Spring naar inhoud

- - - - -

mijn katin kittens laten krijgen ja /nee.

• Log in om te reageren
333 reacties op dit onderwerp
Guest_tijger145_*
Guest_tijger145_*

#211 Geplaatst 13 september 2011 - 17:06

britjes zei:

Maar nu de vraag waar het om ging? Ga je nu een nestje nemen met je poes?

zowiso met 2 van de drie poezen dus al niet.
Met de ander zullen we nog zien eens de tijd daar is.
Maar dit zal net zoals het nu al gebeurt is eerst grondig met onze DA overlegt worden en hij zal hier zowiso een belangrijk figuur in spelen dan kwa opvolging enz van de mama poes en de kittens. Hier zal ze echt niet zomaar plots in de kast bevallen. Maar dat zien we dus nog wel tegen volgende zomer. En wie weet tegen dan ben ik mss al opvang gezin voor stakkertjes en kan ik al mijn liefde en zorg kwijd bij die lieverts.

Ps nog even over de vorig post en waarschijnlijk ook deze
negeer de schrijfouten aub.
Heb dyslectie ( waarschijnlijk ook fout gescherven)
en ben een ramp met een toetsenbord. Neem deze twee samen en dan vind ik dat ik het nog vrij goed doe. :oops:

Greets tijger

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#212 Geplaatst 13 september 2011 - 17:08

In welke omgeving woon je? Deze vraag om te kijken welke kittenopvang in jouw omgeving werkt.

Guest_tijger145_*
Guest_tijger145_*

#213 Geplaatst 13 september 2011 - 17:09

Sihirci zei:

Een gecastreerde kat zal gewoonlijk geen sex meer willen (enkele hitsige jeweetwelkaters uitgezonderd) en dus ook niet zo snel meer een gevecht aangaan, daardoor is het risico FIV (kattenaids) te krijgen minimaal.

Mijn kittens's zijn allemaal van het vrouwlijk geslacht en bij mijnweten hebben deze niet zo heel veel zegeschap in het paaringsritueel. Kan zijn dat ik hier fout in ben maar de paringen die ik al gezien heb daar werd het niet eerst lief gevraagt hoor :LOL:

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#214 Geplaatst 13 september 2011 - 17:10

Weet je tijger, er zijn zoveel mooie en speciale katjes op de wereld. Als iedereen die dit van zijn katjes vind die een nestje laat krijgen dan kun je het aantal katjes in de asielen en de zwerfkatjes nog wel duizend keer zo groot zien worden.
Er wordt heel vaak gezocht naar opvanggezinnen, ik denk dat je daar heel goed aan doet om uit te zoeken hoe je dat kunt doen. Ik weet niet van waar je bent, maar er zijn een aantal mensen aan wie je het kunt vragen. Er zijn ook topics over geopend, maar die kan ik zelf nu zo snel niet vinden (lees: ik gun me de tijd niet om ze op te zoeken).

Persoonlijk lijkt het mij een heel goed idee om op te gaan vangen. En mocht je toch een nestje van je eigen poes willen, ga dan eerst met een aantal (goede) fokkers overleggen. Er zitten er genoeg op dit forum. Ga erheen, vraag hoe het allemaal in elkaar steekt, hoe je het op de juiste manier moet doen. Ik weet zeker dat je daar veel van kunt leren. En als je dan al die informatie hebt, dan kun je een gefundeerde beslissing maken.

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_tijger145_*
Guest_tijger145_*

#215 Geplaatst 13 september 2011 - 17:10

Sihirci zei:

In welke omgeving woon je? Deze vraag om te kijken welke kittenopvang in jouw omgeving werkt.

Kapellen (achter/boven) antwerpen

:)

Guest_tijger145_*
Guest_tijger145_*

#216 Geplaatst 13 september 2011 - 17:12

babetatilla zei:

Tijger145 als je dan je schatten van katten zo mooi vindt wil je eens een foto van hen plaatsen .
En verder zwijg ik hier want ik heb ook twee raskatten .

die staan er al ,neen nog niet zo heel veel maar ik heb er wel op gezet.
Bij mij voorstelling van nieuw lid staat een foto van de kittens maar zal eens zien of ik er nog een paar vind want het is er maar 1 van alle drie en 2 van men pup dus niet echt eerlijk :)
:d

Bewerkt door tijger145, 13 september 2011 - 17:14.

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#217 Geplaatst 13 september 2011 - 17:12

tijger145 zei:

Mijn kittens's zijn allemaal van het vrouwlijk geslacht en bij mijnweten hebben deze niet zo heel veel zegeschap in het paaringsritueel. Kan zijn dat ik hier fout in ben maar de paringen die ik al gezien heb daar werd het niet eerst lief gevraagt hoor :LOL:

een geholpen poes wordt niet krols, een poes die niet krols is laat zich niet dekken. :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#218 Geplaatst 13 september 2011 - 17:12

Ben blij dat je je mening hebt herzien, want in een eerdere post van jou stond nog steeds dat je toch kittens wou. Vandaar ik dacht dat je niet van mening zou veranderen.

Als ik een topic start ben ik altijd heel nieuwsgierig naar de reacties, vandaar ook dat ik het raar vond dat het zo lang stil bleef van jou kant, maar ja, niet iedereen is hetzelfde hé.

Wat de opvang betreft, kijk even op internet, als je zoekt op opvanggezin kittens vind je er zeker een paar.

Ook zijn er hier die opvang doen voor kittens, hopelijk kunnen ze jou ook wat helpen.

Ben blij dat je besloten hebt geen kittens van je eigen poezen te nemen.

Guest_tijger145_*
Guest_tijger145_*

#219 Geplaatst 13 september 2011 - 17:14

Ha oke wist ik niet :)

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#220 Geplaatst 13 september 2011 - 17:14

tijger145 zei:

De poesjes zullen niet krols meer worden als ze gecastreerd zijn en dus ook geen behoefte meer hebben een kater uit te nodigen en dus niet meer door sperma besmet raken met kattenaids.

Guest_tijger145_*
Guest_tijger145_*

#221 Geplaatst 13 september 2011 - 17:17

hilleke zei:

Ben blij dat je je mening hebt herzien, want in een eerdere post van jou stond nog steeds dat je toch kittens wou. Vandaar ik dacht dat je niet van mening zou veranderen.

Als ik een topic start ben ik altijd heel nieuwsgierig naar de reacties, vandaar ook dat ik het raar vond dat het zo lang stil bleef van jou kant, maar ja, niet iedereen is hetzelfde hé.

Wat de opvang betreft, kijk even op internet, als je zoekt op opvanggezin kittens vind je er zeker een paar.

Ook zijn er hier die opvang doen voor kittens, hopelijk kunnen ze jou ook wat helpen.

Ben blij dat je besloten hebt geen kittens van je eigen poezen te nemen.

Ik wil nog steeds kittens en liefst zo veel mogelijk en een heel jaar door moest ik kunnen maar zoals ik al gezegt heb niet enkel kittens hoor alle beestjes. Maar dat gaan nu eenmaal niet :cry: Dus kittens zullen ze zeker komen alleen dan niet van mijn schatten. :d

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#222 Geplaatst 13 september 2011 - 17:19

tijger145 zei:

Ik wil nog steeds kittens en liefst zo veel mogelijk en een heel jaar door moest ik kunnen maar zoals ik al gezegt heb niet enkel kittens hoor alle beestjes. Maar dat gaan nu eenmaal niet :cry: Dus kittens zullen ze zeker komen alleen dan niet van mijn schatten. :d

Ik bedoelde inderdaad van je eigen poezen.

Maar, zoals iemand hier al eerder noteerde, misschien even wat foto's plaatsen van je katjes?

We willen ook wel ns meegenieten van hun schoonheid.

Bewerkt door hilleke, 13 september 2011 - 17:20.

Guest_tijger145_*
Guest_tijger145_*

#223 Geplaatst 13 september 2011 - 17:28

heb ik zonet gedaan bij het topic om je poezen voor te stellen. Als je er nog wil moet je het maar zeggen :d Vind het enkel jammer dat ik hier geen filmpjes kan zetten.
Zo heb ik er ook veel want onze camera is beter in filmpjes dan in foto's :s

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#224 Geplaatst 13 september 2011 - 17:33

Filmpjes kun je op dezelfde wijze plaatsen als foto's.

Schattige hummeltjes :heart: :heart: :heart:

Guest_tijger145_*
Guest_tijger145_*

#225 Geplaatst 13 september 2011 - 17:38

neen heb ik geprobeer maar zoals ik al zee ik en pc ( wij zijn geen goed vrienden ) :) Ik denk dat ze te groot zijn of een verkeerde naam hebben ofzo iets. Foto's gaan wel vlot :d Mss als het ventje thuis is hem een laten kijken of hij die filmpjes er op krijgt. Hij en de pc zijn beste vriendjes ;)