Spring naar inhoud

- - - - -

KS-mojito party!

• Log in om te reageren
419 reacties op dit onderwerp
Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#331 Geplaatst 29 juni 2009 - 16:32

kiki zei:

Anyway ik zal ergens begin september een poezendag houden en wie dan wilt komen is welkom.

Count me in!

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#332 Geplaatst 29 juni 2009 - 16:34

September??
Niet in de 2de helft hoor, want op 26/9 hebben wij ons jubileumfeest en er moet de weken daarvoor nog véél gedaan worden hee! Er komen 115 mensen, familie & vrinden, en 't is in een zaal! Goed weer zou tof zijn!!

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#333 Geplaatst 29 juni 2009 - 16:56

Mss beter in de donkere maanden dan?
Zo zien we maar allemaal weer eens hoe weinig tijd de mensen tegenwoordig hebben.
We huppelen van hot naar haar en terug. Ik denk vaak: als er een god was en die zou vanuit de hemel op onze planeet neerkijken dan lacht die zich te pletter.
Voor hem (of haar) lijken we wel wriemelende mieren. En je kunt niet anders doen dan meedraaien anders word je verteerd door de maatschappij.
Oei ik zal maar stoppen met "filosoferen".
Bij deze nogmaals: in overleg met de mensen die eventueel zouden kunnen komen zal ik een datum prikken en dan zien we wel.
Mijn motto: "laat de kat maar pissen..."

Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#334 Geplaatst 29 juni 2009 - 17:04

Lut zei:

Voor wie het interesseerd, hier zijn foto's van onze tuin, van vroeger tot zo'n 2 jaar geleden! Dit is mijn website, die echter niet meer aangepast kan worden.........

our garden

wow zeg, gewoonweg prachtig,
daar wordt dag en nacht in gewerkt zeker

jannanas
jannanas
  • 1.081 berichten

#335 Geplaatst 29 juni 2009 - 17:49

Jullie beslissen dan maar een dag enzo... hopelijk kan ik me dan ook vrijmaken. Ik was ook al aan 't denken dat er wel heel veel mensen afhaakten om wille van de afstand of de datum... Lastig he.
Groetjes! Janna, Nanno :catlick en Ræzir :catlick
Geplaatste afbeelding

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#336 Geplaatst 29 juni 2009 - 18:42

Ik vind het een heel onoverzichtelijk topic geworden moet ik zeggen.Volgens mijn bescheiden mening doe je dit soort party's beter buiten de vakantie periode.Ook zou ik aanraden eerder een BBQ te doen dan een coctailparty omdat een coctail party het BOB probleem meebrengt.
En omdat iedereen zo verspreid over België woont lijkt het me ook beter het in de namiddag te doen inplaats van in de avond.
Voorts bepaal je (alles naar mijn bescheiden mening) beter een dag en een plaats, zet er een minimum en een maximaal aantal partygangers op en kijk of er genoeg interesse is voor die datum, die plaats en die formule.
Wie niet kan kan niet. Je kan immers nooit voor iedereen goed doen en er is altijd wel iemand belet.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#337 Geplaatst 29 juni 2009 - 18:53

ben nog iets vergeten te vermelden!
Bij ons kan er eventueel overnacht worden , indien nodig natuurlijk (bv Britany). We hebben een logeerkamer met dubbel bed, en op de grote open ruimte boven is ruimte voor meerdere matrassen! Die ruimte gebruiken onze kinderen om "hun gasten" te entertainen. Er staat een tv, 2 grote zetels, een grote pool-tafel en een tafelfootball-tafel; mijn strijkhoek is ook daar. Maar nog veel ruimte zat dus!

Hoemeer ik eraan denk, hoe beter ik het idee vind!! Een KS-bijeenkomst in MIJN tuin!!

Oh ja, die tuin, daar werkt mijn man in wanneer hij 's avonds nog bij "de klaren" thuiskomt, en anders tijdens de weekends die we NIET aan zee doorbrengen. Vorger was er méér werk en zat hij er elk weekend in; maar nu alles eigenlijk op zijn plaats staat en verder mag groeien, moet hij enkel snoeien en hier en daar bloemen bij planten. Het gras rijdt mijn zoon af (met traktor). Onkruid komt er tuurlijk ook, maar wel minimaal: alles is met schors bedekt!

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#338 Geplaatst 29 juni 2009 - 18:56

Als wij nu es groot woonden he, doeme toch! Wij wonen echt supercentraal, kijk maar op de ledenmap (grens van OVL-VLBR), niemand anders van die kanten die wel een grote tuin heeft en woning? O:)

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#339 Geplaatst 29 juni 2009 - 20:01

Ik ben het helemaal eens met je ,bij jou alleen een ding in je bericht(Mijn strijkhoek is ook daar) euhhhhh is het de bedoeling wie overnacht de strijk weg werkt :trance: :trance:

Lut zei:

ben nog iets vergeten te vermelden!
Bij ons kan er eventueel overnacht worden , indien nodig natuurlijk (bv Britany). We hebben een logeerkamer met dubbel bed, en op de grote open ruimte boven is ruimte voor meerdere matrassen! Die ruimte gebruiken onze kinderen om "hun gasten" te entertainen. Er staat een tv, 2 grote zetels, een grote pool-tafel en een tafelfootball-tafel; mijn strijkhoek is ook daar. Maar nog veel ruimte zat dus!

Hoemeer ik eraan denk, hoe beter ik het idee vind!! Een KS-bijeenkomst in MIJN tuin!!

Oh ja, die tuin, daar werkt mijn man in wanneer hij 's avonds nog bij "de klaren" thuiskomt, en anders tijdens de weekends die we NIET aan zee doorbrengen. Vorger was er méér werk en zat hij er elk weekend in; maar nu alles eigenlijk op zijn plaats staat en verder mag groeien, moet hij enkel snoeien en hier en daar bloemen bij planten. Het gras rijdt mijn zoon af (met traktor). Onkruid komt er tuurlijk ook, maar wel minimaal: alles is met schors bedekt!

Geplaatste afbeelding

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#340 Geplaatst 29 juni 2009 - 20:11

Gaat het nu niet door? :cry:

Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#341 Geplaatst 29 juni 2009 - 20:27

Zoals White Wich zei maar dan met andere woorden: we kunnen er niet meer aanuit....
En Lut ik was graag een keer tot bij jou gekomen maar dat is dan voor mij weer veel te ver.
En zo zal er idd wel altijd iets zijn maar zie maar wat jullie beslissen, I will follow....

Geplaatste afbeelding

Havvanur
Havvanur
  • 2.172 berichten
  • 4 katten

#342 Geplaatst 29 juni 2009 - 20:35

Als het bij Lut gehouden wordt ben ik bang dat ik ook ga afhaken. Dan is het 185 km....
Ik zou het wel jammer vinden moet ik zeggen, maar ik rijd de laatste tijd al zo veel km-'rs

je zou het natuurlijk ook in 2-en kunnen opsplitsen...just an idea.......

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#343 Geplaatst 29 juni 2009 - 20:36

Vind het wel jammer. Het probleem is dus de locatie, niet zozeer de datum :s
Toen het nog bij mij te doen was, was er precies geen probleem.
Dus ik ben bereid toch terug mijn woning ter beschikking te stellen als dat helpt om iedereen bijeen te krijgen. Misschien kunnen we wel een grote tent voorzien en dan kan ik vragen of ik die hier op de wei kan zetten.
:d

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#344 Geplaatst 29 juni 2009 - 20:42

Is dit een idee

http://www.kattensit...html#post138377
Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#345 Geplaatst 29 juni 2009 - 20:45

Is maar een voorbeeld he ,Mobius ,kan ook jou er in zetten maar dan moeten we wel een vaste lokatie hebben ,dus denk dat we dat als eerste moeten gaan vaststellen
,of Lut of Mobius (kan ik wel bij jou ook overnachten hihi..
Geplaatste afbeelding