Spring naar inhoud

- - - - -

Onze herplaatser! Milo weer aan het wildplassen uit jaloezie :(

• Log in om te reageren
52 reacties op dit onderwerp
Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#1 Geplaatst 17 september 2011 - 22:56

Jhaaaaaaa ik heb blij nieuws te melden :loveshower: :dancer: :loveshower: :dancer:

Wij hebben er sinds deze avond een herplaatsertje bij :heart: :heart:
Een prachtige brits langhaar dame is totaal onverwachts op ons pad gekomen. We stopte voor de deur en ze stond ons al in de voortuin op te wachten :love3:

Het koppel ging uit elkaar, de vrouw kwam terug thuis terecht en de dieren bleven bij de man. De man die ze geen verzorging en zelfs geen eten gaf :(
Ze is dan ook erg mager en haar vachtje kan wel een verzorging gebruiken.
Ze kwam weer bij de vrouw terecht en heeft zelfs juist een nestje gehad, haar laatste kittentje liep er nog rond. De vader is onbekend...

Volgens hen is ze 3j maar volgens het boekje is ze al 4j sinds april. Volgende week ga ik met haar naar de dierenarts, dan krijgt ze haar inenting en ga ik haar sterilisatie bespreken. Wij zullen haar 3de en laatste thuis worden want ze is al eens herplaatst...

Momenteel ligt ze goed te slapen in haar carrier en is ze er nog niet uitgeweest. Ik heb zon konijnenren als barricade dwars door de living gezet, zodat ze rustig de eene kant kan verkennen en Milo samen met de hondjes aan de andere kant ook even kunnen wenen maar wel elkaar kunnen zien.

Morgen overlaad ik jullie wss met foto's maar nu eerst even ontplooien :)

Bewerkt door Isjuh, 28 september 2011 - 20:52.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 18 september 2011 - 00:34

:thumb: :thumb: Ben benieuwd naar de foto's.  

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 18 september 2011 - 09:12

Eindelijk een echte thuis voor dit diertje. :thumb:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 18 september 2011 - 09:15

Wat super van jullie, ik ben zeer benieuwd naar de foto's!

Geplaatste afbeelding

Dinnie
Dinnie
  • 215 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 18 september 2011 - 09:22

leuk van jullie, en het kitten, wat is er daar mee gebeurt?
Prins Tody :fishbowl , Rino Rossi :eat2 ,¨Principessa Jélina :catscratch , Fiddel, Boullie en Dinnie

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#6 Geplaatst 18 september 2011 - 09:48

foto! foto! :thumb:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 18 september 2011 - 10:42

ben echt super blij voor jou en het herplaatserke

ben benieuwd naar de foto s!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 18 september 2011 - 10:49

:loveshower: :loveshower: :loveshower:

Guest_Imelda_*
Guest_Imelda_*

#9 Geplaatst 18 september 2011 - 10:59

Wat lief dat jullie haar een echte thuis geven. Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's van jullie nieuwe dame!

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 18 september 2011 - 11:23

:flower: :flower: :flower: :flower:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#11 Geplaatst 18 september 2011 - 11:56

Dinnie zei:

leuk van jullie, en het kitten, wat is er daar mee gebeurt?

We waren idd op een kittentje gevallen dat hier bij vraag&aanbod stond.
Maar toen kwam heel onverwachts deze poezel plots op ons pad en heb echt met een dubbel gevoel gezeten omdat ik niet meer wist wat te doen. Oorspronkelijk waren we eigenlijk op zoek naar een herplaatser en hadden we eigenlijk een hele tijd gewacht op een asielpoezeltje maar door aanhoudende ziekte is ze dan toch niet bij ons komen wonen. Het kittentje had heel veel reacties van mensen die het een goede thuis wilde geven. Dus heb ik mijn hart gevolgd en voor deze dame gekozen en zijn we er van overtuigd dat het prachtige kittentje een mooie toekomst te gemoed zal gaan. Het was moeilijk kiezen maar wou graag deze poes een kans geven...

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#12 Geplaatst 18 september 2011 - 12:44

Hier is ze dan :heart:

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Hier kan je zien dat ze mager staat, je voelt het goed als je haar aait.

Geplaatste afbeelding

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#13 Geplaatst 18 september 2011 - 12:51

Ze heeft de nacht alleen beneden door gebracht.
Milo en de hondjes sliepen boven, vanaf ze allen uit het zicht waren ging ze op verkenning.

Milo ging deze morgen mee naar beneden en halverwege de trap bevriesde hij... Toen hij aan de deur kwam rende hij er pijlsnel van door terug naar boven. Toen hij later wel in de living kwam liep hij er recht op af zonder hij het door had en ze blaasde nogal naar hem en hij durfde niets terug te doen, helemaal onder de indruk komt hem naar mij gelopen en blaast tegen mij... :onzeker: Dat durft hij dan wel, Milo die anders nooit blaast O:)

Momenteel blaast, gromt en mept ze als ze in een straal van 2m dicht bij haar komen. Ze heeft nog steeds "haar helft" van de living, ze kan zo over de ren (is zon konijnenren dwars gezet) maar de hondjes niet. Ze heeft de paal, extra bak en eten bij haar staan en lijkt het er goed te vinden. Zo kan ze alles in het oog houden en de andere haar ook :)

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#14 Geplaatst 18 september 2011 - 12:51

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: ze zal nu wel gauw aansterken bij julie!!!!! :heart:
en met wat tijd zal ze opgenomen worden in de groep!

Bewerkt door Ellenita, 18 september 2011 - 12:53.

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#15 Geplaatst 18 september 2011 - 12:53

Wat een mooie meid :love4: , veel plezier met haar! :)