Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen
Zwanger

Het dagboek van Tijgertje, een hoogzwanger opvangertje

• Log in om te reageren
1707 reacties op dit onderwerp
DORIS
DORIS
  • 7.878 berichten
  • 4 katten

#1666 Geplaatst 27 juli 2012 - 20:06

En voor mij dan!Ze zijn kompleet afgemat door de warmte.
Ik ondek juist dat de W scheef staat op mijn laptop.Zouden ze toch iets aan't voorbereiden zijn. :catangel
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#1667 Geplaatst 05 augustus 2012 - 23:05

Volgens mij hebben ze gans het bouwverlof plannen zitten smeden voor god mag weten wat :p haha
(Mijn bouwverlof zit erop, helaas :s )

Geplaatste afbeelding

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#1668 Geplaatst 06 augustus 2012 - 10:18

Mooie foto's Doris; zal idd wel van de warmte geweest zijn, hou je maar vast! :louche: Hier zijn ze ondertussen nog altijd even wild, niet in te tomen die twee! O:)

Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.878 berichten
  • 4 katten

#1669 Geplaatst 23 augustus 2012 - 21:04

Maandag naar de da geweest met "tijger" Lolli.Een concert van gewelste in de auto.Ze weet nu wat er gebeurd.Schudden met de box,luidkeels miauwen en het kussentje met haar nagels bewerken.In de wachtzaal was ze net een :catangel .Ene keer binnen bij de da heeft ze ,naar haar gewoonte,orde geschept in de kasten.Met 3 hebben wij er achter gezeten.Bij de bloedafname was ze weer ons flink Lolli'ke.En spinnen dat ze deed. :heart: Gene kick heeft ze gelaten :love3: .Later,thuis hebben wij kennis gemaakt met de zachste,braafste,allerliefste Lolli ter wereld.
Die toestand heeft geduurd tot 's anderdags 's morgen en wij herontdekten onze vertouwde kleine rakker.Had al schrik dat ze haar manieren verbeterd zou hebben :x .
Vandaag hebben wij de uitslag van het bloed gekregen.Uitstekend:Haar T4 waarde is 2 en het moet tussen de 1.4 en 3.5 zijn.Dus pas binnen de 6 maanden terug tenzij er verandering in haar gedrag zou zijn of als ik aan iets zou twijfelen.Heb het haar gezegd maar kon haar precies niets schelen. :LOL: Ze weegt 3kg650!
Tijgertje leeft haar luilekker leventje en ziet er heel tevreden uit.Ze komt op tijd spinnen en is allergisch aan werken en puzzelen geworden.Oef!
Ze is rond en gezond. :love3:

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#1670 Geplaatst 24 augustus 2012 - 09:58

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Allemaal goed nieuws!!
Dat is fantastisch.
Blije beestjes en blije baasjes tot de volgende deugnieterij :x

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1671 Geplaatst 24 augustus 2012 - 12:01

Waar gaan we da schrijven , zo'n gewicht :LOL:

Ik herinner mij haar als een extreem klein dropje dat ik in mijn handpalm kon pakken, ik kijk ernaar uit om haar nog eens te ontmoeten ;)

DORIS
DORIS
  • 7.878 berichten
  • 4 katten

#1672 Geplaatst 24 augustus 2012 - 14:00

Kom maar af wanneer je wilt.Vanaf volgende week ben ik 2 weken thuis behalve zaterdag 8 september.

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#1673 Geplaatst 24 augustus 2012 - 23:03

Dat zijn mooie bloedwaarden voor ons Lolli'ke!!! :thumb: En supergewicht ook!!! Niet veel verschil meer met ons Abeltje! (3,850 kg) :thumb:

Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.878 berichten
  • 4 katten

#1674 Geplaatst 25 augustus 2012 - 05:30

Oei,dacht dat ze de zwaarste was. :LOL:

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#1675 Geplaatst 25 augustus 2012 - 09:54

Wat een goed leventje heeft Tijgertje. Ze doet het super. :thumb:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

DORIS
DORIS
  • 7.878 berichten
  • 4 katten

#1676 Geplaatst 26 september 2012 - 20:52

Zal ook nog eens een paar foto'kes zetten van mijn 2 rakkers. :love3:
Enkel Lolli heeft nog lol in puzzelen :lachen: .Ze hebben namelijk een nieuwe bezigheid.In de vakantie heeft Theo de keuken veranderdd en hebben wij de logeerkamer voor hun open gezet.Ik zei toen:Het volgend jaar kunnen wij die kamer klaarmaken voor hun dan hebben ze nog meer ruimte.Natuurlijk moet het papier van de muur af en dan verven.Had dat beter niet gezegd. :catscratchhead De foto's die volgen zijn dus het bewijs. :x

Tijgertje is moeilijk op foto te krijgen.Ze zit overal te gelijk.En Lolli zit altijd waar het niet moet.

Bijgevoegde thumbnails

• DSC04651.JPG
  • DSC04652.JPG
  • DSC04595.JPG
  • DSC04593.JPG
  • DSC04531.JPG
  • DSC04530.JPG

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#1677 Geplaatst 26 september 2012 - 21:04

Een beetje hulp kan nooit geen kwaad. :lachen: Lolli is duidelijk een fan van de kattensite.
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

DORIS
DORIS
  • 7.878 berichten
  • 4 katten

#1678 Geplaatst 26 september 2012 - 21:13

Lolli is een computerkat.De PC is haar lievelingsspeelgoed.

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1679 Geplaatst 26 september 2012 - 22:17

Dat wordt inderdaad een nieuw papiertje of schilderen...misschien inderdaad beter schilderen... ;) :oops: Het kunnen toch sloebers zijn hé !

En wat is Lolli groot geworden :goofy: :trance: ze ziet er zoooo'n lieveke uit !!

Wat fijn dat het zo goed gaat met Tijgertje en Lolli !! :loveshower: :loveshower:
Geplaatste afbeelding

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#1680 Geplaatst 27 september 2012 - 00:46

ja Lolli tis een heel ander nu hè :)

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Zwanger