Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen
Zwanger

Het dagboek van Tijgertje, een hoogzwanger opvangertje

• Log in om te reageren
1707 reacties op dit onderwerp
Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#856 Geplaatst 05 december 2011 - 22:26

Hoop dat de pilletjes en de pasta vlug kun "werk" doen en dat alle poezekes spoedig terug vrolijk en gezond mogen worden :pray: :duim: :hug:
Geplaatste afbeelding

Veerle
Veerle
  • 3.309 berichten
  • 17 katten

#857 Geplaatst 05 december 2011 - 23:51

ik ben ook voor rauwvoer (in de vorm van Carnibest - gemakkelijk en netjes om te geven) en voor brokken zonder granen (brokken met granen geven dikwijls diarreeproblemen).

als je eten moet kopen van RC, Hills dat je enkel bij de dierenarts kan kopen dan weet ik een site in Engeland (betrouwbaar, snelle levering en stukken goedkoper) die heel interessant is nl:

MedicAnimal.com

't is de moeite om eens te kijken.

gr.

veerle

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#858 Geplaatst 05 december 2011 - 23:56

Thnx voor de tip ... verschilt 10 euro per zak ;)

Veerle
Veerle
  • 3.309 berichten
  • 17 katten

#859 Geplaatst 06 december 2011 - 00:01

*bonnie* zei:

Thnx voor de tip ... verschilt 10 euro per zak ;)

en soms meer.

als je in een groter hoeveelheid bestelt of zo. ik kreeg een speciale prijs (zonder BTW - want ik heb een BTW nr en in Europa moet je dan in principe BTW-vrij kunnen kopen (doet wel niet iedereen) maar ook omdat ik een cattery had kreeg ik nog een beter prijs).

dus best eens contact opnemen en uitleggen dat je "een opvang" van katten hebt of zoiets en wie weet komt er een nog betere prijs uit de bus.

gr.

veerle

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#860 Geplaatst 06 december 2011 - 09:01

Ik heb ondertussen al gemerkt als je niet officieel bent (geen vzw, geen HK) dat het niet veel uithaalt...

hilleke
hilleke
  • 19.368 berichten

#861 Geplaatst 06 december 2011 - 09:53

Veerle, is het dan geen oplossing dat jij het voor haar besteld, maar het bij Bonnie laat leveren?

Zo kan ze toch van die korting genieten?

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#862 Geplaatst 06 december 2011 - 13:58

Nog even voor 70 euro kattenbakvulling gekocht en nog 2 extra kattenbakken *zucht*

kzal er eens aan beginnen ;)

Aertske
Aertske
  • 341 berichten
  • 2 katten

#863 Geplaatst 06 december 2011 - 17:58

Oeioeioei, wat lees ik hier nu allemaal? een paar dagen niet gekeken en ja... Hoe gaat het nu met die arme prutskes? En met jou? Het wilt precies echt niet meezitten he?
Heb je pb'ke gestuurd...

Veerle
Veerle
  • 3.309 berichten
  • 17 katten

#864 Geplaatst 06 december 2011 - 19:25

hilleke zei:

Veerle, is het dan geen oplossing dat jij het voor haar besteld, maar het bij Bonnie laat leveren?

Zo kan ze toch van die korting genieten?

ja en neen - probleem zit hem bij de belastingscontrole.

Ze zijn hier super streng en controleren al mijn rekeningen en als ze d'r op uitkomen dat ik bestel maar 't is niet voor mezelf .... dan in hun ogen "verkoop ik het verder" en dan moet ik daaraan verdienen en verwerpen ze een deel van de facturen die ik inbreng voor mijn eigen katten (omdat het volgens hen..... doorverkocht is).

en vermits ik die kortingen en zo krijg als ik bestel op mijn naam (leveringsadres zal wellicht mogen verschillen) maar ik moet eerst betalen, hé dus dat komt van mijn rekening en dat kunnen ze zien op de belastingen.

willen absoluut, graag maar ....

gr.

veerle

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#865 Geplaatst 06 december 2011 - 19:28

Ik heb daarstraks 1 mooi gevormd drolletje gevonden in de kattenbak, geen idee van wie.  Ik ga zo dadelijk hun medicijnen geven en dan zal ik nog eens kijken wat ik terugvind in de kattenbak...  met de poesjes gaat het verder wel goed.

DORIS
DORIS
  • 7.655 berichten
  • 4 katten

#866 Geplaatst 06 december 2011 - 19:33

Dan zullen er andere mooie drolletjes volgen.Je hebt er toch een pak werk mee. :oops:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#867 Geplaatst 06 december 2011 - 20:25

Voila hun avonddosis hebben ze ook allemaal binnen en ik heb het idee dat het beter met hen gaat, de kattenbakken zagen er nog proper uit (op een paar klontertjes na) terwijl van het weekend toen ik 's avonds thuis kwam de kattenbak eruit zag alsof ik hem een week niet gepoetst had...  dat betekent dus dat ze niet meer zo vaak naar de bak moeten spurten...  de brokjes vallen in de smaak....

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#868 Geplaatst 06 december 2011 - 20:53

Dat is super goed nieuws. :d

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#869 Geplaatst 06 december 2011 - 20:58

Ja super goed nieuws inderdaad!!! :) Blij dat het terug beter met hen gaat, en ook blij dat je weer wat minder werk hebt ermee! :oops:

Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.655 berichten
  • 4 katten

#870 Geplaatst 06 december 2011 - 21:01

Ben blij dat de brokjes in de smaak vallen.Hier zullen ze ook RC krijgen.Dat maakt het gemakkelijk.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig