Spring naar inhoud

- - - - -

Onze herplaatser! Milo weer aan het wildplassen uit jaloezie :(

• Log in om te reageren
52 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#31 Geplaatst 21 september 2011 - 20:11

Ocharme toch ze heeft een ferme vlooien allergie, behandel haar maar tegen lintworm ook en verschillende maanden na mekaar. Het beste ga je bij de da een spuit laten zetten tegen lintworm want gewone ontworming helpt niet tegen lintworm. Gelukkig kan ze bij u terug op haar positieven komen al zal het van lange adem zijn. Ze zal tijd nodig hebben om te herstellen maar dat komt wel goed dank zij u goede zorgen. :love4: :love4:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 21 september 2011 - 20:14

Wat een gelukkig poezeltje zal ze nu worden!!!
Hopelijk sterkt ze nu vlug aan, want het is een prachtpoes!!!

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#33 Geplaatst 21 september 2011 - 20:26

Met kittenvoer zal ze wel snel verdikken hoor en A/D van Hills erbij vind ik ook een goed idee
Milbemax helpt wel tegen lintworm (Abel had dit ook)

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#34 Geplaatst 21 september 2011 - 20:33

Ik heb al traantjes gelaten om haar en toch is zo superlief :heart:
Ze rust nog heel veel en slaapt zowat 23u/24u op een dag.
Ondanks ze een buitenpoes volgens hen was en niet op de bak ging, doet ze alles netjes op de bak en heeft ze nog niet gevraagd buiten te gaan.

Ze laat stilaan Milo en de hondjes toe, zoekt geen hoger plekje meer op maar ligt hier nu onderaan in de tv kast zodat ze iedereen (van de dieren) op ooghoogte kan zien :) Ze heeft wel 1 mep verkocht, Renzo was haar aan het besnuffelen en Zano klunnelig als hij is kwam hij er aan gestoofd en ze schrok en hij had prijs. Verder gaat het heel goed, beter als verwacht, ze blaast niet meer naar Milo...

catherine zei:

Ocharme toch ze heeft een ferme vlooien allergie, behandel haar maar tegen lintworm ook en verschillende maanden na mekaar. Het beste ga je bij de da een spuit laten zetten tegen lintworm want gewone ontworming helpt niet tegen lintworm. Gelukkig kan ze bij u terug op haar positieven komen al zal het van lange adem zijn. Ze zal tijd nodig hebben om te herstellen maar dat komt wel goed dank zij u goede zorgen. :love4: :love4:

Ze heeft milbemax gekregen dat is ook tegen lintworm en dan heeft ze nog stronghold gekregen. Die spuit is ook tegen wormen dan?

Bewerkt door Isjuh, 21 september 2011 - 20:33.

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#35 Geplaatst 21 september 2011 - 21:01

Net een half uur geleden gezegt dat het goed gaat... mept ze toch wel uit het niets Renzo (chihuahua) in zijn oogje.... :o hij heeft een piepoogje nu :onzeker:

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#36 Geplaatst 21 september 2011 - 21:20

Isjuh zei:

Net een half uur geleden gezegt dat het goed gaat... mept ze toch wel uit het niets Renzo (chihuahua) in zijn oogje.... :o hij heeft een piepoogje nu :onzeker:

der zit pit in-das een goed teken ;) zo'n mooie poes, onbegrijpelijk dat mensen zoiets kunnen doen :evil: :evil: :evil: succes hé :hoi:

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#37 Geplaatst 21 september 2011 - 21:32

Proficiat met jullie mooie poezenmeisje :love3: :love3: :love3:

Ze is mager maar dat zal met jouw /jullie goede zorgen wel goed komen. Wat intriest dat ze niet beter verzorgd is en daardoor zoveel meer moest inleveren dan nodig was.

Nu ze stronhold en milbemax heeft gehad niet nog een spuit of iets anders tegen parasieten geven want dan raakt haar magere lijfje helemaal overbelast.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#38 Geplaatst 21 september 2011 - 21:34

Isjuh zei:

Dat laat wel zien dat ze zich beter gaat voelen, pit komt terug.

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#39 Geplaatst 22 september 2011 - 10:16

Ik die dacht dat het de goede richting uitging, is het tij plots helemaal gekeerd.
Renzo zijn oogje dat zit dus helemaal dicht sinds gisteren en is licht ontstoken...
Hij is dus plots heel bang van haar... Ook Milo heeft deze morgen de volle laag gekregen, er lagen allemaal plukken haar van hem.
Milo is zon lamme goedzak dat hij nog niet weet hoe hij moet meppen denk ik... O:)
Zano had van de week al prijs...
Op zon moment is het even hard, je wilt haar helpen maar je ziet de rest dan plots bang wezen.... Ik hoop dat het snel beter gaat tussen hen...

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#40 Geplaatst 22 september 2011 - 10:46

Je kan proberen een Feliway stekker in te steken of je diertjes wat bach rescue remedy te geven? Probeer zelf zo rustig mogelijk te blijven, ook al heb je er nu zorgen bij. Ze gaat dat zeker voelen, als jij onrustig bent.

Misschien hebben mensen hier nog goede tips? Ik duim dat de rust snel weerkeert in je groep. :geluk:

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#41 Geplaatst 22 september 2011 - 10:58

Sakuradrops zei:

Je kan proberen een Feliway stekker in te steken of je diertjes wat bach rescue remedy te geven? Probeer zelf zo rustig mogelijk te blijven, ook al heb je er nu zorgen bij. Ze gaat dat zeker voelen, als jij onrustig bent.

Misschien hebben mensen hier nog goede tips? Ik duim dat de rust snel weerkeert in je groep. :geluk:

Ik gebruik de Feliwayspray. Naar ons doet ze absoluut niets maar nu ze ook "lager" onze woonst verkent komt ze dichterbij de dieren. Op het eerste zicht ging dat heel vlot, maar nu komt er blijkbaar stilaan wat meer leven en pit in...

Ze nemen allemaal een grote bocht nu van waar zij zit... Het doet toch even vies aan om mijn 3 kanjers zo te zien... Je weet dat het tijd vraagt maar om ze bang te zien in hun eigen vertouwde plekje komt toch even hard aan bij me... Vooral omdat ik dacht dat het zo goed ging.

Ik moet op de middag terug naar de DA met Renzo voor zijn oogje na te laten zien... Ik ben benieuwd...

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 22 september 2011 - 10:59

Ik denk dat het in dit geval geen kwaad kan de poes tijdelijk apart te zetten tot ze zich weer beter in haar vel voelt. En een langzame introductie toe te passen. Uiteindelijk moet jij zelf de situatie evalueren natuurlijk, jij kent je diertjes het best, maar dit is wat ik zou doen moest me dit overkomen. De poes is al gestresseerd en getraumatiseerd genoeg. Ze heeft tijd nodig.
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#43 Geplaatst 22 september 2011 - 12:26

Ondertussen ben ik weer terug van de DA, Renzo zijn oogje zelf is gelukkig niet beschadigd.
Wel moet ik verder behandelen met zalf en heeft hij een spuitje gekregen tegen de zwelling zodat hij zijn oogje kan openen.

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#44 Geplaatst 23 september 2011 - 04:01

ocharme, dat zijn oogje maar snel beter is! ik vrees daar hier ook voor, jules durft ook wel eens uithalen, enja, die chi'kes zitten met hun ogen op krabhoogte hé...

hopelijk is de rust snel teruggekeerd, komt ze goed aan,en komen ze allemaal overeen :)
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#45 Geplaatst 24 september 2011 - 21:00

hoe gaat het vandaag??
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding