Spring naar inhoud

- - - - -

Bix officeel genezen - Foto's van de genezen wonde

• Log in om te reageren
211 reacties op dit onderwerp
mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#76 Geplaatst 26 juni 2009 - 09:29

Wat een geweldig nieuws dat hij terug is en nog kan herstellen van zijn avontuur! :thumb: :thumb:
En het gaat een zaaaaaalig gevoel zijn als ze morgen naar buiten kunnen zonder dat je je moet zorgen maken of ze nog wel terug komen.
het gaat voor jou beter zijn maar ook voor je lieverds.

Ben eigenlijk wel blij dat je beslist hebt om je terras af te maken. Niet om weer een discussie te starten maar met katten die vrij los lopen heb je gewoon dit soort kansen dat ze aangereden worden. Leuk is het toch echt niet he! :cry:
Hopelijk snappen de mensen nu ook een beetje beter waarom sommige mensen hun katten kostte wat kost willen binnen houden :d

Wat ik ook wel raar vind is dat de DA je niet vroeger liet binnen komen. Als mijn kat met zo'n wonden zou binnen komen zou ik toch echt datzelfde moment nog naar een DA rijden, al moest ik 3u rijden om er eentje te vinden. Nu heeft Bixje ocharme nog zo lang met die pijn gezeten voor hij naar de da kon :cry:
Misschien toch maar even aan je da vragen of hij/zij eventueel bereikbaar wil zijn in noodgevallen (of een collega DA doorsturen) O:)

Maar gelukkig is hij al weer herstellende en het gaat super zo te horen! Als hij al naar buiten wil is het een teken dat hij zich stukken beter voelt he :thumb: :thumb:

Dikk pluim voor jou dat je zo goed voor hem zorgt! :thumb: :thumb: :thumb:

Guest_mel1989_*
Guest_mel1989_*

#77 Geplaatst 26 juni 2009 - 09:34

veel sterkte
:geluk:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#78 Geplaatst 26 juni 2009 - 15:09

Misschien een domme vraag.....  :
Kunnen die nageltjes teruggroeien? Of zijn die nu definitief afgesleten?

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#79 Geplaatst 26 juni 2009 - 15:11

Lut zei:

Misschien een domme vraag..... :

Er bestaan geen domme vragen ;)

De DA heeft er wel niets van gezegd, maar volgens mij is hij binnen 2 weken terug een salontijger, met klauwen en al.

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#80 Geplaatst 26 juni 2009 - 15:11

Lut zei:

Dat vraag ik me ook af. Ik vermoed van wel aangezien nagels toch rap groeien? :catnoknow

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#81 Geplaatst 26 juni 2009 - 15:13

Ze zeggen altijd dat je niet te ver mag knippen omdat het dan heel veel pijn doet voor hun. Daarom dat volgens mij niemand hier verder knipt dat het adertje dat je ziet.
Wel Bix zijn nagels zijn nog een heel stuk verder afgesleten.
Mijn schat moet zo veel pijn gehad hebben. Ik krijg er tranen van in mijn ogen als ik eraan denk. :(

BlackRose
BlackRose
  • 534 berichten
  • 1 katten

#82 Geplaatst 26 juni 2009 - 15:14

Ik wens Bixje een spoedig herstel! Maar als ik het zo lees, wordt hij al weer wat zichzelf. Wel goed dat het terras dit weekend afgemaakt wordt. Dan zul je nooit meer bang moeten hebben.

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#83 Geplaatst 26 juni 2009 - 15:21

Ocharme, hij moet idd heel wat meegemaakt hebben :(

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#84 Geplaatst 26 juni 2009 - 15:23

:rub: :rub: , veel beterschap voor Bix, een weekje extra rust, lekker eten en de lieve knuffels van zijn mama en hij zal er snel weer bovenop zijn. :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#85 Geplaatst 26 juni 2009 - 15:24

Veel beterschap voor Bixje! :geluk:

Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#86 Geplaatst 26 juni 2009 - 18:12

Bix lag op het ziekenbed, de zetel dus en ik heb wat foto's kunnen maken. Hij moet op een handdoek liggen omdat er nog wondvocht uit de wonde komt. De DA heeft daar speciaal een gaatje voor opengelaten.

Hij geniet van de aandacht en de voorzichtige aaitjes
Geplaatste afbeelding

De gehechte wonde
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Zijn pijnlijke poot, je ziet nog een wondje op zijn tenen. Als zijn poot maandag nog pijn doet ga ik terug naar de DA met hem.
Geplaatste afbeelding

Het lukt mij niet echt om een foto te maken van hoe mager hij is geworden
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#87 Geplaatst 26 juni 2009 - 18:28

Lut zei:

Groeit normaalgezien gewoon terug. Nuby had een hele tijd geleden zelf een klauw volledig uitgetrokken (don't ask :roll: ). Daar was dus helemaal niets klauw meer te zien, was helemaal weg. Ondertussen staat die klauw er gewoon terug :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#88 Geplaatst 26 juni 2009 - 18:28

:heart: :heart: de lieve schat, hij zal wel vlug weer bijkomen hoor Lies, geef het een beetje tijd. :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#89 Geplaatst 26 juni 2009 - 19:49

Amai ik schrik wel ff van de grootte van de wonde, arme schat.
Voor de rest vind ik hem toch vrij goed uitzien hoor! Hij heeft nog altijd dat lieve "aai-mij" kopje. En qua gewicht valt het ook wel mee op 't zicht.
Ach ja hij is nu volop aan 't herstellen en met jouw goede zorgen is hij straks weer helemaal de oude, onze "Bixieboy". Knuffeltjes. :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#90 Geplaatst 26 juni 2009 - 19:52

De kleine lieverd. :heart: :heart: :heart: Dat hij nu maar snel hersteld en alle gemiste knuffels met rente kan ontvangen. :hug: :hug: :hug: