Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen
Zwanger

Het dagboek van Tijgertje, een hoogzwanger opvangertje

• Log in om te reageren
1707 reacties op dit onderwerp
DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#1606 Geplaatst 11 juni 2012 - 09:21

Net terug van de da.Lolli weegt 3KG250!Tijgertje weegt 4KG950!
Het gaat uistekend met alle 2.Nu nog de bloeduitslag van Lolli.Morgen avond mag ik bellen.Als alles goed is moet er nog maar om de 4à5 maand een bloedstaaltje genomen worden.De pilletjes zijn gedoseerd volgens het gewicht.
Bonnie:Het plekje achter het oor van Tijgertje groeit niet meer toe maar is in feite niet erg.De da denkt dat ze ooit een tekenbeet gehad heeft.Als ze maar gezond is zijn wij tevreden.
Wat was me dat voor een concert in de auto.Een klaagzang van thuis tot de da.Lolli weet ondertussen waarom ze meegaat.Ocharme dat klein prutske.Alhoewel zo klein is ze niet meer.Voor ons zal ze toch altijd het ieniemini blijven.En tijgertje,zoals een goede moeder,heeft haar best gedaan om te supporteren. :love3: Moest stoppen aan een bushalte en de mensen trachtten in de auto te kijken om te zien wat daar gaande was.Zo'n kabaal.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1607 Geplaatst 11 juni 2012 - 09:32

WOW dat zijn prachtige gewichten voor allebei !
Ik denk dat Tijgertje zelf geen 4kg woog toen ze hier was ...

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#1608 Geplaatst 11 juni 2012 - 09:49

*bonnie* zei:

WOW dat zijn prachtige gewichten voor allebei !
Ik denk dat Tijgertje zelf geen 4kg woog toen ze hier was ...

Ze woog 2KG900 toen ze bij mij kwam.Dat is normaal.Ze had 8 kleintjes gekregen en het is een heel goede mama.Ze eet samen met Lolli en wacht nog altijd tot Lolli haar kommetje gekozen heeft.Dan zet ik haar bij het andere kommetje en begint ze te eten.Anders wacht ze tot Lolli gedaan heeft.Ik denk dat ze ook zo deed met al die kleintjes.Het is zo'n lief katje.

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1609 Geplaatst 11 juni 2012 - 09:51

Ja dat was idd zo, ze wachte altijd netjes tot de rest genoeg had....  meestal gaf ik de kleintjes een grote schaal en Tijgertje een apart bakje

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1610 Geplaatst 11 juni 2012 - 09:52

DORIS zei:

Ze woog 2KG900 toen ze bij mij kwam.Dat is normaal.Ze had 8 kleintjes gekregen en het is een heel goede mama.Ze eet samen met Lolli en wacht nog altijd tot Lolli haar kommetje gekozen heeft.Dan zet ik haar bij het andere kommetje en begint ze te eten.Anders wacht ze tot Lolli gedaan heeft.Ik denk dat ze ook zo deed met al die kleintjes.Het is zo'n lief katje.

Dat zou idd kunne, na haar bevalling dacht ik dat ze rond de 3kg400 woog maar ze heeft er idd een zware zoogperiode opzitten, ik weet nog dat ik toen bezorgd was dat ze zo mager werd maar gelukkig is dat weer helemaal goed gekomen ;)

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#1611 Geplaatst 12 juni 2012 - 10:27

DORIS zei:

Net terug van de da.Lolli weegt 3KG250!Tijgertje weegt 4KG950!
Het gaat uistekend met alle 2.Nu nog de bloeduitslag van Lolli.Morgen avond mag ik bellen.Als alles goed is moet er nog maar om de 4à5 maand een bloedstaaltje genomen worden.De pilletjes zijn gedoseerd volgens het gewicht.
Bonnie:Het plekje achter het oor van Tijgertje groeit niet meer toe maar is in feite niet erg.De da denkt dat ze ooit een tekenbeet gehad heeft.Als ze maar gezond is zijn wij tevreden.
Wat was me dat voor een concert in de auto.Een klaagzang van thuis tot de da.Lolli weet ondertussen waarom ze meegaat.Ocharme dat klein prutske.Alhoewel zo klein is ze niet meer.Voor ons zal ze toch altijd het ieniemini blijven.En tijgertje,zoals een goede moeder,heeft haar best gedaan om te supporteren. :love3: Moest stoppen aan een bushalte en de mensen trachtten in de auto te kijken om te zien wat daar gaande was.Zo'n kabaal.

Wow, Tijgertje wordt echt een flinke tijger hihi, en Lolli heeft ook al een heel mooi gewicht! :thumb:  Zal zo eens een update doen van de zusjes hun gewichtjes! :d

Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1612 Geplaatst 12 juni 2012 - 10:44

Zoooo blij te lezen dat het zo goed gaat met Tijgertje en Lolli, Doris :heart:

En hoe gaat het intussen met de rest van je lieve poezenbende... :oops: :love3:
Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#1613 Geplaatst 12 juni 2012 - 15:31

Robijn zei:

Wow, Tijgertje wordt echt een flinke tijger hihi, en Lolli heeft ook al een heel mooi gewicht! :thumb: Zal zo eens een update doen van de zusjes hun gewichtjes! :d

Ben benieuwd Robijn wie de dikste kat heeft.

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#1614 Geplaatst 12 juni 2012 - 15:34

Mauro zei:

Zoooo blij te lezen dat het zo goed gaat met Tijgertje en Lolli, Doris :heart:

En hoe gaat het intussen met de rest van je lieve poezenbende... :oops: :love3:

Bedankt om te informeren.Momenteel gaat het vrij goed.We zullen trachten het zo te houden.Julie eet meestal alleen.Heel af en toe moet ik nog een beetje helpen.Ik denk dat ze dat leuk vindt.
Jou katjes zien er super uit.

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#1615 Geplaatst 13 juni 2012 - 00:16

DORIS zei:

Ben benieuwd Robijn wie de dikste kat heeft.

Ongetwijfeld jij Doris, tegen Tijgertje kunnen we (nog) niet op hihi ;) , je vind de gewichtjes hier :d

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1616 Geplaatst 16 juni 2012 - 13:35

:slach: Abeltje met die engeltjeskrans op :slach:

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#1617 Geplaatst 17 juni 2012 - 18:05

Heb de uitslag van het bloedonderzoek van Lolli gehad.Niet zo goed. :oops: De waarden zijn 3.9 en de max. mag maar 4 zijn.Dinsdag wordt de medicatie aangepast.Dan is mijn da terug van een paar dagjes vakantie.De assistente heeft liever dat hij het doet en eerlijk gezegd ik ook.In afwachting zullen Flair en Casper nog een beetje geduld moeten uitoefenen,de lieverds :love3: .Ons Lolli'ke is zo hevig.Ze weet geen weg met haar eigen. :goofy: Ze springt haasje over op de rug van de 2 zwaargewichten.En die kijken zo van:Wat doet dat ping-pong balletje op onze rug.Bij de andere durft ze het niet.Ze weet verd... goed bij wie ze het probeert. :catangel Ze vliegt van één kattekwaad naar het ander. :catscratchhead Ze helpt heel gedreven de bakjes kuisen.Jullie kunnen wel denken wat het resultaat daarvan is. :( Tijgertje houdt alles goed in het oog. :love3: Ze helpt waar het nodig is.
Het leven zonder mijn 2 rakkers zou toch zo saai zijn. :x

Veerle
Veerle
  • 3.309 berichten
  • 17 katten

#1618 Geplaatst 17 juni 2012 - 19:25

DORIS zei:

Heb de uitslag van het bloedonderzoek van Lolli gehad.Niet zo goed. :oops: De waarden zijn 3.9 en de max. mag maar 4 zijn.Dinsdag wordt de medicatie aangepast.Dan is mijn da terug van een paar dagjes vakantie.De assistente heeft liever dat hij het doet en eerlijk gezegd ik ook.In afwachting zullen Flair en Casper nog een beetje geduld moeten uitoefenen,de lieverds :love3: .Ons Lolli'ke is zo hevig.Ze weet geen weg met haar eigen. :goofy: Ze springt haasje over op de rug van de 2 zwaargewichten.En die kijken zo van:Wat doet dat ping-pong balletje op onze rug.Bij de andere durft ze het niet.Ze weet verd... goed bij wie ze het probeert. :catangel Ze vliegt van één kattekwaad naar het ander. :catscratchhead Ze helpt heel gedreven de bakjes kuisen.Jullie kunnen wel denken wat het resultaat daarvan is. :( Tijgertje houdt alles goed in het oog. :love3: Ze helpt waar het nodig is.
Het leven zonder mijn 2 rakkers zou toch zo saai zijn. :x

hopelijk met de aanpassing van haar medicijnen is alles weer vlug ok....'t ziet er een "echt spring in't veld uit" die kleine (allez zo klein is ze niet meer) Lolli.

gr.

veerle

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#1619 Geplaatst 17 juni 2012 - 19:48

De da moet ze zelf maken want ik kan ze niet kleiner breken.Zonder medicatie zal ze niet oud worden.
Terwijl ik hier schrijf heeft ze de Windows helptoets eruit gepeuterd. :lachen:

Veerle
Veerle
  • 3.309 berichten
  • 17 katten

#1620 Geplaatst 18 juni 2012 - 00:15

DORIS zei:

De da moet ze zelf maken want ik kan ze niet kleiner breken.Zonder medicatie zal ze niet oud worden.
Terwijl ik hier schrijf heeft ze de Windows helptoets eruit gepeuterd. :lachen:

:d :) :d

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Zwanger