Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen
Zwanger

Het dagboek van Tijgertje, een hoogzwanger opvangertje

• Log in om te reageren
1707 reacties op dit onderwerp
Atje
Atje
  • 413 berichten
  • 2 katten

#376 Geplaatst 19 oktober 2011 - 12:54

MarieDufoor zei:

oei! en wat is de tweede??? :o

Beseffen dat die kleine hummeltjes echt onweerstaanbaar zijn... maar oppassen voor fase 3 he want dan ben je al zover dat je gewoon een derde katje in huis haalt... :LOL:

Geplaatste afbeelding

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#377 Geplaatst 21 oktober 2011 - 03:19

Wat een schatjes allemaal!!! :LOL: :love3: Wie trekt veel met wie op? Ik zoek dus 2 kittentjes om te adopteren en wil er graag die goed met elkaar opschieten. Heb al een kleine voorkeur voor Bahia, Moby en Abel, maar het belangrijkste vind ik wel dat het twee goeie maatjes zijn. Ik blijf deze topic zeker volgen de komende weekjes!!!

Geplaatste afbeelding

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#378 Geplaatst 21 oktober 2011 - 09:25

Ik zal er eens goed op letten :)

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#379 Geplaatst 21 oktober 2011 - 11:20

Bedankt, wil er zeker 2 van jou adopteren, alleen nog even afwachten welke, laat het een beetje afhangen welke kiezen voor elkaar! ;)

Geplaatste afbeelding

Anousje
Anousje
  • 2.436 berichten
  • 2 katten

#380 Geplaatst 21 oktober 2011 - 11:22

oh wat leuk als je eventueel 2 adopteerd!! :d

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#381 Geplaatst 21 oktober 2011 - 12:05

Robijn zei:

Bedankt, wil er zeker 2 van jou adopteren, alleen nog even afwachten welke, laat het een beetje afhangen welke kiezen voor elkaar! ;)

super :thumb:
men zegge het voort hé ;)
Geplaatste afbeelding

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#382 Geplaatst 21 oktober 2011 - 12:12

Ik denk dat het bij die 3 niet veel uitmaakt maar ik zal het een paar dagen even extra in de gaten houden.  Ik vind het alvast super dat je 2 ervan een plekje wil geven ;)

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#383 Geplaatst 22 oktober 2011 - 00:36

Fijn dat je dit wilt doen, en ben zelf blij om twee van jouw poezeltjes te kunnen overnemen, hele topic doorgelezen gisteren en kan me geen betere kraammoeder wensen als jij, hoe je voor de kittens zorgt ism tijgertje natuurlijk, echt super!!! :flower: Weet ik in ieder geval zeker dat ze niets tekort zijn gekomen en de beste start in het leven hebben gekregen! :rub:
Ben ook al heel benieuwd hoe de karaktertjes zich zullen ontvouwen de komende weekjes! :)

Geplaatste afbeelding

Anousje
Anousje
  • 2.436 berichten
  • 2 katten

#384 Geplaatst 22 oktober 2011 - 19:42

Leuk hoor! hebben andere katjes al een mandje gevonden, of nog geen reactie gehad op je flyers?

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#385 Geplaatst 25 oktober 2011 - 20:12

Met de kittens gaat het goed, enkel Lolli blijft een zorgenkindje....
Vandaag zijn voor het eerst de puntjes van haar hoektandjes komen piepen en ze zijn vlijmscherp, het is dus gedaan met op mijn vinger te sabbelen..... ze heeft nu net de 400 gram gehaald en schommelt zo rond de 410 gram vandaag.  Mijn dierenarts denkt dat er inwendig iets niet goed zit en dat ik toch rekening moet houden met het feit dat ze nog altijd kan overlijden binnen enkele weken of binnen enkele maanden....
Het kan ook dat ze gewoon achterloopt maar dan zal ze toch wel snel ook actiever en zelfstandiger moeten worden dan ze nu is.

Om ze aan te moedigen om zelfstandig te eten ben ik grotendeels gestopt met het flessen voor de andere kittens, ze krijgen smorgens en savonds een schotel vlees waar ze allemaal goed van eten en tussendoor brokjes en een schaaltje kittenmilk.  
Lolli die wordt nog wel geflest, ze heeft het nog totaal niet in haar om zelfstandig te gaan eten... vandaag heb ik voor het eerst wel vlees in haar mond gestopt en dat at ze wel op maar aan de schaal vlees reageert ze niet en loopt ze weg.
Tijgertje poept een beetje plat maar dat is volgens mij omdat ze steeds aan het kittenvoer en melk zit...

Verder is het hier een grote puinhoop.... vooral die kattenbak is niet te doen.  Vanmorgen heel de kamer schoongemaakt maar ondertussen ligt de kattenbakvulling alweer doorheen de kamer...   Lolli gaat nog steeds niet op de kattenbak, ze gaat er steeds naast zitten, als ik haar dan op de kattenbak zet stopt ze

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#386 Geplaatst 25 oktober 2011 - 21:40

Wat jammer dat Lolli zo'n zorgenkindje blijft, hoop dat ze dan anderen nog zal bijbenen. :catsad
Blij te vernemen dat het met de rest van de bende wel goed gaat, ja als ze met z'n allen gebruik maken van de kattenbak kan ik me wel voorstellen dat snel de kamer er weer netjes uitziet hihi :)
Heel benieuwd ook hoe het met Bahia, Abel en Moby vlot? Spannend allemaal hoor! ;)

Geplaatste afbeelding

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#387 Geplaatst 25 oktober 2011 - 21:52

Het gaat met ze allen goed en ik denk echt dat het niet uitmaakt welke 2 je kiest want tot dusver spelen ze allemaal met elkaar, ik kan er niet echt een koppel uithalen...  het valt wel op dat Bahia veel met Snooz speelt maar zoals ik eerder al zei is Snooz gereserveerd dus die optie valt al weg.

Ja Lolli, ik ga donderdag eens een foto maken samen met Abel , het is echt schrikwekkend....  en het is niet dat het een mager schraal dingetje is hoor , ze is echt een rond bolleke maar ze groeit gewoon niet / tergend langzaam en volgens mijn dierenarts is dat één van de eerste tekenen dat er inwendig iets niet goed zit.  Ik hoop nog steeds dat het gewoon een dwergkitten is ;)

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#388 Geplaatst 25 oktober 2011 - 22:02

Dan zullen we beslissen welke we nemen als we eens zijn langsgeweest. :loveshower:

Hoop het ook hihi, zou jammer zijn als er echt iets mis is vanbinnen en je ze alsnog verliest, het is ook een schatje. :rub:

Geplaatste afbeelding

Atje
Atje
  • 413 berichten
  • 2 katten

#389 Geplaatst 26 oktober 2011 - 07:57

Heb ooit ook zo'n mini-katje gehad dus hopelijk is Lolli gewoon een dwergje.. Wie weet krijgt ze haar groeispurt nog wel - ik was vroeger ook altijd de kleinste van de klas :d
Ben benieuwd naar de volgende foto's!

Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#390 Geplaatst 26 oktober 2011 - 08:57

komaan Lollie!!
groei dan! :oops: (of blijf gewoon lekker een klein dwergje, is ook superschattig)
ik denk echt dat ik ga janken als ze het niet haalt!
Zou zo jammer zijn als je toch eentje moet afgeven na al je goede zorgen :s
Geplaatste afbeelding