Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen
Zwanger

Het dagboek van Tijgertje, een hoogzwanger opvangertje

• Log in om te reageren
1707 reacties op dit onderwerp
Anousje
Anousje
  • 2.436 berichten
  • 2 katten

#646 Geplaatst 10 november 2011 - 20:58

Leuke foto's weer! En lolli ziet er toch aardig dikjes uit op de foto! :s
Wel schattig hoor, zo ieniemienie :heart: .

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#647 Geplaatst 10 november 2011 - 21:10

Ooooh lollie een dwergpoesje! :heart:
Ik hoop dat de kittentjes snel mogen genezen.
Mama tijgertje is echt mooi, net als haar kittens.
Hoe gaat het nog met maybe?
Ik vind het schitterend dat een nestje van 8 volledig in leven blijft. :thumb:

Geplaatste afbeelding

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#648 Geplaatst 10 november 2011 - 21:13

Heel mooie foto's :love4: :love4:

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#649 Geplaatst 10 november 2011 - 21:26

Met Maybe gaat het goed, die is ook gereserveerd :)

Hier zie je ze helemaal op de achtergrond :)  En nee dat is niet Moby en Sherry die je op de foto ziet ;)

Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#650 Geplaatst 10 november 2011 - 21:29

Amai, maybe heeft best wel grote oren vind ik :)
Geplaatste afbeelding

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#651 Geplaatst 10 november 2011 - 22:03

en vanavond heb ik eens de tijd genomen om foto's te maken van de zwervertjes :)
De zwervertjes uit Wommelgem : NIEUWE FOTO'S PAGINA 5

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#652 Geplaatst 11 november 2011 - 09:31

SNOOZ IS WEER BESCHIKBAAR :d :d :d :d :d :d

Omdat ik wist hoe ze ging flippen stuurde ik een zeer kort berichtje haar kant op :
Helaas hebben 5 van de 7 kittens niesziekte waaronder Snooz.  Ze kan ten vroegste tussen kerst en nieuwjaar verhuizen maar dat is dan ook enkel als ze de niesziekte binnen een week overwonnen hebben, anders loopt het nog verder uit.

Wat ik daarop als antwoord kreeg overtreft alle verbeelding :
Het begon met "Wel Bonnie- opvang" (wat een aanspreking naar familie toe),"nu zal ik eens BOOS reageren" (had niets anders verwacht)
Dat ze daarmee rel schopt kan haar niks schelen (is goed, mij ook niet)

Dat de beestjes ziek zijn is niet mijn schuld MAAR ik moet ook maar eens wat moeite doen om naslagwerk te lezen, ik hoef daarvoor alleen maar wat te googlen.  Daar waar veel (zwerf)katten samen zitten hebben virussen en bacterien namelijk vrij spel....  het feit dat ze te jong waren om hiervoor ingeënt te worden heeft natuurlijk ook niet geholpen.
Verder kan het wel efkens duren eer ze er vanaf zijn EN dan moeten ze natuurlijk hun inentingen nog krijgen + nog herhaald worden dus zal ze nog heeeeel lang op Snooz kunnen wachten.....
Haar poezen hebben nooit de ziekte gehad en krijgen daarvoor hun jaarlijkste inenting dus ze gaat echt het risico NIET lopen om hen daarmee op te scheppen.
Ik ga er wel erg prat op dat ik het beste wil voor mijn kittens en andere opvangdieren MAAR ZE LOPEN WEL HEEL ERG VERVELENDE ZIEKTES OP BIJ MIJ....  Ze zegt niet dat ik het had kunnen voorkomen maar eigenlijk is dat wel beter dan genezen.

Voor haar is de kous af : ik maar haar houden !  (WOOOEEEHOEEEEEE IK BEN NOG NOOIT ZO BLIJ GEWEEST DAT ER EEN DIERTJE ZIEK WAS :LOL: )
Ze heeft het sterke gevoel dat ik haar die poes niet gun en betwijfeld overigens of ze wel echt ziek is.

Ik heb het grote gedacht dat IK alleen een grote dierenvriend ben en dat IK alleen voor hen kan zorgen (YEAH RIGHT)
Ze vind het er allemaal fel over en heeft spijt dat ze ooit maar gereageerd heeft (SAME HERE)

En nu effe van mijn facebook pagina kicken, ben ik ook weer vanaf   :LOL: :dancer: :cheer: :jump:

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#653 Geplaatst 11 november 2011 - 09:59

Zo een antwoord was idd wel te verwachten van haar.
Ben heel blij voor je en nu maar hopen dat er snel iemand Snooz een mandje wilt geven.

Hoe is het met de kittens, tijgertje? Lukt het om hen de medicatie te geven?

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#654 Geplaatst 11 november 2011 - 10:03

Ik zit nu beneden met de kittens boven mij en zo te horen is er geen ééntje ziek hoor... wat een gebodder ;)  Maar dat is ook mijn geluk dat we het ontdekt hebben nog voor ze er zelf echt ziek van zijn.  Met de oogzalf blijven Snooz haar oogjes ook mooi open nu, enkel Sherry die hoor ik af en toe niezen maar ze is verder nog even actief.

De medicijnen gaat prima, kheb ze ondertussen goed opgeleerd ;)  
Ze hebben precies van de ene dag op de andere door dat ze hun nagels moeten intrekken in mijn buurt ;)  Heel erg prettig ;)

Tijgertje kan ik helaas niet alleen in de oren, moet mijn vriend doen terwijl ik haar vasthou.

Veerle
Veerle
  • 3.309 berichten
  • 17 katten

#655 Geplaatst 11 november 2011 - 11:02

't is inderdaad niet mooi om te zeggen maar 't was eigenlijk geweldig dat kleine Snooz ziek is geworden zodat ze nu wel naar een thuis kan waarbij je je goed voelt.

gr.

veerle

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#656 Geplaatst 11 november 2011 - 11:06

Ja watte, van familie moet je het hebben ....
Ik had geschreven dat ik heel blij was dat ik haar mocht houden want dat ik haar liever niet meer zag verhuizen naar daar... Eigenlijk was ik dus wel blij dat Snooz ziek was want zo kwam haar ware aard naar boven en dat ze al die tijd niet eens de moeite had genomen om naar haar te vragen, dat ik dan vast wel een betere thuis voor haar kan vinden....

Ze schrijft dat als ik al blij wordt dat dieren ziek zijn bij mij dat ik dan echt wel de grote dierenvriend ben die ik denk dat ik. Ze zegt erbij dat zij geen dom blondje is maar ik gewoon een betweter...
Zieke cavia's, zieke poezen en toch vind ik van mezelf dat ik goed bezig ben.... ik heb helemaal niet te oordelen wat een goede thuis is, bij haar zijn namelijk de dieren nog NOOIT ziek geweest.
Continu insinuaties maken als ik zelf nog niet half weet waarover het gaat (weet niet echt waarover ze het hier heeft eigenlijk) en natuurlijk praat ik mezelf er continue uit want dat is mijn stijl.
En wat betreft de moeite om naar haar te informeren dat was niet nodig want ik spreidt op mijn website al genoeg ten toon hoe goed ik wel met dieren bezig ben....
Spijtig voor Snooz maar het dier dat volgende keer bij haar terecht komt gaat bij haar veel beter af zijn als bij mij. En ze wenst mij nog veel succes met mijn virussen en bacteriën.....

Zo dat is een mooi staaltje familieliefde... niet ?

Kheb het kort en droog gezegd : "meid je krijg van mij een ban... je bent de naam van familie niet waard" Ik laat mij door niemand met de grond gelijk maken, ook familie niet !

Zooo, daar zijn we ook weer klaar mee ! ;)

Bewerkt door *bonnie*, 11 november 2011 - 11:07.

Veerle
Veerle
  • 3.309 berichten
  • 17 katten

#657 Geplaatst 11 november 2011 - 11:13

ja, als je zo'n "familie" hebt dan heb je geluk, hé..... spijtig dat je familie niet altijd zelf kan kiezen.

niets van aantrekken - je bent wel goed bezig en mens en dier kan nu eenmaal ziek worden (behalve bij heel uitzonderlijke exemplaren daar gebeurt dat niet).

gr.

veerle

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.557 berichten
  • 3 katten

#658 Geplaatst 11 november 2011 - 11:15

Ge hebt zo van die mensen O:)
Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.687 berichten
  • 4 katten

#659 Geplaatst 11 november 2011 - 11:24

Niet aantrekken.Als ze iets nodig hebben komen ze terug.
Gewoon blij zijn dat Snooz bij jou blijft.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#660 Geplaatst 11 november 2011 - 12:02

Phooehoee heftig zeg!!! :o Nou op naar een betere thuis voor Snooz! :twisted:
Blij te lezen dat ze het allemaal goed doen vandaag, en dat het goed lukt met de medicatie, op naar een voorspoedig herstel! :d

Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Zwanger