Spring naar inhoud

- - - - -

Aiko is niet meer :(

• Log in om te reageren
113 reacties op dit onderwerp
erikavandenbroele
erikavandenbroele
  • 758 berichten
  • 6 katten

#31 Geplaatst 23 september 2011 - 23:08

Ja ze trekken zeer sterk op elkaar want soms had ik de verkeerde vast. Ik hoop zo erg dat het toch nog iets anders is.

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 23 september 2011 - 23:25

Vind het zo erg dit te lezen...en hoop zo met jullie mee op beter nieuws.... :( :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#33 Geplaatst 24 september 2011 - 10:48

Veel sterkte!!
Heb net ook het bericht gekregen dat Abeltje FIP kan hebben
Hij is nu nog bij de DA en duim dat het iets anders is :cry:

MamaSter
MamaSter
  • 733 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 24 september 2011 - 10:49

sisi zei:

Veel sterkte!!
Heb net ook het bericht gekregen dat Abeltje FIP kan hebben
Hij is nu nog bij de DA en duim dat het iets anders is :cry:

:8
:hug: :hug:

MamaSter
MamaSter
  • 733 berichten
  • 2 katten

#35 Geplaatst 24 september 2011 - 10:51

Ik kom thuis en nu heeft mijn ventje nog eens de leeuwenkoning op gezet. Weer wenen! Ik had nog zo beloofd om me sterk te houden dit weekend! :cry:

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#36 Geplaatst 24 september 2011 - 10:54

Veel sterkte :hug:
Geplaatste afbeelding

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#37 Geplaatst 24 september 2011 - 10:59

Heel veel sterkte. FIP is vreselijk en helaas je doet er totaal niks aan. Het scheiden van de katten zou ik zeker niet doen. Immers de andere heeft al het coronavirus ook. Het coronavirus zelf is geheel onschuldig.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#38 Geplaatst 24 september 2011 - 11:06

Toen Tigre vermoedelijk FIP had heb ik hem bij de andere gelaten.Uiteindelijk was het wel FIP.Geen enkel van de andere katten is ziek geworden.
Nogmaals veel moed en we duimen dat het iets anders is.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

MamaSter
MamaSter
  • 733 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 24 september 2011 - 11:07

Deze ochtend zag ik hem terug rondlopen en zelf een beetje spelen (al liggend) met Pixel. Dan denk je meteen: het komt goed!
Dan koorts genomen en op de weegschaal gezet. Dan komt weer die ontnuchtering. Weer een 50 gram bijgekomen (sinds gisterenavond) en nog steeds 39.8 koorts.
Pff... dit is zo moeilijk. Je blijft hopen hopen en hopen!

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#40 Geplaatst 24 september 2011 - 11:27

ik vind dit zo erg om dit te lezen... heb hetzelfde meegemaakt met nisha en krijg nog steeds tranen in de ogen als ik aan hem denk...

Ik weet dat het moeilijk is om afscheid te nemen, wij hebben dit ook 1week uitgesteld... Je kan zijn pijn wegnemen en de koorts een beetje laten zakken met zitromax.
Zo kan je op een rustige manier afscheid van hem nemen. Bij nisha zagen we wanneer hij zei van het is genoeg. Zijn oogjes werden uitzichtloos...
Ik zal zijn blik nooit vergeten en hem ook niet maar ik wens je veel sterkte met de aankomende tijd... Maar hoe erg het ook is, je moet hem laten gaan.

Als je me nodig hebt, ben ik er voor je...

MamaSter
MamaSter
  • 733 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 24 september 2011 - 11:32

nisha zei:

ik vind dit zo erg om dit te lezen... heb hetzelfde meegemaakt met nisha en krijg nog steeds tranen in de ogen als ik aan hem denk...

Ik weet dat het moeilijk is om afscheid te nemen, wij hebben dit ook 1week uitgesteld... Je kan zijn pijn wegnemen en de koorts een beetje laten zakken met zitromax.
Zo kan je op een rustige manier afscheid van hem nemen. Bij nisha zagen we wanneer hij zei van het is genoeg. Zijn oogjes werden uitzichtloos...
Ik zal zijn blik nooit vergeten en hem ook niet maar ik wens je veel sterkte met de aankomende tijd... Maar hoe erg het ook is, je moet hem laten gaan.

Als je me nodig hebt, ben ik er voor je...

Dank je, is heel lief van je.

Zitromax is dat vrij te krijgen? Hij krijgt nu zijn Metacam (en nog steeds zijn clavobay)

Hart en verstand vechten zo tegen elkaar. Maar mijn verdriet gaat niet op tegen zijn pijn. Dus vanaf we uitsluitsel krijgen gaan we meteen handelen wat het beste is voor hem (man dit doet zo'n pijn om dit te schrijven maar ik meen het wel). Dat is het laatste wat ik wil, dat hij pijn heeft en moet afzien :cry: .

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#42 Geplaatst 24 september 2011 - 11:42

Hier ook kon ik aan haar ogen zien dat het welletjes was.Heeft ook een week lang geduurd voor ik een beslissing nam.Na 15 jaar doet het nog altijd pijn.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#43 Geplaatst 24 september 2011 - 11:50

ik denk dat de pijn en het verdriet altijd wel zullen blijven. al mindert het wel en denk je er op een gegeven moment niet meer elke dag aan. Het is gewoon zo verrekte moeilijk. en je krijgt zo weinig tijd om je eraan te wennen. Je krijgt de diagnose en eigenlijk moet je dan al meteen besluiten. zo zwaar. Zo oneerlijk. zo moeilijk.

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#44 Geplaatst 24 september 2011 - 12:33

MamaSter zei:

Dank je, is heel lief van je.

Zitromax is dat vrij te krijgen? Hij krijgt nu zijn Metacam (en nog steeds zijn clavobay)

Hart en verstand vechten zo tegen elkaar. Maar mijn verdriet gaat niet op tegen zijn pijn. Dus vanaf we uitsluitsel krijgen gaan we meteen handelen wat het beste is voor hem (man dit doet zo'n pijn om dit te schrijven maar ik meen het wel). Dat is het laatste wat ik wil, dat hij pijn heeft en moet afzien :cry: .

dit is kinderantibiotica... vraag het aan je dierenarts, werkt veel beter dan clavobay en metacam!

Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#45 Geplaatst 24 september 2011 - 14:20

Ah wat vreselijk! :hug: :hug:

En zoals iemand al zei, je hoeft je verdriet weg te steken voor je kinderen! Door je verdriet met hen te delen geef je ook het signaal naar hun dat het oké is om te rouwen om de dood van een huisdier.

Veel sterkte!