Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen
Zwanger

Het dagboek van Tijgertje, een hoogzwanger opvangertje

• Log in om te reageren
1707 reacties op dit onderwerp
*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1081 Geplaatst 20 december 2011 - 08:34

Ik lig al een tijdje wakker in bed maaar ben al gaan kijken naar sherry een tziet er hetzelfde uit als gisterem gelukkig
Ga me nu klaarmaken om naar de da te gaan

DORIS
DORIS
  • 7.649 berichten
  • 4 katten

#1082 Geplaatst 20 december 2011 - 08:49

Moed. :duim:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1083 Geplaatst 20 december 2011 - 09:09

Ik ga ze zometeen wegbrengen samen met Tijgertje, kan die ook nog eens nagekeken worden en zit Sherry niet alleen.  De rest van de kittens neem ik vanavond mee voor een nazicht, tzal ne late zijn want ik hem om 19u zelf een afspraak bij de huisarts en ik rij daarna door naar de dierenarts.

Aertske
Aertske
  • 341 berichten
  • 2 katten

#1084 Geplaatst 20 december 2011 - 11:13

We zullen duimen :duim:

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#1085 Geplaatst 20 december 2011 - 11:29

*bonnie* zei:

Ik lig al een tijdje wakker in bed maaar ben al gaan kijken naar sherry een tziet er hetzelfde uit als gisterem gelukkig
Ga me nu klaarmaken om naar de da te gaan

Das toch al positief hé! Veel sterkte voor Sherry en Joyceke, en duim hier ook vollop mee voor een goede afloop en herstel en voor de andere kittens en Tijgertje voor een goed nazicht! :duim: :duim: :duim:

Geplaatste afbeelding

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1086 Geplaatst 20 december 2011 - 12:39

Bij Tijgertje zag het er op het zicht goed uit maar omdat ze toch nog rustiger is dan anders vertrouwde ik het niet....  vanmorgen zag ik wat wondvocht terwijl de wonde verder wel heel mooi lijkt dus heb ik ze voor alle veiligheid maar meegenomen...  er was geen zwelling en ik mocht er gewoon aankomen dus ik maak mij nog geen zorgen over haar.  Ze zullen ook een spuit antibiotica krijgen die 10 dagen werkt en de 2 geopereerde dames krijgen een MPS aan op mijn vraag.  Ze gingen ook nog wat kapjes meegeven voor in de toekomst, altijd handig om in huis te hebben.
De assistent schrok wel dat ik hem 3 katten overhandigde omdat het normaal altijd probleemloos verloopt zei hij, ik heb erop geantwoord dat ik het zelf ook raar vond maar jah, straks zal ik meer horen over het hoe en wat....

De meter van Sherry heeft nog wat gesponsord, al maar goed want na het bijflessen, de niesziekte en de diarree is dit alweer de zoveelste domper :(

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#1087 Geplaatst 20 december 2011 - 13:21

Kop op Bonnie, laat ons hopen dat alles nu heel snel geneest en dat het het laatste dierenartsbezoekje was ;)

Geplaatste afbeelding

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#1088 Geplaatst 20 december 2011 - 13:22

Bedankt voor al je goeie zorgen Bonnie! :flower: Houd moed, we duimen hier allemaal mee! :hug

Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.649 berichten
  • 4 katten

#1089 Geplaatst 20 december 2011 - 13:31

Is helemaal niet uizonderlijk wat gebeurd.Heb het zelf nog niet voorgehad maar heb het dikwijls gehoord van andere mensen.

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1090 Geplaatst 20 december 2011 - 13:51

Ik had net een gemiste oproep van hen, amai mijn hart sloeg nogal ... zo van "what the f#ck, waarom bellen die nu.... ER IS IETS !!!!!"  
Nu ja, de dierenarts was wel van slag (dat hoorde ik daarstraks al)

De operaties waren slecht uitgevoerd (door een collega) en zijn dus opnieuw gedaan.... deze kosten nemen zij op zich...  Tijgertje moest alleen antibiotica krijgen, zij moest niet geopeerd worden....  ik MOET wel alle kittens seffens meebrengen voor controle, zo te horen aan de telefoon hebben ze schrik dat er daar ook complicaties gaan optreden :cry:  rotcollega :misselijk:
Dus aan alle nieuwe baasjes : het is helaas nog even afwachten op advies van de dierenarts seffens....

DORIS
DORIS
  • 7.649 berichten
  • 4 katten

#1091 Geplaatst 20 december 2011 - 14:37

Bonnie wat heb jij toch allemaal voor.'K zal heel hard duimen.
De collega heeft 9 op de 10 niet steriel genoeg gewerkt.Kun jij niet aan doen maar je zit er toch mee.

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1092 Geplaatst 20 december 2011 - 14:45

Ja Doris zoiets denk ik ook, of vergeten hun antibioticashot of zo te geven.... iets moet er grondig mis gegaan zijn hè :misselijk:

Daarstraks was ik al in staat om meteen een nieuwe dierenarts te zoeken maar we zullen zien hoe ze nu herstellen en dan krijgt ze van mij nog een kans, weliswaar enkel op een dag dat haar collega niet werkt !

Ja god is mij niet goedgezind precies hè....  mijn huishouden geraakt niet meer bijgewerkt ;) op en af naar die dierenarts is voor ons al minstens 1,5 u rijden, dat 2x op één dag is 3 u enkel en alleen in de auto zitten en dan heb ik nog schrik dat ik er straks nog ga moeten achterlaten :(  Ik had haar speciaal gekozen als dierenarts omdat ze ontzettend veel ervaring had met sterilisaties van kittens en dan maakte het mij niet uit als ze zover zaten ....

een MPS was niet nodig maar heb er toch maar 2 gevraagd voor de veiligheid, als ik Sherry één keer zie likken krijgt ze er toch één aan

DORIS
DORIS
  • 7.649 berichten
  • 4 katten

#1093 Geplaatst 20 december 2011 - 14:52

Waarom woon jij zo ver?Anders had ik een beetje kunnen helpenMet de feesten in aantocht zou het niet gemakkelijk geweest zijn maar zou dan toch mijn uiterste best gedaan hebben.

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#1094 Geplaatst 20 december 2011 - 14:55

:censored: :censored: wat een rotcollega van haar :censored: :censored:
is maar normaal dat zij dat zelf betalen!

Hopelijk verloopt de 2de operatie beter, sterieler en met de goede medicatie. Is natuurlijk rot voor de DA, voor jou en de toekomstige eigenaars.

Hier wordt geduimd op een goed herstel van alle kittens.

Misschien toch eens kijken voor een andere DA veel dichter bij huis. De mijne woont maar 5 minuten rijden en als ik merk hoeveel keer ik al naar de DA ben gemoeten met opvangertjes, ben ik heel blij dat hij zo dichtbij woont.

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#1095 Geplaatst 20 december 2011 - 15:03

ohjeee, ocharme kleine sherry!
Ik duim dat de rest ok bevonden wordt en dat ze allemaal mee mogen naar huis.
En dat ze allemaal zeer snel genezen.

Geplaatste afbeelding