Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen
Zwanger

Het dagboek van Tijgertje, een hoogzwanger opvangertje

• Log in om te reageren
1707 reacties op dit onderwerp
Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#511 Geplaatst 30 oktober 2011 - 22:37

Sihirci zei:

Jij verdiend ook knuffels :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug

Volledig mee eens. Bonnie, een welgemeende knuffel voor alles wat jij al hebt gedaan voor deze lieverds. :hug

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#512 Geplaatst 30 oktober 2011 - 22:40

en ik zal die knuffels nu eens effe boven gaan overbrengen ;) haha

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#513 Geplaatst 30 oktober 2011 - 22:44

*bonnie* zei:

en ik zal die knuffels nu eens effe boven gaan overbrengen ;) haha

Ohhhhh neem er dan nog een stel extra mee voor de schattekes :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#514 Geplaatst 30 oktober 2011 - 23:02

Ooooch...wat wordt er hier geknuffeld... :heart: :love3:

En oooooo zo terecht !!! Vind dit super om te lezen, Doris... :goofy: ;) :LOL: dit is echt wel een ontroerend topic (= traantjes rollen...van geluk :oops: )

Wat gaan mamapoes en kleintje een zalig leventje tegemoed :hug:

Heb net ook naar de filmpjes gekeken...zalige filmpjes, Bonnie :heart:

Veel succes, Doris...samen met Tijgertje, Lolli en je andere 6 schatjes :duim:

(En hopelijk een gouden mandje voor al deze lieverdjes :heart: )
Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.649 berichten
  • 4 katten

#515 Geplaatst 31 oktober 2011 - 04:27

Sihirci zei:

Ohhhhh neem er dan nog een stel extra mee voor de schattekes :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug

Bonnie verdient terecht de meeste knuffels. :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#516 Geplaatst 31 oktober 2011 - 09:05

Hihi, straks ben ik platgeknuffeld ;)

Maar een knuffel, ook al is die virtueel doet op zijn tijd wel eens deugd ;)

Thnx allemaal ;)

Veerle
Veerle
  • 3.309 berichten
  • 17 katten

#517 Geplaatst 31 oktober 2011 - 09:38

Is inderdaad goed nieuws dat kleine Lolli mee met haar mama mag :d . Tot nu toe hebben alle kittens al een geweldige mooie toekomst voor zich.

gr.

Veerle

hilleke
hilleke
  • 19.366 berichten

#518 Geplaatst 31 oktober 2011 - 09:59

Amai, ik ben superblij te lezen dat Tijgertje en Lolli al een nieuwe thuis in het verschiet hebben.

Ik vermoed dat de meeste nu al geplaatst zullen zijn?

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#519 Geplaatst 31 oktober 2011 - 10:03

*bonnie* zei:

Hihi, straks ben ik platgeknuffeld ;)

Maar een knuffel, ook al is die virtueel doet op zijn tijd wel eens deugd ;)

Thnx allemaal ;)

Ik kan hier niet achterblijven hihi :oops: ook van mij een welgemeende knuffel voor jou Bonnie, is ook helemaal terecht, je bent een droompleegmama!!! :hart: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hart:

Geplaatste afbeelding

Atje
Atje
  • 413 berichten
  • 2 katten

#520 Geplaatst 31 oktober 2011 - 17:38

Wat een leuk nieuws na een vermoeiende werkdag :LOL:
Doris, super van je om tijgertje en lolli samen te houden, die zijn met hun gat van het één botervlootje in het ander gevallen! :d

Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#521 Geplaatst 31 oktober 2011 - 18:58

DORIS zei:

Bonnie verdient terecht de meeste knuffels. :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Samen met Maylun en allen die zich belangeloos voor de poezeltjes inzetten :d

:hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug :hug

DORIS
DORIS
  • 7.649 berichten
  • 4 katten

#522 Geplaatst 31 oktober 2011 - 21:42

Eigenlijk zujn die knuffels allemaal fantastisch.
Kun je noch ademen,Bonnie.
Van mij dan ook nog een :hug: voor al diegene op de site die zo hun best doen om de katjes te redden en hun een warm nestje te bezorgen.
Ik ben zo blij dat ik die beslissing genomen heb.Het spookte al een tijdje in mijn hoofd.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#523 Geplaatst 31 oktober 2011 - 21:43

Ja ja het lukt nog ;)  Ik breng ze allemaal over op de diertjes, zijn die ook weer allemaal blij :)

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#524 Geplaatst 31 oktober 2011 - 22:05

*bonnie* zei:

Ja ja het lukt nog ;)  Ik breng ze allemaal over op de diertjes, zijn die ook weer allemaal blij :)

Bij deze lukt het vanaf nu niet meer ;)
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Bewerkt door MarieDufoor, 31 oktober 2011 - 22:07.

Geplaatste afbeelding

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#525 Geplaatst 31 oktober 2011 - 22:09

OMG :goofy:

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Zwanger