Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen
Zwanger

Het dagboek van Tijgertje, een hoogzwanger opvangertje

• Log in om te reageren
1707 reacties op dit onderwerp
*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1381 Geplaatst 11 januari 2012 - 23:39

Sherry is op korte tijd wonderbaarlijk snel genezen ;)  Eerst leek er allemaal maar heel weinig verandering in te komen maar dan op een week tijd is het er echt prima gaan uitzien.  De laatste draadjes kunnen er uit en er zit nog één korstje dat er hopelijk één dezer dagen gaat afvallen, ook de zwelling in de buik is nu zo goed als weg ;)
Aan haar gedrag te zien heeft ze nergens meer last van ;)

Ik ben overigens ook benieuwd of de onderzoeken van Lolli nog iets aan het licht gaan brengen..... ben blij dat het met ze allen goed gaat ;)

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#1382 Geplaatst 12 januari 2012 - 11:15

dat is supernieuws bonnie! :thumb:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#1383 Geplaatst 12 januari 2012 - 14:21

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#1384 Geplaatst 12 januari 2012 - 17:46

*bonnie* zei:

Sherry is op korte tijd wonderbaarlijk snel genezen ;) Eerst leek er allemaal maar heel weinig verandering in te komen maar dan op een week tijd is het er echt prima gaan uitzien. De laatste draadjes kunnen er uit en er zit nog één korstje dat er hopelijk één dezer dagen gaat afvallen, ook de zwelling in de buik is nu zo goed als weg ;)

Ik ben overigens ook benieuwd of de onderzoeken van Lolli nog iets aan het licht gaan brengen..... ben blij dat het met ze allen goed gaat ;)

Super goed nieuws!! :LOL:

DORIS
DORIS
  • 7.687 berichten
  • 4 katten

#1385 Geplaatst 12 januari 2012 - 19:54

Ben blij dat het goed gaat met Sherry.Wanneer gaan ze verhuizen?
Tijgertje is een enorme speelvogel.Alles is speelgoed in huis.
Tijgertje begint een beetje de band te verbreken met Lolli.Ze laat ze los en heeft haar helemaal niet meer in het oog.Ze zijn super op hun gemak.Ik ben er zo gelukkig mee want soms draait het ook anders uit.Ze maken echt deel uit van de groep dankzij Molleke.Ze wast Lolli om de haverklap.Moest Looli zo hard niet spinnen zou ik er medelijden mee hebben.Blijkbaar heeft ze het toch graag.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1386 Geplaatst 12 januari 2012 - 19:57

Wat word ik vrolijk van zulke berichten :)

Ik denk dat ze zondag zullen verhuizen

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#1387 Geplaatst 12 januari 2012 - 22:28

*bonnie* zei:

Sherry is op korte tijd wonderbaarlijk snel genezen ;)  Eerst leek er allemaal maar heel weinig verandering in te komen maar dan op een week tijd is het er echt prima gaan uitzien.  De laatste draadjes kunnen er uit en er zit nog één korstje dat er hopelijk één dezer dagen gaat afvallen, ook de zwelling in de buik is nu zo goed als weg ;)

Wat goed zeg!!! Ben zo blij dat het uiteindelijk toch nog zo snel goed is gekomen met Sherry, super dat ze ook zullen kunnen verhuizen binnenkort!!! :thumb:

Geplaatste afbeelding

Veerle
Veerle
  • 3.309 berichten
  • 17 katten

#1388 Geplaatst 13 januari 2012 - 01:31

da's prachtig nieuws - het aftellen kan weer beginnen :d .

gr.

veerle

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#1389 Geplaatst 13 januari 2012 - 01:44

Super dat Sherry genezen is :thumb: :thumb: :thumb:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#1390 Geplaatst 13 januari 2012 - 15:41

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#1391 Geplaatst 14 januari 2012 - 16:15

:love3: :love3: :love3: :love3: Van zo'n verhalen word ik nu ook vrolijk
Een opvanger met kittens die een super opvang vinden en daarna het zo goed doen in hun nieuwe huisje
Daar maakt mijn hart een sprongetje van :hart:

DORIS
DORIS
  • 7.687 berichten
  • 4 katten

#1392 Geplaatst 16 januari 2012 - 07:21

Binnen 20 minuten naar de da.Ben benieuwd.Straks wat meer nieuws en foto'kes van gisteren.

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#1393 Geplaatst 16 januari 2012 - 08:27

DORIS zei:

Binnen 20 minuten naar de da.Ben benieuwd.Straks wat meer nieuws en foto'kes van gisteren.

ik duim!
Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.687 berichten
  • 4 katten

#1394 Geplaatst 16 januari 2012 - 09:19

Ben net terug.Tijgertje weegt 3kg650 en Lolli,1kg100.Tijgertje is volledig gezond verklaard.Lolli moeten wij afwachten.Morgen avond mag ik bellen voor de uitslag.Dat raar spinnen komt zeer waarschijnlijk door een abnormale verlenging van het gehemelte.Indien het blijft gaat hij dit onderzoeken onder narcose.Zolang ze er geen last van heeft in verband met eten kan het geen kwaad.Het is veroorzaakt door haar gedrongen groei.Haar voorste pootjes lijken korter maar dat zou kunnen verbeteren.
De echtgenote van de da was helemaal weg van Lolli.Ze vond ze superschattig :katnap: :neen: :cop: .Iedereen trouwens.Tijgertje heeft haar heel goed gedragen :a .Dank je Bonnie voor de opvoeding. :bravo:

Bewerkt door DORIS, 16 januari 2012 - 09:25.

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1395 Geplaatst 16 januari 2012 - 09:35

Ben heel benieuwd naar de uitslag van ons Lollipop :)

Gisteren zijn Moby en Sherry ook verhuisd, ze leken het ook goed te kunnen vinden met hun nieuwe baasjes en ze waren heel lief voor de kids.... ben benieuwd hoe dat verder gaat verlopen ;)

Eind goed, al goed, het hele nest heeft bij deze een plekje ;)
Nu de 4 van Wommelgem nog.....

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Zwanger