Spring naar inhoud

- - - - -

KS-mojito party!

• Log in om te reageren
419 reacties op dit onderwerp
Guest_alexa_*
Guest_alexa_*

#91 Geplaatst 24 juni 2009 - 11:58

Oooh das kei leuk!!!!

Spijtig dat ik geen auto heb :(

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#92 Geplaatst 24 juni 2009 - 11:58

alexa zei:

Oooh das kei leuk!!!!

Wij ook niet, en Garnet (Wendy) ook niet. Maar er is vast wel een oplossing daarvoor. We zijn met zoveel forumleden, je kunt toch vast wel met iemand carpoolen ofzo?
Geplaatste afbeelding

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#93 Geplaatst 24 juni 2009 - 12:23

alexa zei:

Oooh das kei leuk!!!!

Ik heb ook geen auto maar hoop er met het openbaar vervoer ook te geraken ;)

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#94 Geplaatst 24 juni 2009 - 12:24

Jess zei:

Bij mij is het ingevuld....ik kan enkel het weekend van 17 juli niet want dan zitten wij in center parcs....
Hmmmmmmm daar is wel een heeeeeeel groot zwembad en een grote tuin hé :goofy: :x

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#95 Geplaatst 24 juni 2009 - 12:28

Ik wil gerust iemand van West- Vlaanderen of eventueel regio Gent meenemen. Is niet zo superver voor mij.
Ik wil gerust met mijn auto gaan of samen met het openbaar vervoer met iemand. Ik ben iemand die niet graag lange afstanden alleen rijdt, want ik heb dat nog niet zoveel gedaan en ik rijd ALTIJD verkeerd. Dus als er hier nog partybeestjes gaan die niet zo superver van mij wonen, laat het mij gerust weten :)
Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#96 Geplaatst 24 juni 2009 - 12:29

Heb het ook ingevuld alhoewel ik begot niet zou weten hoe ik er moet geraken....
Geplaatste afbeelding

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#97 Geplaatst 24 juni 2009 - 12:31

kiki zei:

Heb het ook ingevuld alhoewel ik begot niet zou weten hoe ik er moet geraken....

Ik ook voor de moment nog niet kiki :ha :ha :ha :ha

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#98 Geplaatst 24 juni 2009 - 12:34

Hmmmmm, lijkt me toch ook leuker in een tuin met zwembad (als we mogen zwemmen natuurlijk) :mrgreen:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#99 Geplaatst 24 juni 2009 - 12:35

Is er mogelijkheid om bij de persoon in kwestie te blijven slapen :d of eventueel de tent mee te nemen om op te zetten, want ik kan mij inbeelden dat ik na een paar drankjes niet meer zal kunnen rijden :x
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#100 Geplaatst 24 juni 2009 - 12:43

Heb dat doodle ding juist ingevuld (man man, wordt ik nu echt zo oud dat ik al nie mer kan volgen met de laatste technieken? O:) )

Waarom staan er eigenlijk alleen maar vijdag en zaterdagen op?
De 19e, 20e en 21e kan ik nl ook en de meeste zondagen ook

Mieke'tje, als het bij me toen is: ik heb boven nog 2 kamers maar die zijn in de zomer echt heet en daar staan geen bedden.
Maar anders maken we er in de living toch gewoon een pyama party van op de grond :d
Buiten is er wel plaats zat voor tenten :d

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#101 Geplaatst 24 juni 2009 - 12:45

Net bijgelezen.
Ikke wil ook komen (kom van West-Vlaanderen, bij Kortrijk).

Mijn ventje (Jonas) kan heel goed cocktails maken en neemt ook redelijk mooie foto's. Dus die wil ik dan ook wel ter beschikking stellen.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#102 Geplaatst 24 juni 2009 - 12:46

Ik heb het ook ingevuld!! JOEPIE!!
Maar eh....... waarom staat 21 juli er niet meerop? Dan moet toch NIEMAND werken?? En dan ben ik.................

JARIG :LOL: ;)

Nu, second best is 11 juli, dan is mijn ventke  JARIG !!!

Oh ja, ik wil ook anderen "en passant" meenemen hoor!!

Bewerkt door Lut, 24 juni 2009 - 12:50.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#103 Geplaatst 24 juni 2009 - 13:04

mobius zei:

Heb dat doodle ding juist ingevuld (man man, wordt ik nu echt zo oud dat ik al nie mer kan volgen met de laatste technieken? O:) )

Waarom staan er eigenlijk alleen maar vijdag en zaterdagen op?
De 19e, 20e en 21e kan ik nl ook en de meeste zondagen ook

Mieke'tje, als het bij me toen is: ik heb boven nog 2 kamers maar die zijn in de zomer echt heet en daar staan geen bedden.
Maar anders maken we er in de living toch gewoon een pyama party van op de grond :d
Buiten is er wel plaats zat voor tenten :d

De 19de ga ik normaal gezien op knuffelbezoek bij Roosje, maar als het daar niet te laat zou worden, kan het eventueel die dag ook nog voor mij, 20ste is ook een optie 21ste eventueel, maar dan kan ik het al niet laat maken, want ik moet 's anderendaags wel werken. En ik kan dan geen verlof nemen de dag nadien, want mijn bazin is al met verlof die week en ik moet dan inspringen. O:)
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#104 Geplaatst 24 juni 2009 - 13:32

Ik doe even vervelend: 3 en 4/7 wil ik niet weg want dan moet ik knuffelen met Finn. En in het weekend voor 21/7 komen hier vrienden logeren.

Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#105 Geplaatst 24 juni 2009 - 13:36

Het weekend van 4 en 5 juli kan ik ook niet, want de 4de gaan we naar t verjaardagsfeest van mijn oma en de 5de zitten we in de Apenheul in Nederland voor de jaarlijkse meet en greet van het konijnenforum waar ik lid ben...
Volgens de doodle kunnen er wel veel mensen het WE van de 11de juli. En als het in juli niet lukt, hebben we natuurlijk augustus ook nog altijd he!
Geplaatste afbeelding