Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen
Zwanger

Het dagboek van Tijgertje, een hoogzwanger opvangertje

• Log in om te reageren
1707 reacties op dit onderwerp
Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#1201 Geplaatst 24 december 2011 - 10:26

Veerle zei:

Dat komt dik in orde met die 2, hé...... nog een beetje en jullie zijn volledig rond hun pootjes gedraaid :d .

gr.

veerle

:lachen: Hoe kan het ook anders hé hihi :)

Geplaatste afbeelding

Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#1202 Geplaatst 26 december 2011 - 15:00

Robijn zei:

:lachen: Hoe kan het ook anders hé hihi :)

da's waar ...... veel te moeilijk om te weerstaan.

gr.

veerle

Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#1203 Geplaatst 26 december 2011 - 15:01

Hey Bonnie,

hoe gaat het nu met kleine Snooz en de andere ..... alles hopelijk goed genezen of aan het genezen ondertussen.

gr.

veerle

DORIS
DORIS
  • 7.835 berichten
  • 4 katten

#1204 Geplaatst 26 december 2011 - 17:30

Het doet deugd te lezen dat ze het al gewoon zijn bij jou. :)
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1205 Geplaatst 26 december 2011 - 19:12

Het gaat met ze allemaal goed, behalve met Sherry...
Vanavond bij thuiskomst zag ik dat 1cm hechting aan één kant is doorgescheurd dus de hechtingen zitten nu nog maar aan 1 kant en de wond is dus een stuk open :(  Er komt geen vuil  uit maar jah goed is het natuurlijk niet :(
Ze is nog steeds levendig en maakt geen koorts, morgenvroeg heb ik een afspraak bij de dierenarts voor haar.

Bewerkt door *bonnie*, 26 december 2011 - 19:20.

DORIS
DORIS
  • 7.835 berichten
  • 4 katten

#1206 Geplaatst 26 december 2011 - 19:21

Hoe erg voor dat kleintje en jou.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#1207 Geplaatst 26 december 2011 - 19:43

*bonnie* zei:

Vanavond bij thuiskomst zag ik dat 1cm hechting aan één kant is doorgescheurd dus de hechtingen zitten nu nog maar aan 1 kant en de wond is dus een stuk open :( Er komt geen vuil uit maar jah goed is het natuurlijk niet :(
Ze is nog steeds levendig en maakt geen koorts, morgenvroeg heb ik een afspraak bij de dierenarts voor haar.

maar Sherry toch......sinds de laatste operatie zit maar zo'n goeie 6 dagen of zo, hé dus da's eigenlijk nog een dag of 3 te vroeg (vanaf 9 à 10 dagen kan je gerust zijn over de naden van de operaties - als er geen ontsteking op zit, hé).

kan natuurlijk wel zijn dat de binnenste hechtingen d'r nog wel zitten, hé maar die trip naar je dierenarts kan zeker geen kwaad (straks moet je haar nog een "body-ke" aandoen).

gr.

veerle

Guest_Aertske_*
Guest_Aertske_*

#1208 Geplaatst 26 december 2011 - 19:54

Arme Sherry, het zit haar echt niet mee he... Hopen dat het niets is...

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1209 Geplaatst 26 december 2011 - 19:57

Ik heb die body'kes hier liggen (MPS) maar zelfs de kleinste maat houdt ze niet aan...

Ik ben geen dierenarts dus ik kan niet oordelen hoe het er nu uitziet maar goed is natuurlijk nog wat anders....  ik hoop maar dat ze niet terug in slaap moet want dat zag de dierenarts zelf ook niet zitten (zou wel ontzettend zwaar zijn voor zo'n kleintje)
Onderhuidse hechtingen had ze niet meer, die zijn verwijderd bij de vorige operatie en dat kunnen ze geen 2x na elkaar doen...

Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#1210 Geplaatst 26 december 2011 - 20:13

*bonnie* zei:

Ik heb die body'kes hier liggen (MPS) maar zelfs de kleinste maat houdt ze niet aan...

Ik ben geen dierenarts dus ik kan niet oordelen hoe het er nu uitziet maar goed is natuurlijk nog wat anders.... ik hoop maar dat ze niet terug in slaap moet want dat zag de dierenarts zelf ook niet zitten (zou wel ontzettend zwaar zijn voor zo'n kleintje)
Onderhuidse hechtingen had ze niet meer, die zijn verwijderd bij de vorige operatie en dat kunnen ze geen 2x na elkaar doen...

ook niet van een chihuahua? da's heel klein en ok die body-kes zijn voor een hondje dus je moet onderaan de opening wat vergroten (dat heb ik toch moeten doen bij Otis)....bij honden hebben ze meer formaten dat bij katten, hoor

gr.

veerle

bluegalaxamoon
bluegalaxamoon
  • 1.983 berichten
  • 10 katten

#1211 Geplaatst 26 december 2011 - 20:13

Ai, hopelijk betert het snel met Sherry
Veel knuffels aan jou bonnie, in deze zware periode

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1212 Geplaatst 26 december 2011 - 20:21

Veerle zei:

ook niet van een chihuahua? da's heel klein en ok die body-kes zijn voor een hondje dus je moet onderaan de opening wat vergroten (dat heb ik toch moeten doen bij Otis)....bij honden hebben ze meer formaten dat bij katten, hoor

gr.

veerle

Ik heb de kleinste hondenmaat XXXS hier liggen en de kleinste poezenmaat XXXS  maar ze wringt haar voorpoten bij in haar hals en dan wringt ze zich eruit tot de hals rond haar buik zit en dan ligt ze daar te kermen dus ik doe het maar niet meer aan want als het aan haar buik gaat knellen dat wil ik helemaal niet...

Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#1213 Geplaatst 26 december 2011 - 20:35

*bonnie* zei:

Ik heb de kleinste hondenmaat XXXS hier liggen en de kleinste poezenmaat XXXS maar ze wringt haar voorpoten bij in haar hals en dan wringt ze zich eruit tot de hals rond haar buik zit en dan ligt ze daar te kermen dus ik doe het maar niet meer aan want als het aan haar buik gaat knellen dat wil ik helemaal niet...

ja, als het zo'n ontsnappingsspook is dan helpt het inderdaad niet (misschien de halsopening met wat drukknopjes verkleinen eens ze het aan heeft zodat ze d'r haar pootjes niet bij kan steken door de opening?)

gr.

veerle

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#1214 Geplaatst 26 december 2011 - 20:36

*bonnie* zei:

Vanavond bij thuiskomst zag ik dat 1cm hechting aan één kant is doorgescheurd dus de hechtingen zitten nu nog maar aan 1 kant en de wond is dus een stuk open :(  Er komt geen vuil  uit maar jah goed is het natuurlijk niet :(

Ai klein prutske toch :( zouden ze geen soort van strak tunnelverband rond haar buikje kunnen doen? Tubigrip? tubigrip
Geplaatste afbeelding

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1215 Geplaatst 26 december 2011 - 20:40

ik zal morgen eens bij de dierenarts horen, maar Sherry is een echt prullemie op dat vlak, denk niet dat er 5 sec. gaat afblijven

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Zwanger