Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen
Zwanger

Het dagboek van Tijgertje, een hoogzwanger opvangertje

• Log in om te reageren
1707 reacties op dit onderwerp
MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#406 Geplaatst 27 oktober 2011 - 10:42

*bonnie* zei:

Hihi, op deze manier gaat ze haar achterstand snel inhalen... Vanmorgen trippelde ze weer naar de schotel om erin te duiken gelijk een gek. Toen ze weer helemaal onder het vlees afdroop naar haar nestje kwam zusje Snooz haar schoonlikken :)

De DA sprak over een mogelijke "shunt" maar dat kan je niet met een gewone echo zien. Een shunt in het hart kan je wel horen met de stethoscoop maar vorige keer (toen was ze nog wel kleiner) kon hij daar niets horen maar een shunt kan dus evenwel in de lever o.i.d. zitten.....

Nu ze ineens wonderbaarlijk ontdekt heeft hoe ze zelf moet eten is er wel weer nieuwe hoop want de dierenarts vond het vooral ook zorgwekkend dat ze zelf voor niets initiatief nam maar dat doet ze nu dus wel....

joepieeee :dancer:
da's echt goed nieuws!
Geplaatste afbeelding

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#407 Geplaatst 27 oktober 2011 - 10:43

Met zijn allen rond de schotel, als je het zo ziet valt het verschil nog mee maar als je ze naast elkaar ziet staan is ze maar half zo groot.

Geplaatste afbeelding

En nog lekker nagenieten van heerlijk sappige pootjes :

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

en voor Robijn, ook Moby had lekker gegeten :

Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.366 berichten

#408 Geplaatst 27 oktober 2011 - 10:44

super goed nieuws. ze is echt een hartveroveraarstertje (wat een woord :d ) . Amai.

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#409 Geplaatst 27 oktober 2011 - 10:44

Ja Hilleke, diegene die haar wil adopteren kan maar best een HELE goeie CV voorleggen ;)

hilleke
hilleke
  • 19.366 berichten

#410 Geplaatst 27 oktober 2011 - 10:46

En Moby blijft ook geweldig he, ik hoop echt dat Robijn hem een nieuwe thuis geeft, zo kan ik mijn petekitten toch nog blijven volgen. :heart:

Mauje
Mauje
  • 821 berichten
  • 3 katten

#411 Geplaatst 27 oktober 2011 - 10:55

:loveshower:
Geplaatste afbeelding

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#412 Geplaatst 27 oktober 2011 - 10:57

Ergens tegen eind November (nog voor ze verhuizen) kom je maar eens kennismaken met je petekindje :)

hilleke
hilleke
  • 19.366 berichten

#413 Geplaatst 27 oktober 2011 - 11:41

*bonnie* zei:

Ergens tegen eind November (nog voor ze verhuizen) kom je maar eens kennismaken met je petekindje :)

Ohh, super, bedankt, kijk er naar uit om ze allemaal even te zien en te knuffelen. :love3:

Laat me dan even weten wat ze lekker vinden, breng ik nog een sinterklaascadootje mee. :d

Bewerkt door hilleke, 27 oktober 2011 - 11:41.

Anousje
Anousje
  • 2.436 berichten
  • 2 katten

#414 Geplaatst 27 oktober 2011 - 11:46

:LOL: dat is zeker goed om te horen van lolli!!

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#415 Geplaatst 27 oktober 2011 - 12:01

Ooh echt geweldig van Lolli!!! :dancer: Als ze zo verder doet komt het vast en zeker nog goed!!! :dans:
Wat gezellig zo met z'n allen rond de schotel hihi, duidelijk te zien dat het Moby gesmaakt heeft, ben ook zo benieuwd om ze allemaal eens in het echt te ontmoeten! :)

Geplaatste afbeelding

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#416 Geplaatst 27 oktober 2011 - 12:07

Volgens mij ga jij als een blok vallen voor Bahia, die is zooooooooooo schattig :)
Maar jah, Abel is ook een schatje en Moby, da's echt zo de stoere van de bende... wat wil je tussen al die vrouwen ;)

Ik ga nu proberen om eens wat aan die kattenbak te doen... kga proberen de 2 kattenbakken in die grote doos te zetten waar ze een tijdje in geslapen hebben, in de hoop dat de kamer er eens minstens 1 dag iet of wat deftig blijft bijliggen.....

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#417 Geplaatst 27 oktober 2011 - 12:08

En Lolli.... voor het eerst zat er daarnet eens wat tempo in haar pasjes, als dat zo verder gaat sjeest ze binnenkort mee de kamer door denk ik ;)

hilleke
hilleke
  • 19.366 berichten

#418 Geplaatst 27 oktober 2011 - 12:09

Heel de bende zullen naftjes zijn maar Lollie een dieseltje hé :)

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#419 Geplaatst 27 oktober 2011 - 12:16

*bonnie* zei:

Volgens mij ga jij als een blok vallen voor Bahia, die is zooooooooooo schattig :)
Maar jah, Abel is ook een schatje en Moby, da's echt zo de stoere van de bende... wat wil je tussen al die vrouwen ;)

Ik ga nu proberen om eens wat aan die kattenbak te doen... kga proberen de 2 kattenbakken in die grote doos te zetten waar ze een tijdje in geslapen hebben, in de hoop dat de kamer er eens minstens 1 dag iet of wat deftig blijft bijliggen.....
Hahaha, ja ben er nu al voor gevallen en nog niet eens in het echt gezien :love3: hihi, denk ook dat het een combinatie zal worden van Bahia en Moby of Bahia en Abel, nog even afwachten hihi :)

Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.366 berichten

#420 Geplaatst 27 oktober 2011 - 12:56

Robijn zei:

Hahaha, ja ben er nu al voor gevallen en nog niet eens in het echt gezien :love3: hihi, denk ook dat het een combinatie zal worden van Bahia en Moby of Bahia en Abel, nog even afwachten hihi :)

Neem ze toch gewoon alledrie :LOL: