Spring naar inhoud

- - - - -

Kitten gevonden

• Log in om te reageren
29 reacties op dit onderwerp
chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#1 Geplaatst 14 september 2011 - 18:31

Toen ik daarnet thuiskwam riep mijn buurvrouw me, ze had al de hele dag een kat horen gillen in mijn tuin. Ik ben direct op zoek gegaan en ja hoor een nog heel klein kitten!!Het kitten schreeuwt onophoudelijk, zelf tijdens het eten van wat natvoer...wat moet ik nu doen, kan ze zelf niet bijhouden, kan ze toch niet bij mijn katten laten....mijn poezen zijn wel ingeënt.
Is nog jong denk ik, ik plaats hier een paar fotokes moest iemand een poesje kwijt zijn...

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#2 Geplaatst 14 september 2011 - 18:37

't Is een prachtig kitten en ziet er goed verzorgd uit.

Kan je hem apart houden zodat mocht het ziek zijn het jouw katten niet besmet. En goed je handen wassen.
Het ziet er niet ziek uit maar misschien kan je naar de da om even te laten checken of het niet ziek is en geen chip heeft. Mocht je het willen houden kan je eventueel een snaptest doen en na de quarantaine bij je katten laten. Maar kijk eerst eens na of het van niemand is.

Verder zou ik folders drukken voor bij jou in de straat rond te delen, en bij de bakker enz. te hangen (gewoon afdrukken op pc bedoel ik hé) wie weet is het kleintje uitgebroken want ziet er echt gezond en goed verzorgd uit.

Bewerkt door Eragon, 14 september 2011 - 18:39.

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#3 Geplaatst 14 september 2011 - 18:55

hij of zij zit nu boven in de logeerkamer...ziet er inderdaad niet slecht uit maar is wel heel mager en echt nog wel klein maar niet bang voor mensen

ik zal er zowiezo morgen mee naar de da gaan en ook op zoek gaan naar de eventuele eigenaars.....

ga dadelijk even bij de buren in de straat aanbellen om te vragen of ze geen kitten kwijt zijn....ocharme het sukkeltje had zo'n honger :(

zou het kitten graag zelf willen houden maar heb er al zelf 5 en nog eentje op komst....

Guest_zuurstof_*
Guest_zuurstof_*

#4 Geplaatst 14 september 2011 - 19:01

ooh wat een mooieke! precies een felixje :loveshower:

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 14 september 2011 - 19:37

Ach gossie, wat en mooi schatje :love3: :love3: :love3:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

micha
micha
  • 586 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 15 september 2011 - 13:17

ocharme, zo een klein prutske. Hopelijk vind het snel zijn personeel terug!
Geplaatste afbeelding

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#7 Geplaatst 15 september 2011 - 13:33

Ik ga er vanavond mee naar mijn da, zie de vlooien lopen over z'n witte buikje, het lieve sukkeltje :(

hopelijk is hij/zij, heb nog niet gekeken, voor de rest wel gezond zodat die vanavond bij mijn eigen katjes kan en niet steeds alleen in de logeerkamer moet zitten, is best zielig zo alleen.

denk niet dat het poesje van iemand is....vrees dat het een gedumpt katje is :onzeker: maar het blijft wel lekker bij ons tot we een "gouden mandje" voor deze lieverd vinden.

tis een echt schatje, kruipt heel dicht bij me en geeft al spinnend likjes op mijn neus :heart:

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#8 Geplaatst 15 september 2011 - 14:30

chatoela zei:

Ik ga er vanavond mee naar mijn da, zie de vlooien lopen over z'n witte buikje, het lieve sukkeltje :(

hopelijk is hij/zij, heb nog niet gekeken, voor de rest wel gezond zodat die vanavond bij mijn eigen katjes kan en niet steeds alleen in de logeerkamer moet zitten, is best zielig zo alleen.

denk niet dat het poesje van iemand is....vrees dat het een gedumpt katje is :onzeker: maar het blijft wel lekker bij ons tot we een "gouden mandje" voor deze lieverd vinden.

tis een echt schatje, kruipt heel dicht bij me en geeft al spinnend likjes op mijn neus :heart:

Je bent al verkocht, geef het maar toe :p . Zou er ook aan toegeven hoor, zeker weten. Hopelijk is hij gezond en vlug van zijn vlooikes af

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#9 Geplaatst 15 september 2011 - 14:41

Eragon, je hebt me door ;) heb er momenteel 5 en er komt binnenkort nog eentje bij en mijn vriend zegt nee, 6 is genoeg maar.....als het "vondelingetje" na een aantal weekjes nog geen goede thuis heeft gevonden (en ik ben heel kritisch, geef ze niet zomaar mee met de eerste de beste) dan blijft ze gewoon hier, tegen dan kan mijn vriend ze ook al niet meer missen :LOL:

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#10 Geplaatst 15 september 2011 - 14:50

chatoela zei:

Eragon, je hebt me door ;) heb er momenteel 5 en er komt binnenkort nog eentje bij en mijn vriend zegt nee, 6 is genoeg maar.....als het "vondelingetje" na een aantal weekjes nog geen goede thuis heeft gevonden (en ik ben heel kritisch, geef ze niet zomaar mee met de eerste de beste) dan blijft ze gewoon hier, tegen dan kan mijn vriend ze ook al niet meer missen :LOL:

Ik heb er nu ook zes, zou er zeker geen meer bijnemen maar als zo'n sukkeltje mijn weg kruist zet ik ook al mijn troeven in. Mannen zijn toch manipuleerbaar hé. En zeg nu zelf, zes of zeven, waar ligt het verschil

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 15 september 2011 - 14:52

Wat een dotje, super dat hij/zij bij jou is terechtgekomen :thumb:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#12 Geplaatst 15 september 2011 - 14:58

ik ga inderdaad al mijn troeven uitspelen...betrap me er nu al op dat ik toch wel heel selectief ben bij het "goedkeuren" van eventuele nieuwe baasjes...een collega van me wil haar/hem, maar krijgt haar/hem lekker niet :p (katje zou daar in het tuinhuis moeten wonen!), moet enkel nog een "diplomatische" uitvlucht verzinnen...ben helaas niet echt diplomatisch :onzeker:

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#13 Geplaatst 15 september 2011 - 15:15

chatoela zei:

ik ga inderdaad al mijn troeven uitspelen...betrap me er nu al op dat ik toch wel heel selectief ben bij het "goedkeuren" van eventuele nieuwe baasjes...een collega van me wil haar/hem, maar krijgt haar/hem lekker niet :p (katje zou daar in het tuinhuis moeten wonen!), moet enkel nog een "diplomatische" uitvlucht verzinnen...ben helaas niet echt diplomatisch :onzeker:

Katje moet in het tuinhuis verblijven vind ik persoonlijk al diplomatisch genoeg eerlijk gezegd. Zeg gewoon dat je erover nadenkt om hem zelf te houden maar je partner dat nog niet weet, werkt altijd

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#14 Geplaatst 15 september 2011 - 15:24

lieg niet graag en eerlijk duurt het langst zeker....ga gewoon zeggen dat ik vind dat een kat niet in een tuinhuis hoort...

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 15 september 2011 - 15:32

chatoela zei:

lieg niet graag en eerlijk duurt het langst zeker....ga gewoon zeggen dat ik vind dat een kat niet in een tuinhuis hoort...

Dat zou ik ook zeggen, ook al zouden ze me daarom scheef bekijken :oops:
Of gewoon zeggen dat dit kitten veel te lief is om in een tuinhuis te verlijven

Bewerkt door Spanishke, 15 september 2011 - 15:38.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart: