Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen
Zwanger

Het dagboek van Tijgertje, een hoogzwanger opvangertje

• Log in om te reageren
1707 reacties op dit onderwerp
*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1051 Geplaatst 18 december 2011 - 12:05

Maylun zei:

Bonnie, ik wens veel sterkte met de verhuis. Want het zal toch een beetje pijn doen om ze los te laten.

Dat zal wel meevallen ;)
Ik heb al 3 jaar ervaring in het herplaatsen van dieren en ik kan ze meestal wel met een gerust hart laten gaan.
De kleintjes krijgen een goede thuis en dat geeft een goed voldaan gevoel.
Daarnaast heb ik weer een plekje vrij voor nieuwe sukkelaars ;)

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1052 Geplaatst 18 december 2011 - 18:28

Ik ben er toch niet helemaal gerust in in Sherry... kga de dierenarts maar eens mailen of die morgenavond of dinsdagmorgen kan langskomen en anders ga ik zelf naar de praktijk dinsdag.  Het wondje ziet er hetzelfde uit maar haar buik ernaast is een beetje rozig en gezwollen en ze piept als je aan haar buik komt.  Verder is ze nog heel actief en eet ze nog goed

Aertske
Aertske
  • 341 berichten
  • 2 katten

#1053 Geplaatst 18 december 2011 - 19:38

Denk je dat er etter onder zit?

DORIS
DORIS
  • 7.655 berichten
  • 4 katten

#1054 Geplaatst 18 december 2011 - 19:46

Een klant van mij heeft het ook voorgehad met het katje.De da heeft de wonde gespoeld en nog een AB spuit gegeven.Na  2 dagen was het beter.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Aertske
Aertske
  • 341 berichten
  • 2 katten

#1055 Geplaatst 18 december 2011 - 19:59

Misschien dat je het zelf al wat met water (gewoon kraantjeswater) kan spoelen en zachtjes deppen met een steriel doekje. Zal voor Snooz goed doen, wij doen dat bij mensen-wonden (stom uitgedrukt) ook zo, want ontsmet ook al wat en verlicht eventjes in afwachting van de DA... :)

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1056 Geplaatst 18 december 2011 - 20:40