Spring naar inhoud

- - - - -

KS-mojito party!

• Log in om te reageren
419 reacties op dit onderwerp
Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#391 Geplaatst 01 juli 2009 - 00:41

Zo groot is de oprit nu ook weer niet :ha

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#392 Geplaatst 01 juli 2009 - 06:11

En de eerste zaterdag van september? (is maar voorstel hoor)

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#393 Geplaatst 01 juli 2009 - 06:19

mobius zei:

:ha :ha :ha
begint hier hilarisch te worden. Van Mojito party naar pyamaparty naar euh...naaktparty? :ha :ha

Een ding zijn we aan het vergeten: we zochten een man voor Mobius!!!

Geplaatste afbeelding

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#394 Geplaatst 01 juli 2009 - 06:33

jannanas zei:

Binnenvallen bij Sara en Andy gaat toch? Je kan toch gewoon langs hun huis naar de tuin? Als we een stroomgroep meenemen, frigo, zonnemelk, BBQ, eten en drinken, enkele onderbroeken om door de brievenbus naar binnen te duwen als bedankje, tuinstoelen, tafeltjes, kniptang om ren te openen en katten te nappen, opblaasbaar zwembadje, lange tuinslang om bij de buren eventueel water voor het zwembadje af te tappen, ... dan kunnen we het toch gewoon daar doen? Niets zal ons tegenhouden.

Behalve Sara en Andy vermoed ik. :mrgreen:

Pixel zei:

:knuppel:

jannanas zei:

Oei... Sara vindt het precies niet zo tof dat we haar tuin zouden gebruiken.
De oprit dan? :wi :mrgreen:

:ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#395 Geplaatst 01 juli 2009 - 08:10

Ik kan ook niet meer volgen.... Ik wil nog altijd mee organiseren hoor, maar misschien is het inderdaad beter om een centrale locatie te zoeken.
Wij wonen centraal, maar ik heb echt niet genoeg plaats. Op mijn terras kan ik max 14 man zetten. Mijn schoonouders die wonen ook in de buurt maar die gaan dat niet willen gok ik zo.

29/08 lijkt me, zoals Magiccoonie zei, geen goede datum met de show van de dag erna. Daar gaan velen naartoe gaan.

Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#396 Geplaatst 01 juli 2009 - 08:33

Allereerst....die datum! In augustus is blijkbaar geen geschikte datum. Niet dat we een datum gaan vinden voor iedereen maar in de zomerperiode lijkt het me idd niet geschikt. Aangezien het hier vaak in september en zelfs oktober nog heel mooi weer is stel ik inderdaad voor om eens te proberen wie er kan het eerste weekend van september.
Dus gewoon even om te zien: WIE KAN ER ZATERDAG 5 SEPTEMBER?

Eens we de datum hebben kunnen we een locatie zoeken!

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#397 Geplaatst 01 juli 2009 - 08:35

Ik kan altijd :LOL:
Had Lut?? uit Lochristi haar huis niet ter beschikking gesteld of is die locatie voor velen te ver?
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#398 Geplaatst 01 juli 2009 - 08:41

Mieke zei:

Ik kan altijd :LOL:
Had Lut?? uit Lochristi haar huis niet ter beschikking gesteld of is die locatie voor velen te ver?

Denk dat dat nog niet echt centraal is neen.... Ligt toch tegen Gent, of zit ik mis? Is voor de mensen uit Limburg toch een heel stuk.... en voor de mensen regio Leuven ook best wel ver. Maar ja, zo zal het altijd iets zijn.
Als we het feestje later organiseren, dan kan WhiteWitch misschien wel (woont regio Leuven).
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#399 Geplaatst 01 juli 2009 - 08:53

Voorlopig zal het waarschijnlijk bij Lut te doen zijn (wat toch wel echt een pracht van een locatie is! Daar wil ik gerust anderhalf uurtje voor in de auto zitten :p )
Tenzij we iemand in Vlaams Brabant vinden of we de tuin van Akke en Pixel kunnen inpalmen :p

En Pixel.... :knuppel: helpt niet want wij zijn met :knuppel: :knuppel: :knuppel: :knuppel: :knuppel: :knuppel: :knuppel: :knuppel: :knuppel: :knuppel: :knuppel: :knuppel: .... :ha

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#400 Geplaatst 01 juli 2009 - 09:17

5 september zou voor ons ook moeten lukken hoor.
Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#401 Geplaatst 01 juli 2009 - 09:24

Wij zijn dan heerlijk op vakantie, dus helaas.

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#402 Geplaatst 01 juli 2009 - 09:53

wij zijn dan ook nog op vakantie
maar inderdaad,het zal wel altijd voor enkelen niet gaaan vrees ik

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#403 Geplaatst 01 juli 2009 - 10:03

Wij zijn vrij op 5 september!!

Ik vind dat Lochristi toch redelijk centraal ligt voor de meerderheid van onze leden! Dat zie je op die kaart.

http://www.kattensit...vbmembermap.php

Bewerkt door Lut, 01 juli 2009 - 10:10.

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#404 Geplaatst 01 juli 2009 - 12:08

5 september zal moeilijk lukken. Mijn vriend heeft dan ne laten heb ik in zijn agenda gezien. Maarja, 't zal allicht toch nooit voor iedereen passen.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#405 Geplaatst 01 juli 2009 - 12:43

Ja Lochristi vind ik tot nu toe toch ook wel beter gelegen dan Geel of Limburg... Leuven zou nog centraler zijn natuurlijk, maar tegen Gent moet toch ook lukken? Leuven-Gent is nog te doen, wij hebben het nog gedaan ook en ik heb een vriend zitten in Tienen en die is eens afgekomen tot in Gent, hij zei dat het zeker haalbaar was, maar je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk..

en is er niemand van Mechelen die zijn huis en tuin beschikbaar kan/wil stellen?

Bewerkt door Spanishke, 01 juli 2009 - 12:47.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart: