Spring naar inhoud

- - - - -

overgeven

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
Guest_Liese_*
Guest_Liese_*

#1 Geplaatst 25 juni 2009 - 16:03

Ik ben vorige week naar de dierenarts moeten gaan met ons loesje.
De laatste tijd geeft ze alles wat ze eet over.
na een grondig onderzoek weet de dierenarts nog altijd niet wat er mis is. De kat staat nu op een dieet, misschien dat ze allergisch is geworden voor bepaalde voedingsstoffen.
Heeft iemand hier ook ervaring mee of enkele tips om ons loesje te helpen?
alvast bedankt

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#2 Geplaatst 25 juni 2009 - 16:05

Welke voeding krijgt Loesje nu?

Guest_Liese_*
Guest_Liese_*

#3 Geplaatst 25 juni 2009 - 16:07

eerst kreeg ze wiskas, maar we zijn overgeschakeld naar Hill's Science Plan omdat dit beter verdraagzaam zou moeten zijn

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#4 Geplaatst 25 juni 2009 - 16:14

Hier krijgen ze van Whiskas diarree. Met hill's, Royal Canin, Orijen, Sanabelle, ... zit je altijd beter.
Je moet een kijken bij voeding, daar staan veel tips ;)

Guest_Liese_*
Guest_Liese_*

#5 Geplaatst 25 juni 2009 - 16:15

bedankt!

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#6 Geplaatst 25 juni 2009 - 18:12

Als er medisch niks gevonden werd, dan denk ik dat ze met een betere kwaliteitsvoeding al veel beter af zal zijn..als het dan nog blijft, kan je naar een Sensitive-voeding overgaan..

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 29 juni 2009 - 14:09

Wat zegt de da nu dat je moet doen?
Gaat hij nog wat proberen?
Anders zou ik toch ook eens naar een andere da gaan. 2 da'en weten meer dan 1 he :d

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 30 juni 2009 - 07:35

Gabriƫl spuwde ook van Whiskas. Nu met Rc geen problemen meer. En als natvoer Almo en Porta 21.

Geplaatste afbeelding

NiQi
NiQi
  • 351 berichten

#9 Geplaatst 30 juni 2009 - 11:16

Liese zei:

eerst kreeg ze wiskas, maar we zijn overgeschakeld naar Hill's Science Plan omdat dit beter verdraagzaam zou moeten zijn
Ik wil Hill's niet afkraken (voor ik weer een half forum over mijn nek krijg) maar Hill's is niet per definitie beter verdraagzaam. 2 van mijn 4 katten kunnen Hill's niet verdragen en zitten aan de diarree als ik dat geef. Ik zou eens proberen om een voeding te zoeken waar zo weinig mogelijk chemische toevoegingen en bewaarmiddelen inzitten. Ik zou zeker wel blijven zoeken in de categorie 'premiumvoer' want dat maakt inderdaad een heel verschil in vergelijking met voer als Whiskas.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#10 Geplaatst 30 juni 2009 - 16:36

ik ken wel meer katten die op hills minder goed reageren dan op rc bijvoorbeeld

ook erg goed, volgens mijn dierenarts, en nog redelijk goedkoop zou "Purina delicate" moeten zijn