Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen
Zwanger

Het dagboek van Tijgertje, een hoogzwanger opvangertje

• Log in om te reageren
1707 reacties op dit onderwerp
Aertske
Aertske
  • 341 berichten
  • 2 katten

#1096 Geplaatst 20 december 2011 - 15:10

Mij hoor je niet gauw vloeken, maar na het nieuws van Sherry, Joyce en mijn Isabeau'ke heb ik hier toch eventjes een scheldconcert gegeven!!! En absoluut niet voor Bonnie, want zij kan er niets aan doen. en blijft er ondanks al die tegenslagen toch verder al haar energie en tijd insteken, wat ik zo bewonderingswaardig vind!! :hug: :hug: Mijn concert was puur voor de assistent van die DA!!
Hoop dat deze 3 de enigste waren waar er 'complicaties' bij opgetreden zijn en dat het vanavond voor al de rest in orde is... Ben echt kwaad!!! (Bonnie, niet op jou he!!!)

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1097 Geplaatst 20 december 2011 - 15:21

We zijn onderweg ....  Abel had zonet ook zwelling hoewel de wonde zelf er prima uitziet en ze niet reageerd als ik er aaan kom....  Maar tzal ook wel prijs zijn :(  grrrrr

Heb overigens een fantastische dierenarts vlakbij waar ik voor spoed naartoe ga maar die weigert korting te geven voor sterilisaties dus ja daar kan ik niet mee verder wat betreft de operaties voor de opvangertjes.....

Er is nog 1 iemand waar ik het aan ga vragen die ervaring heeft met vroegcastraties

hilleke
hilleke
  • 19.368 berichten

#1098 Geplaatst 20 december 2011 - 15:24

Nu mag het echt wel ns een andere wending nemen daar bij jou hoor Bonnie, maar ben zeker dat 2012 een goed jaar zal worden. Daar duimen we hier met zn allen voor.

Veel sterkte, en zeg ze maar ns goed je gedacht, dat je speciaal zo ver rijdt omdat je haar zo goed vindt en dat het haar taak is de assistent in t oog te houden.

Je bent ook nog ns heel wat geld aan brandstof voor je auto kwijt door al dat over en weer rijden. Over al die tijd nog maar te zwijgen.
Hopelijk geeft ze je nog wat geld terug, want dit kan echt niet vind ik.

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#1099 Geplaatst 20 december 2011 - 15:33

Jeetje wat een toestand, hoe is die dierenarts aan haar diploma geraakt :censored: , vind ook wel dat de hoofddierenarts hierin verantwoordelijk is, zij heeft haar toch aangeworven, wie weet hoeveel ze zo al heeft verprutst! :evil:

Heeeeeel veeeeel sterkte ook weer voor jou Bonnie, jij zit er toch ook weer mee, en inderdaad al de extra kosten en tijd die jij er al in hebt gestoken, ook van mij heeel veeeel bewondering voor al jouw goede zorgen!!! :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#1100 Geplaatst 20 december 2011 - 16:15

Wat een lieve toekomstige eigenaars hebben de kittens. :heart:

Zoveel lieve woorden voor Bonnie. :heart:

(dat zal haar wel heel veel deugd doen) :thumb:

Bonnie, wat jij allemaal doet voor de opvangertjes vind ik heel knap. Chapeau, echt waar. Jij verdient enorm veel respect :hug: Vergeet jezelf af en toe ook niet hé meid. :hug:

Ik weet nog iets wat ik op mijn wensballon ga schrijven, en zal een boodschap zijn voor jou en al de opvangertjes. :oops: :hug

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1101 Geplaatst 20 december 2011 - 16:32

We zijn op de terugweg.....  Robijn voor jou is het goed nieuws : bahia en abel kunnen wel verhuizen, de anderen moeten helaas 7 tot 10 dagen wachten.  Alle kittens hebben nog een antibioticaspuit gehad.

Aertske
Aertske
  • 341 berichten
  • 2 katten

#1102 Geplaatst 20 december 2011 - 16:34

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Veerle
Veerle
  • 3.309 berichten
  • 17 katten

#1103 Geplaatst 20 december 2011 - 17:43

Da's een "nachtmerrie" die je niet wil meemaken en ik vrees dat hun vaccinatie tijdens de operatie d'r ook geen goed zal aan gedaan hebben (ze hebben hun weerstand al nodig om te herstellen van de sterilisatie - voor een poesje is dat toch veel zwaarder dan voor een katerke) en dan nog eens extra moeten vechten tegen de vaccinatie....

Hopelijk doet de antibiotica vlug hun werk en zijn ze rap aan de betere hand.

gr.

Veerle

Ps. Bonnie - je mag best wat van het bedrag van de juwelen voor Amora aan hen geven, hoor - ik zal begin volgende maand nog eens denken aan jou en nog eens bedankt voor de mooie kaartjes, hé.

Veerle
Veerle
  • 3.309 berichten
  • 17 katten

#1104 Geplaatst 20 december 2011 - 17:44

Aertske zei:

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

ik vind het zo spijtig voor alle toekomstige families (en ook voor Bonnie natuurlijk) dan jullie nog wat langer moeten "aftellen" maar 't is voor het goed van de kleintjes, hé.

gr.

veerle

DORIS
DORIS
  • 7.655 berichten
  • 4 katten

#1105 Geplaatst 20 december 2011 - 17:49

Het ergste is voor Bonnie.Ze zit ermee.
alhoewel dat wij ons ook zorgen maken.Maar Bonnie is ter plaatse.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

hilleke
hilleke
  • 19.368 berichten

#1106 Geplaatst 20 december 2011 - 17:52

Hey Aertske,

Hopelijk kan je zoontje dit een beetje begrijpen, wat voor de kindjes moet dit echt wel zeer moeilijk zijn nu. Bijna vakantie, en dan thuis om met de katjes te spelen.

Ook voor alle andere toekomstige eigenaars vind ik dit enorm jammer, maar voor kindjes des te moeilijker om dit allemaal te begrijpen.

Bonnie, sterkte, maar aan jou goede zorgen zal het zeker niet liggen. Zo jammer allemaal.

Veerle
Veerle
  • 3.309 berichten
  • 17 katten

#1107 Geplaatst 20 december 2011 - 17:54

DORIS zei:

Het ergste is voor Bonnie.Ze zit ermee.
alhoewel dat wij ons ook zorgen maken.Maar Bonnie is ter plaatse.

Da's waar - een opvangmama zoals zij is ongelofelijk :thumb: :thumb: :thumb: .

gr.

veerle

sisi
sisi
  • 6.763 berichten
  • 4 katten

#1108 Geplaatst 20 december 2011 - 18:00

Wat een toestand :(
Amai Bonnie Ik bewonder je en stuur je wat extra energie want dit vreet aan je!

Aertske
Aertske
  • 341 berichten
  • 2 katten

#1109 Geplaatst 20 december 2011 - 18:01

hilleke zei:

Hey Aertske,

Hopelijk kan je zoontje dit een beetje begrijpen, wat voor de kindjes moet dit echt wel zeer moeilijk zijn nu. Bijna vakantie, en dan thuis om met de katjes te spelen.

Ook voor alle andere toekomstige eigenaars vind ik dit enorm jammer, maar voor kindjes des te moeilijker om dit allemaal te begrijpen.

Bonnie, sterkte, maar aan jou goede zorgen zal het zeker niet liggen. Zo jammer allemaal.

Ze waren allemaal heel teleurgesteld, maar Jens snapt het niet waarom ze nog niet komen. hij heeft een zware woede-uitbarsting gehad... Maar Bonnie kwam met het idee voor foto's van de wonde door te sturen, dat ik het aan de hand van beeld wat kan proberen het uit te leggen. Dus hoop dat hij het dan een beetje gaat kunnen begrijpen en kunnen plaatsen.... en vind het super dat Bonnie dat voor ons Jensje wilt doen!!!

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.555 berichten
  • 3 katten

#1110 Geplaatst 20 december 2011 - 18:06

Wat voor een gepruts van die DA. Veel beterschap aan de katjes! En veel sterkte aan Bonnie en de toekomstige eigenaars. Zo kort voor datum een uitstel krijgen is helemaal niet leuk.
Geplaatste afbeelding