Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen
Zwanger

Het dagboek van Tijgertje, een hoogzwanger opvangertje

• Log in om te reageren
1707 reacties op dit onderwerp
*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1186 Geplaatst 23 december 2011 - 00:08

Hoewel sherry het goed doet is de zwelling allesbehaalve geminderd en voelt nu aan als een abces... Morgen eens effe bellen naar mijn dierenarts.  Tijgertje ziet er goed uit

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1187 Geplaatst 23 december 2011 - 11:14

De eerste kleintjes zijn gisterenavond vertrokken : Abel en Bahia ....

Ik kreeg nog een leuke verrassing van hun nieuwe baasjes :

Geplaatste afbeelding

Bedankt Robijn ;)

hilleke
hilleke
  • 19.366 berichten

#1188 Geplaatst 23 december 2011 - 11:19

Dat is leuk, en hoe voelt  het voor jou? De eerste die vertrokken zijn? Dubbel gevoel waarschijnlijk?

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1189 Geplaatst 23 december 2011 - 11:21

Nee hoor, ik ben blij dat ze naar hun nieuwe thuis zijn vertrokken... daar zullen ze zeker lekker in de watten gelegd worden ;)  En als ik ze gisteren met 2 zag rondhotsen bij mijn ouders dan denk ik dat Bahia en Abel er ook niet veel problemen mee hebben, kunnen ze lekker op avontuur in hun nieuwe omgeving.

Tzal raarder worden als ze allemaal weg zijn...

DORIS
DORIS
  • 7.649 berichten
  • 4 katten

#1190 Geplaatst 23 december 2011 - 12:46

Ben blij dat Tijgertje beter is.De 2 eerste zijn weg en binnenkort is er plaats voor nieuwe.
Met Lolli alles goed?
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1191 Geplaatst 23 december 2011 - 12:53

Hoe het mogelijk is weet ik niet maar Lolli wordt nog met de dag schattiger ;)  Die kan spinnen dat het niet normaal is.... daar ga je echt een knuffel aan hebben ;)

Met Lolli verder alles supergoed, wondje is mooi genezen.  Ik ga Tijgertje nog laten nakijken straks maar haar buik voelt niet meer warm aan en er komt geen vocht meer uit dus denk wel dat alles in orde is.  

Waarschijnlijk zal hotel chez bonnie snel weer volgeboekt zijn met 1 of 2 katinnen al dan niet zwanger (ze zijn niet steriel en lopen tussen katers)

Aertske
Aertske
  • 341 berichten
  • 2 katten

#1192 Geplaatst 23 december 2011 - 16:23

Leve Abel en Bahia, leuk  te horen dat ze goed vertrokken zijn!! :d

Veerle
Veerle
  • 3.309 berichten
  • 17 katten

#1193 Geplaatst 23 december 2011 - 16:28

goed om te horen dat het goed gaat met Tijgertje en Sherry - al kan het zeker geen kwaad om haar buikje nog eens te laten zien - en dat Robijn haar 2 rakkertjes bij haar heeft (waar ze zeker dik verwend zullen worden maar dat waren ze al gewoon van bij jou, hé :) ).

gr.

veerle

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1194 Geplaatst 23 december 2011 - 18:18

Alles ziet er goed uit bij iedereen...  bij Sherry zag haar buik er zelf nog niet goed uit maar dat de koorts weg is, ze niet meer fel reageert als je eraan komt en dat ze zo levendig is is allemaal positief.  Nu moeten we de antibiotica even zijn werk laten doen...... dus verder afwachten.

DORIS
DORIS
  • 7.649 berichten
  • 4 katten

#1195 Geplaatst 23 december 2011 - 18:47

Niets dan goed nieuws vandaag.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1196 Geplaatst 23 december 2011 - 18:54

Ja OEF :)
Ik ga seffens eens een foto maken van Sherry haar buik en de link plaatsen, zodat je hem alleen kan zien door op de link te klikken ...

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#1197 Geplaatst 23 december 2011 - 23:23

*bonnie* zei:

De eerste kleintjes zijn gisterenavond vertrokken : Abel en Bahia ....

Ik kreeg nog een leuke verrassing van hun nieuwe baasjes :

Geplaatste afbeelding

Bedankt Robijn ;)

Graag gedaan!!! ;)

Geplaatste afbeelding

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#1198 Geplaatst 24 december 2011 - 00:28

Ze zijn hier goed toegekomen hoor, eerst even voorzichtig rondkijken, maar eens Abeltje een speeltje aan de deurklink gevonden had, ging het er meteen hevig tegenaan hahaha, zo grappig, Bahia stond eerst nog wat de kat uit de boom te kijken, maar het was toch wel verleidelijk om mee te gaan spelen! :d
Ze slapen in de inkom 's nachts, in het bontzetelke, alleen toen ik vanmorgen de deur opendeed, zal ik alleen Abeltje erin liggen, Bahia was nergens te bekennen??? Vond ze terug tussen de muur en de kast, helemaal achteraan in een hoekje, heb ze eruit moeten trekken, ze was duidelijk nog niet helemaal op haar gemak, maar nu lijkt dat al veel beter.
Heb een fotoalbum aangemaakt met de eerste foto's, voor degenen die het interesseert.
http://www.kattensit...bahia-abel.html
Geplaatste afbeelding

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#1199 Geplaatst 24 december 2011 - 00:37

Abeltje ligt nu heerlijk op m'n schoot te spinnen :love3: en met haar pootjes m'n arm te kneden en likjes aan m'n hand te geven, de verleidster :love: :love: :love: smelt smelt smelt
Bahia is in m'n man z'n rugzak gekropen die op een stoel stond en ligt daar te slapen, 't zijn twee schatjes! :heart:

Geplaatste afbeelding

Veerle
Veerle
  • 3.309 berichten
  • 17 katten

#1200 Geplaatst 24 december 2011 - 10:19

Robijn zei:

Abeltje ligt nu heerlijk op m'n schoot te spinnen :love3: en met haar pootjes m'n arm te kneden en likjes aan m'n hand te geven, de verleidster :love: :love: :love: smelt smelt smelt
Bahia is in m'n man z'n rugzak gekropen die op een stoel stond en ligt daar te slapen, 't zijn twee schatjes! :heart:

Dat komt dik in orde met die 2, hé...... nog een beetje en jullie zijn volledig rond hun pootjes gedraaid :d .

gr.

veerle