Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen
Zwanger

Het dagboek van Tijgertje, een hoogzwanger opvangertje

• Log in om te reageren
1707 reacties op dit onderwerp
hilleke
hilleke
  • 19.366 berichten

#1126 Geplaatst 20 december 2011 - 22:53

Heeft ze iets tegen de pijn gehad? Dat zou toch wel een beetje moeten helpen dan toch?

Zo zielig om ze daar te zien liggen. Ik duim hier volop mee dat ze vlug terug rondhuppeld.

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1127 Geplaatst 20 december 2011 - 22:57

Dat was ik mij ook net aan het afvragen, normaal gezien wel maar zoals die nu reageert....... ik kan ze niet aanraken want dan gromt ze, krijst ze en bijt ze.
Enkel haar hoofdje kan ik aaien en haar voorpoot mag ik ook nog net aanraken maar dan kijkt ze al wel scheel....

En wat moet ik nu met die wonde... ze zit er alweer aan te likken ..... ik heb een kap meegebracht van de dierenarts maar heb geen halsbandje om aan te doen (kap moet aan halsbandje) en heb daarstraks die petshirt geprobeerd maar dan ligt ze daar precies helemaal dood te gaan (onophoudelijk krijsen) en uiteindelijk wurmt ze zich er half uit :(

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh :evil:

hilleke
hilleke
  • 19.366 berichten

#1128 Geplaatst 20 december 2011 - 23:03

Heb  je geen stuk stof dat  je kan gebruiken in plaats van halsband. Ik herinner me nog dat mijn hondje ooit zo'n kap had en dat dit met een windel rond haar nekje was vastgemaakt.

Maar dat ze nog zoveel pijn heeft vind ik toch maar heel raar hoor.

Dat wordt weer een slapeloos nachtje voor jou vrees ik, ocharme toch.

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#1129 Geplaatst 20 december 2011 - 23:04

Wat naar allemaal! :cry: Duim duim duim heel hard voor Sherrytje!

Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.649 berichten
  • 4 katten

#1130 Geplaatst 21 december 2011 - 05:34

Bonnie JIJ kunt er niet aan doen.Wij duimen heel hard met zijn allen.Vind het zo verschrikkelijk erg voor jou en Sherry.Voor het toekomstig personneel van Sherry ook.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

DORIS
DORIS
  • 7.649 berichten
  • 4 katten

#1131 Geplaatst 21 december 2011 - 06:19

Lolli is een schatteke.Ons oud Molleke kruipt ook altijd bij de zieke katjes.Vind het zo ontzettend lief.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Aertske
Aertske
  • 341 berichten
  • 2 katten

#1132 Geplaatst 21 december 2011 - 07:10

@Robijn; Je hoeft echt niet te wachten om de poesjes te gaan halen zene.

@Bonnie; hoe gaat het vandaag met Sherry? Voelt ze zich al iets beter? Heeft ze al wat minder pijn? Vind het zo erg voor dat prutske!! :cry:
En ook voor jou, kan geloven dat je je kwaad en hulpeloos voelt nu!!

Ben blij om te horen dat Isabeau goed op de 2e operatie gereageerd heeft en dat ze zich goed voelt :)

PS; Jens was al iets rustiger vanmorgend, vroeg wel constant achter Snooz en Isabeau. Heb de hele historie in zijn agenda geschreven, zodat ze op school er verder op kunnen inspelen.

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#1133 Geplaatst 21 december 2011 - 07:34

Hoop dat Sherry vandaag beter is, pffff, zit er constant aan 't denken :pray: :pray: :pray:

Aertske zei:

@Robijn; Je hoeft echt niet te wachten om de poesjes te gaan halen zene.

Das lief, Aertske, hoop dat Bonnie het oké vind dat we ze zouden komen halen morgen, hadden al een auto gereserveerd en kunnen die nu niet meer afzeggen. :(
Veel sterkte voor Jens hé, hoop dat je kans hebt vandaag om het uit te leggen en dat hij het begrijpt!

Geplaatste afbeelding

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1134 Geplaatst 21 december 2011 - 08:25

Met Sherry nog steeds exact hetzelfde :(
Toen ik de deur vanmorgen open deed hoopte ik op een rondtrippelende Sherry maar nee hoor, ze lag nog net zo in haar mandje als gisteren :cry:
Ze heeft een poging ondernomen om 1m te stappen maar die is niet bevallen, ze vond geen enkele comfortabele manier om te staan of te zitten en dus heb ik haar met het nodig gebijt tot gevolg voorzichtig opgepakt en terug in haar mandje gelegd onder haar dekentje. Uit mijn hand heeft ze een heel klein beetje almo gegeten die ik van Doris gekregen had. Ik heb een mailtje naar de dierenarts gestuurd voor pijnstilling, welke in haar mag geven en hoeveel zodat ik die meteen na mijn werk kan ophalen en toedienen. Ook dat nog.... gaan werken :(
En ben opgestaan met barstende hoofdpijn.... je zou voor minder :misselijk:

Robijn, vanavond zal ik ze nog eens helemaal nakijken en bevestigen voor morgen

Bewerkt door *bonnie*, 21 december 2011 - 08:26.

Aertske
Aertske
  • 341 berichten
  • 2 katten

#1135 Geplaatst 21 december 2011 - 11:04

Wou dat ik je met iets kon helpen... :(

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1136 Geplaatst 21 december 2011 - 11:17

Ik ga vanmiddag eens bellen met één van mijn dierenartsen of die vanavond kan komen kijken en haar iets toedienen eventueel...

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#1137 Geplaatst 21 december 2011 - 11:27

Ooh wat vreselijk voor Sherry dat ze zo veel pijn heeft, arm dutske! :cry: Moet voor jou ook erg zijn haar zo te moeten achterlaten, woonde ik maar niet zo ver weg :cry:

Oké, ik wacht op meer nieuws vanavond ivm Bahia en Abeltje.

Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#1138 Geplaatst 21 december 2011 - 11:55

Ik heb nu pas alles bijgelezen, wat verschrikkelijk allemaal.
Wat een prulledierenarts zeg, zelfs ik weet dat je enorm hychienisch te werk moet gaan tijdens operaties, en ik heb niets van medische opleiding gekregen in heel mijn leven...
Ik hoop dat dit een staartje krijgt voor die assistent, zou toch niet meer naar daar gaan met mijn katjes eerlijk gezegd... :(

Wat vreselijk om cherry zo te zien lijden, volgens mij is het toch niet normaal dat ze nu nog zoveel pijn heeft, hebben ze haar opnieuw geopereerd? En dan bedoel ik echt alles binnenin gecontroleerd?
Ik denk maar luidop na hoor, maar misschien is er binnenin iets niet goed uitgevoerd?
Ik veronderstel toch dat ze alles binnenin nog eens goed ontsmet hebben?
Misschien toch eens vragen wat er de 2e keer precies allemaal gebeurd is?

Jou valt niets te verwijten bonnie, ik hoop dat vanavond alles beter gaat na pijnstilling.
Wou dat ik thuis was, dan kon ik een kaarsje branden.
Maar vanavond steek ik zeker eentje aan en vanaf nu duim ik heel hard.
Veel sterkte aan sherry, bonnie en het toekomstige personeel voor deze lieverds.

Geplaatste afbeelding

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1139 Geplaatst 21 december 2011 - 13:35

Ik heb tijdens de middagpauze één van mijn andere dierenartsen aan de lijn gehad en als Sherry er straks nog zo bijligt komt ze meteen langs.
Ook zij is van mening dat dit allesbehalve normaal is.  Zij heeft ook veel ervaring met vroegcastratie (heeft voor Unco Jerry gewerkt) en heeft zelden complicaties meegemaakt, laat staan dat ze al 2 keer kort na elkaar geopereerd zijn.
Ze gaat ook eens bekijken wat ze voor mij kan doen in de toekomst.

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1140 Geplaatst 21 december 2011 - 13:35

en ik heb stress dat het niet normaal is :(  mijn hart blijft maar bonzen en mijn hoofdpijn betert ook niet :(  ik hoop maar dat het allemaal in orde komt voor mijn lieve schat...