Spring naar inhoud

- - - - -

KS-mojito party!

• Log in om te reageren
419 reacties op dit onderwerp
Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#316 Geplaatst 29 juni 2009 - 10:58

Havvanur zei:

Misschien beter een andere locatie en datum kiezen dan?

Ik denk het ook.
Ik vind persoonlijk dat we een beetje te snel alles willen regelen.
Uiteindelijk moeten we rekening houden met een heleboel mensen en zaken en dat is zeker niet op 1,2,3 gebeurd...
Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#317 Geplaatst 29 juni 2009 - 11:03

Lut zei:

Wanneer we eigenlijk alleen de tuin nodig hebben dan mag het eigenlijk ook bij ons. Binnen is het eigenlijk ook groot genoeg, al moeten mijn kinderen daar dan ook mee akkord gaan (ze zijn 20 & 24). Tja, dat ze bij hun lief gaan, haha!! Ik bak ook niet veel van organiseren omdat mijn rugsken dat niet toelaat; maar met véél hulp moet dat lukken!

MAAR......... op 15 augustus zijn wij NIET thuis!! We zijn namelijk 30 jaar getrouwd op 18/8 en geven onszelf als cadeau een cruise in de Baltische zee (Denemarken, Zweden, Noorwegen, Finland, Rusland, Letland, Duitsland) !!

Dus, indien de datum naar juli komt, dan mag het hier!

Belangrijk: Lochristi ligt véél centraler en dichtbij voor velen!

Ik kan twee reuzetenten ( met dat simpel accordeon systeem) ter beschikking stellen en eventueel ook tafels en stoelen.
Ik denk ook dat Lochristi centraler is.
Helpen wil ik gerust ook.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#318 Geplaatst 29 juni 2009 - 11:13

Wij gaan veel naar ons appartement aan zee; maar in principe zijn we in juli vrij!

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#319 Geplaatst 29 juni 2009 - 11:18

Voor wie het interesseerd, hier zijn foto's van onze tuin, van vroeger tot zo'n 2 jaar geleden! Dit is mijn website, die echter niet meer aangepast kan worden.........

our garden

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#320 Geplaatst 29 juni 2009 - 11:37

Lut zei:

Voor wie het interesseerd, hier zijn foto's van onze tuin, van vroeger tot zo'n 2 jaar geleden! Dit is mijn website, die echter niet meer aangepast kan worden.........

our garden

Amai! Heel mooie tuin hoor! En zeer uitgebreide flora. Kan mij best voorstellen dat daar veel tijd in kruipt :o :)

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#321 Geplaatst 29 juni 2009 - 11:41

Oh Lut, ik zou bij jou alleen al komen voor de prachtige tuin!! :LOL: :LOL:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#322 Geplaatst 29 juni 2009 - 14:08

prachtige tuin :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#323 Geplaatst 29 juni 2009 - 14:27

mobius zei:

Oh Lut, ik zou bij jou alleen al komen voor de prachtige tuin!! :LOL: :LOL:

Dat mag je gerust altijd doen hoor, ook op een andere keer! Alleen even checken of ik wel thuis ben! Je mag mijn poezels knuffelen!!

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#324 Geplaatst 29 juni 2009 - 14:42

Lochristi is voor ons maar 1.23 min rijden dus een stuk korten als 2 uur ,maar de 15 aug is mij dochter jarig,ik zelf denk dat we het idd beter naar aug kunnen zetten als naar juli ,het is zo kort dag voor mensen denk ik ..
Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#325 Geplaatst 29 juni 2009 - 15:46

Amai zeg, nu dacht ik dat ik me eens voor een keer niet te ver zou moeten verplaatsen. Annelies en clyde en de anderen van Limburg ook zeker?
Ik kan het ook niet helpen dat het zo ver is, spijtig genoeg want als ik ergens op knuffelbezoek wil is het ook een héél georganiseer en treinreis regelen, bus op....
Volgens mij is ook de datum een beetje ongelukkig, mss beter door het jaar?
Maar ik snap het wel hoor!
Anyway ik zal ergens begin september een poezendag houden en wie dan wilt komen is welkom.

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#326 Geplaatst 29 juni 2009 - 15:48

mhh zo ver .... nja we zien wel

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#327 Geplaatst 29 juni 2009 - 15:50

kiki zei:

Amai zeg, nu dacht ik dat ik me eens voor een keer niet te ver zou moeten verplaatsen. Annelies en clyde en de anderen van Limburg ook zeker?
Ik kan het ook niet helpen dat het zo ver is, spijtig genoeg want als ik ergens op knuffelbezoek wil is het ook een héél georganiseer en treinreis regelen, bus op....
Maar ik snap het wel hoor!
Anyway ik zal ergens begin september een poezendag houden en wie dan wilt komen is welkom.

t Is zeker niet persoonlijk en als het me een keertje lukt om alles geregeld te krijgen om bij jou langs te komen, kom ik zeker op kattenknuffelbezoek! :) :) :)
Maar ik denk dat het voor veel mensen gewoon écht te ver rijden is als het voor een feestje is. Je moet rekenen dat mensen nadien (wellicht vrij laat op de avond) dan nog 1 tot 2 uur lang moeten rijden om terug naar huis te gaan.
Als we iets centraler kunnen afspreken, dan is het voor de mensen die in de uithoeken van het land wonen, nog altijd een eind rijden, maar dan is het waarschijnlijk wel voor meer mensen haalbaar dan als we al 1 van die vergelegen plaatsen gaan kiezen om het feestje te laten doorgaan, denk ik...

Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#328 Geplaatst 29 juni 2009 - 15:57

Was komisch bedoeld hoor, ik weet het wel dat het niet omwille van mij is. ( hoewel.......?????)
Wel lief dat je het ff laat weten.
En ja natuurlijk ben je welkom hier iedereen van KS trouwens.
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#329 Geplaatst 29 juni 2009 - 15:59

kiki zei:

Was komisch bedoeld hoor, ik weet het wel dat het niet omwille van mij is. ( hoewel.......?????)
Wel lief dat je het ff laat weten.
En ja natuurlijk ben je welkom hier iedereen van KS trouwens.

:) :) :) :)
Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#330 Geplaatst 29 juni 2009 - 16:14

KIKI als het in september doorgaat wel niet op 19 en 20 september. Ik heb dan een heel weekend opleiding in Brasschaat