Spring naar inhoud

- - - - -

KS-mojito party!

• Log in om te reageren
419 reacties op dit onderwerp
linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#406 Geplaatst 02 juli 2009 - 08:46

Spanishke zei:

en is er niemand van Mechelen die zijn huis en tuin beschikbaar kan/wil stellen?

spijtig genoeg niet, het is hier veel te klein :( anders met heel veel plezier :d
Geplaatste afbeelding

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#407 Geplaatst 02 juli 2009 - 11:24

5 september lukt voor ons normaal ook wel. :LOL:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#408 Geplaatst 02 juli 2009 - 22:19

5 september gaat wel lukken..
Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#409 Geplaatst 02 juli 2009 - 22:22

5 september weet ik nog niet, moet ik nog even kijken.

Daarnaast is het heel erg afhankelijk van waar het nu gehouden gaat worden of wij gaan komen of niet. Dus wacht ik nog even af tot er een plekkie is besproken ;)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#410 Geplaatst 03 juli 2009 - 09:29

5 september zal moeilijk zijn voor ons, maar naar ons moet je eigenlijk ook niet kijken omdat ik zowiezo niet weet of wij op de locatie geraken. Wij hebben dan te veel te organiseren, vermits wij de week nadien een reuze BBQ geven ten voordele van de Filipijnse straatkinderen (2de keer dat we dit organiseren, eerste keer was vorig jaar 20 september en was een groot succes!)

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#411 Geplaatst 03 juli 2009 - 09:42

Misschien dat Lut (als het nu bij haar doorgaat toch?) beter eens kijkt welke data voor haar mogelijk zijn en dat daar een doodle van gemaakt wordt. De datum die bij de meeste mensen lukt, wordt het dan...is maar een idee. Anders geraken we er niet uit :) .

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#412 Geplaatst 05 juli 2009 - 08:45

5september gaat niet voor mij.heb 6september katteshow.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#413 Geplaatst 05 juli 2009 - 10:41

Ik vind dat wel een goed idee. Eens de locatie vastligt, kunnen we een doodle maken met verschillende data's die voor Lut of waar het dan ook doorgaat, mogelijk zijn...
Zo kunnen we de data pakken die de meeste mensen schikt...
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#414 Geplaatst 05 juli 2009 - 15:19

Mieke zei:

Ik vind dat wel een goed idee. Eens de locatie vastligt, kunnen we een doodle maken met verschillende data's die voor Lut of waar het dan ook doorgaat, mogelijk zijn...
Zo kunnen we de data pakken die de meeste mensen schikt...

Goed idee, maar daar zouden we dan beter vlug beginnen, want ik denk dat het voor velen wat te lang duurt, daardoor verslapt de aandacht.......

Een datum kiezen die voor IEDEREEN past is echter wel een onmogelijke opdracht!! We zijn hier intussen met zóvelen hee! Volgens mij moet je allereerst de locatie vastleggen, anders riskeer je dat die locatie uiteindelijk toch wegvalt omdat de persoon in kwestie dan niet kan!
Een plaats vinden die voor iedereen dichtbij is, dat is ook een illusie! Zelfs een "centrale" plek is moeilijk, want dan komen er maar weinig plaatsen in aanmerking....

Ik vind het dus nog altijd prima dat het bij mij doorgaat hoor! Wil iemand dan aub zo'n doodle opmaken? Ik zou wel willen, maar weet niet hoe dat moet :catnoknow

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#415 Geplaatst 05 juli 2009 - 20:28

Ik zou nu eindelijk wel eens willen weten wat een "doodle " is en waar ik die kan vinden!

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#416 Geplaatst 05 juli 2009 - 23:30

Lut zei:

Goed idee, maar daar zouden we dan beter vlug beginnen, want ik denk dat het voor velen wat te lang duurt, daardoor verslapt de aandacht.......

Een datum kiezen die voor IEDEREEN past is echter wel een onmogelijke opdracht!! We zijn hier intussen met zóvelen hee! Volgens mij moet je allereerst de locatie vastleggen, anders riskeer je dat die locatie uiteindelijk toch wegvalt omdat de persoon in kwestie dan niet kan!
Een plaats vinden die voor iedereen dichtbij is, dat is ook een illusie! Zelfs een "centrale" plek is moeilijk, want dan komen er maar weinig plaatsen in aanmerking....

Ik vind het dus nog altijd prima dat het bij mij doorgaat hoor! Wil iemand dan aub zo'n doodle opmaken? Ik zou wel willen, maar weet niet hoe dat moet :catnoknow

Lut, misschien moet jij anders eens opgeven welke datums voor jou kunnen vooraleer een doodle gemaakt wordt ...

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#417 Geplaatst 05 juli 2009 - 23:31

WhiteWitch zei:

Ik zou nu eindelijk wel eens willen weten wat een "doodle " is en waar ik die kan vinden!

hier heb je link Doodle: Easy Scheduling ;)

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#418 Geplaatst 05 juli 2009 - 23:44

Ja Lut geef jij jou data op dat het bij jou kan gegeven worden dan maak ik wel een doodle pffff hahaha tis wat die KS party O:) O:)
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#419 Geplaatst 06 juli 2009 - 11:06

OKido!! Ik heb me eraan gewaagd!! Ennnn.......... de doodle is gelukt!! Opdat iedereen die ZEKER zou vinden zal ik er een aparte topic voor openen! Hier staat hij straks:

http://www.kattensit...jito-party.html

Bewerkt door Lut, 13 juli 2009 - 09:57.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#420 Geplaatst 13 juli 2009 - 09:59

Het wordt zaterdag 5 september, bij mij in de tuin!
Nu beginnen met organiseren hee mensen :d :) .