Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen
Zwanger

Het dagboek van Tijgertje, een hoogzwanger opvangertje

• Log in om te reageren
1707 reacties op dit onderwerp
sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#976 Geplaatst 15 december 2011 - 20:47

Joehoe dat is ook weeral achter de rug :d
En dat wil zeggen dat jullie ze bijna in jullie armen kunnen sluiten :hug
Ik duim dat ze snel terug rondcrossen :love3:

Aertske
Aertske
  • 341 berichten
  • 2 katten

#977 Geplaatst 15 december 2011 - 20:48

Joepie, ze zijn bijna thuis !!! :LOL:

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#978 Geplaatst 15 december 2011 - 21:13

En gaat het goed? Vast wel kittens herstellen supersnel :d

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#979 Geplaatst 15 december 2011 - 21:16

ze is er ;)

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#980 Geplaatst 15 december 2011 - 21:53

Aaaaah SPANNEND :goofy: , ben net thuisgekomen! Straks weten we meer!!! :dancer:

Geplaatste afbeelding

Aertske
Aertske
  • 341 berichten
  • 2 katten

#981 Geplaatst 15 december 2011 - 21:56

Ik ga in mijn bed kruipen, morgen zware vergadering :o maar ga ervoor zeker hier komen kijken hoe het met de prutskes is!!!

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#982 Geplaatst 15 december 2011 - 22:05

Sorry, moet nog effe bekomen van de rekening :misselijk: hahaha

Met de hele bende gaat het goed, ze zijn alweer hyperactief, alleen Snooz en Lolli kozen ervoor om samen heerlijk in een mandje te gaan liggen knorren.  Lolli ging gelijk op haar rug liggen spinnen als ik haar aaide dus denk dat ze zich wel goed voelt.

Doris : Lolli moet goed in de gaten gehouden worden want ze begint last te krijgen van haar heupen, ze loopt een hele dag te stretchen en ik heb de indruk dat het op een week tijd flink verergerd is... het kan zijn dat dit vanzelf nog goed komt met het groeien maar het moet wel in de gaten gehouden worden.  Haar achterpoten zijn eigenlijk te hoog gegroeid t.o.v. de rest van haar lichaampje waardoor de achterkant te hoog staat....  ik zal het morgen of zo wel eens filmen.

De FeLV/FIV test van Tijgertje was negatief dus het is nu 100% zeker dat mama en de kittens gezond zijn ;)

De helft is gehecht met onderhuidse hechtingen maar er zijn er een paar met nog een extra hechting aan de buitenkant, normaal moet daar niets meer aan gedaan worden maar als het draadje er binnen 2 weken nog zit mag het in principe ook weggehaald worden.  Aan de nieuwe baasjes : wel heel goed in de gaten houden hoe de wonde eruit blijft zien want ons Joyceke heeft nu pas een ontsteking gekregen terwijl het vorige week er nog goed uitzag.

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#983 Geplaatst 15 december 2011 - 22:06

Tijgertje zit onophoudelijk te miauwen en mij smekend aan te kijken "eeeeten, eeeeeten"

Veerle
Veerle
  • 3.309 berichten
  • 17 katten

#984 Geplaatst 15 december 2011 - 22:09

goed om te lezen dat ze allemaal terug thuis zijn en ok verklaard

ik denk dat Lolli haar eigen groeipatroon heeft en zodra haar voorpootjes wat hoger worden het weer beter zal zijn met haar heupjes (ze is wel sterk "gegroeid" op haar manier natuurlijk de laatste tijd)

gr.

veerle

Veerle
Veerle
  • 3.309 berichten
  • 17 katten

#985 Geplaatst 15 december 2011 - 22:12

*bonnie* zei:

Tijgertje zit onophoudelijk te miauwen en mij smekend aan te kijken "eeeeten, eeeeeten"

ik zou toch al een beetje geven, hoor - ze zijn nu toch al goed wakker, hé en uiteindelijk als ze iets gaan doen zal het overgeven zijn maar dat denk ik niet.

Ik denk dat tijgertje honger heeft gelijk een tijger :d .

gr.

veerle

Robijn
Robijn
  • 710 berichten
  • 2 katten

#986 Geplaatst 15 december 2011 - 22:36

Goed te lezen dat ze alweer hyper zijn! :LOL: Geef ze maar snel iets te eten dan of mogen ze nog niet van de da? :) We gaan zeker de wondjes goed in de gaten houden hoor de komende weken, komt goed! ;)

Geplaatste afbeelding

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#987 Geplaatst 15 december 2011 - 22:40

Nee de dierenarts zegt best te wachten tot morgenvroeg anders gaan ze zich dikwijls ziek en misselijk voelen

Als ik eraan denk hoe ik mij voelde na een narcose ;)

Bewerkt door *bonnie*, 15 december 2011 - 22:41.

Veerle
Veerle
  • 3.309 berichten
  • 17 katten

#988 Geplaatst 15 december 2011 - 22:44

*bonnie* zei:

Nee de dierenarts zegt best te wachten tot morgenvroeg anders gaan ze zich dikwijls ziek en misselijk voelen

Als ik eraan denk hoe ik mij voelde na een narcose ;)

wanneer zijn ze geopereerd??? als het in de voormiddag was en ze zijn al nuchter van gisterenavond dan zou ik wel iets geven, hoor (geen zwaar eten en ook geen massa's, hé).

al ik thuis kom met de kittens/katten die gesteriliseerd zijn, dan blijven ze eerst in een bench tot ze goed wakker zijn en daarna krijgen ze de vrije loop en hier staat overal eten, hoor dus .... eten ze ook en nog nooit problemen gehad (maar ze moeten wel goed wakker en alert zijn, hé).

gr.

veerle

Veerle
Veerle
  • 3.309 berichten
  • 17 katten

#989 Geplaatst 15 december 2011 - 23:00

Hoe gaat het eigenlijk met Maybe - heeft zij ondertussen ook al een nieuwe thuis gevonden en heb je d'r nog foto's van gekregen?

gr.

veerle

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#990 Geplaatst 15 december 2011 - 23:04

Op 25 november is die verhuisd naar een nieuwe thuis bij een koppel in Antwerpen en ze kreeg een vriendje of vriendinnetje van dezelfde leeftijd.

Na de verhuis heb ik geen foto's meer ontvangen, die mensen zullen niet weten dat ze hiervandaan kwam.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Zwanger