Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen
Zwanger

Het dagboek van Tijgertje, een hoogzwanger opvangertje

• Log in om te reageren
1707 reacties op dit onderwerp
Aertske
Aertske
  • 341 berichten
  • 2 katten

#556 Geplaatst 06 november 2011 - 09:45

Wij hebben juist nog eens naar de foto van ons Isabeau'ke gekeken en we worden er met de dag verliefder op!! Hebben een kalender gehangen voor de kindjes en elke ochtend mogen ze om de beurten een dag afstrepen :)

Veerle
Veerle
  • 3.309 berichten
  • 17 katten

#557 Geplaatst 06 november 2011 - 10:34

Aertske zei:

Wij hebben juist nog eens naar de foto van ons Isabeau'ke gekeken en we worden er met de dag verliefder op!! Hebben een kalender gehangen voor de kindjes en elke ochtend mogen ze om de beurten een dag afstrepen :)

ik ken dat gevoel :d - vond ze prachtig vanaf het begin.

gr.

veerle

Aertske
Aertske
  • 341 berichten
  • 2 katten

#558 Geplaatst 06 november 2011 - 12:43

Zeker en vast!! Kan niet wachten om ze te kunnen knuffelen!! :love3: :love3:

Heeft de rest ook al een nieuwe thuis gevonden? Hoop van wel!!

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#559 Geplaatst 06 november 2011 - 21:04

Aertske zei:

Heel herkenbaar hihi :) ik sta op en ga slapen met de foto's van die schatjes, zo blij dat ik ze dinsdag ga zien en mijn keuze ga maken, en dan nog even aftellen en ze mogen verhuizen! :d SPANNEND allemaal hé, lijkt een beetje op het klaarmaken van de kraamkamer voor onze nieuwe babietjes hihi :love3: ik ben ook helemaaaaaaal verliefd!!! :loveshower:

Geplaatste afbeelding

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#560 Geplaatst 06 november 2011 - 21:19

Er  komen zo snel mogelijk nieuwe foto's en filmpjes aan maar het is momenteel nogal druk...  maandag werken, dinsdag komt Robijn langs en daarna ga ik voor een nieuwe oude auto kijken want de mijne is al stuk sinds begin augustus, woensdag werken, donderdag moet ik met 12 poezels naar de dierenarts, dat wordt nog een hele volksverhuis en daarna komt de hoefsmid maar vrijdag moet het dan zeker wel eens lukken ;)
Vorige vrijdag ging ik ook filmen... lagen ze allemaal te knorren en toen was me batterij weer plat :(

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#561 Geplaatst 06 november 2011 - 21:21

@ Aertske : nog 2 zoeken een plekje en dat is Sherry en dan diegene die Robijn niet kiest (Bahia, Abel en Moby), wie weet is er nog een leuk vriendje voor Isabeau bij ;) haha.... gisteren was ze gelijk een gek aan het spelen met Moby maar ik weet niet wie Robijntje gaat kiezen hè ;)
Sherry daar moet ik v/d week nog eens voor bellen, die mensen met interesse zijn nog steeds geinteresseerd.

En ondertussen zitten er ook nog 4 grotere kittens (ongeveer 4 maanden oud) hier te wachten op een nieuw baasje ;)

Aertske
Aertske
  • 341 berichten
  • 2 katten

#562 Geplaatst 07 november 2011 - 08:31

Bonnie, als het aan mij zou liggen, neem ik er direct een 2e bij. Maar mijn ventje wilt eerst afwachten hoe het tussen Isabeau en de hondjes gaat verlopen en dan pas over een 2e beginnen denken :(
Want als je mij zou laten doen, wonen we op een boerderij vol dieren :d

DORIS
DORIS
  • 7.649 berichten
  • 4 katten

#563 Geplaatst 07 november 2011 - 08:41

Aertske zei:

Bonnie, als het aan mij zou liggen, neem ik er direct een 2e bij. Maar mijn ventje wilt eerst afwachten hoe het tussen Isabeau en de hondjes gaat verlopen en dan pas over een 2e beginnen denken :(
Want als je mij zou laten doen, wonen we op een boerderij vol dieren :d

Eén is geen.Met 2 zijn ze sterker om de hondjes te pesten. :LOL:

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#564 Geplaatst 07 november 2011 - 10:43

DORIS zei:

Eén is geen.Met 2 zijn ze sterker om de hondjes te pesten. :LOL:

ahja, dan hebben ze ook nog wat aan elkaar hé, jaja das helemaal waar hoor! :)
Geplaatste afbeelding

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#565 Geplaatst 08 november 2011 - 11:05

Boy oh boy.... het is niet meer veilig om de kamer te betreden hoor....
Als ze wakker zijn heb je gelijk 7 van die monsters die op je af komen en denken dat je een krabpaal bent ;)  Tijgertje zit dan zo op afstand te kijken "jaaaaaa en daar zit ik een hele dag bij hè"  Je zou er nog compassie mee krijgen :)
Als ik thuis kom van mijn werk is het toneel voor de raam ;)  Zie je daar Tijgertje zitten op haar gemakske naar buiten kijken met daarrond vanalles wat in het rond vliegt (kittens dus)  Tegen de buren vertellen dat ik geen poes heb gaat niet meer lukken haha....  Kom ik op de kamer na een dag werken dan lijkt het of ik die kamer een maand niet gepoetst heb....

Maarrrrr :

hoe leer ik kittens dat mijn been geen krabpaal is ?
dat mijn voet geen sisaltapijt is ?
dat mijn haar geen speelgoed is ?
en dat nageltjes scherp zijn ?

Heeft iemand nog een tip voor goede en betaalbare kattenbakvulling ?
En is er klonterende kattenbakvulling die op de composthoop kan ?

En als laatste nog goed nieuws :
Ze eten nu ook allemaal brokjes en zelfs Lolli slaagt er nu in om met haar weinig tandjes brokjes te eten....
Ennnn heel misschien zijn vandaag alle kittens gereserveerd ;)
Dan zouden er 3 in duo's verhuizen, 1 naar een gezin met volwassen katten en 1 naar een gezin zonder katten maar met een hondje.

Vandaag ga ik ze nog een keertje ontwormen en overmorgen mogen ze naar de dierenarts met zijn allen ;)

Tinne
Tinne
  • 9.439 berichten
  • 2 katten

#566 Geplaatst 08 november 2011 - 11:07

Ze telkens van je been afhalen, afleiden met speelgoed of lekkers, etc. Volharden dus. Je zal er werk mee hebben :LOL:
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

DORIS
DORIS
  • 7.649 berichten
  • 4 katten

#567 Geplaatst 08 november 2011 - 11:09

:loveshower: :loveshower: :loveshower:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#568 Geplaatst 08 november 2011 - 11:13

Tinne zei:

Ze telkens van je been afhalen, afleiden met speelgoed of lekkers, etc. Volharden dus. Je zal er werk mee hebben :LOL:

Ah dan doe ik het toch goed dan ;)

En kunnen katten eigenlijk net zoals honden een woord leren ?
Want ik zeg er nu altijd "nee" bij maar heb dus geen idee of ze dat gaan snappen ;)

Veerle
Veerle
  • 3.309 berichten
  • 17 katten

#569 Geplaatst 08 november 2011 - 11:18

*bonnie* zei:

Ah dan doe ik het toch goed dan ;)

En kunnen katten eigenlijk net zoals honden een woord leren ?
Want ik zeg er nu altijd "nee" bij maar heb dus geen idee of ze dat gaan snappen ;)

ja, je doet het heel goed en ja....katten kunnen ook begrijpen wat "neen" wil zeggen maar je moet het heel duidelijk en "overtuigend" zeggen en net als bij een hond blijven herhalen.

't is geweldig, hé :d dat ze allemaal een nieuwe thuis hebben gekregen (allez, nog een beetje afwachten om heel zeker te zijn).

gr.

veerle

Tinne
Tinne
  • 9.439 berichten
  • 2 katten

#570 Geplaatst 08 november 2011 - 11:18

Kunnen wel, maar of ze het willen is iets anders :ha Nee even serieus. Ik heb Snoopy 'zit' geleerd omdat hij altijd naar mijn hand sprong als ik een snoepje voor hem had. Ze moeten gewoon leren wat je bedoelt. Eens ze dat begrijpen zijn ze er snel mee weg hoor.
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.