Spring naar inhoud

- - - - -

Onze herplaatser! Milo weer aan het wildplassen uit jaloezie :(

• Log in om te reageren
52 reacties op dit onderwerp
Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#46 Geplaatst 25 september 2011 - 22:40

Het verloopt nog heel wisselvallig... Ze is recht voor de raap en jaagt soms plots ineens op de andere... Maar haar gezondheid gaat goed, ik kan echt voelen als ik haar aai dat ze al aan het bijkomen is. De vlooien zijn allen dood (lijkt me toch) en de wondjes op haar huid zijn aan het genezen... We nemen het dag per dag :)

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#47 Geplaatst 26 september 2011 - 20:39

Heb haar vandaag gewogen en er is al 300gr bij !! :jump:

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#48 Geplaatst 26 september 2011 - 21:12

Amai 300 gr dat is de moeite!!! :d

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#49 Geplaatst 28 september 2011 - 20:52

:( :( Milo is weer begonnen met wildplassen....
Pffff weet het ff niet meer, de zetel (mijn vast plekje), een mandje en mijn handdoek heeft er aan moeten geloven... Mijn grootste vrees is dus uitgekomen, het begint weer van voor af aan :cry: Ben er even niet goed van, wil je goed doen en dan dit :s

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#50 Geplaatst 28 september 2011 - 20:59

Tinne zei:

Ik denk dat het in dit geval geen kwaad kan de poes tijdelijk apart te zetten tot ze zich weer beter in haar vel voelt. En een langzame introductie toe te passen. Uiteindelijk moet jij zelf de situatie evalueren natuurlijk, jij kent je diertjes het best, maar dit is wat ik zou doen moest me dit overkomen. De poes is al gestresseerd en getraumatiseerd genoeg. Ze heeft tijd nodig.

Isjuh zei:

:( :( Milo is weer begonnen met wildplassen....
Pffff weet het ff niet meer, de zetel (mijn vast plekje), een mandje en mijn handdoek heeft er aan moeten geloven... Mijn grootste vrees is dus uitgekomen, het begint weer van voor af aan :cry: Ben er even niet goed van, wil je goed doen en dan dit :s

Misschien had je deze situatie kunnen voorkomen door een trage introductie. Misschien ook niet. Zijn medische oorzaken uitgesloten bij Milo? Zo ja, dan zal het wildplassen waarschijnlijk wel te maken hebben met je herplaatser.

Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#51 Geplaatst 28 september 2011 - 21:14

Tinne zei:

Misschien had je deze situatie kunnen voorkomen door een trage introductie. Misschien ook niet. Zijn medische oorzaken uitgesloten bij Milo? Zo ja, dan zal het wildplassen waarschijnlijk wel te maken hebben met je herplaatser.

Milo heeft dit probleem vroeger ook al gehad :(  maar nu was het op een enkele keer na stabiel.... Medisch is alles in  orde met hem...

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#52 Geplaatst 29 september 2011 - 11:43

Wildplassen is altijd een reactie op iets. Een lichamelijk ongemak, stress,... dus het kan best dat Milo het vroeger om een andere reden deed. In dit geval denk ik dat het met je herplaatser te maken heeft.
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#53 Geplaatst 30 september 2011 - 11:19

probeer eens feliway en bachbloesems :geluk: