Spring naar inhoud

- - - - -

Slotje

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
195 reacties op dit onderwerp
shanah
shanah
  • 59 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 23 september 2011 - 15:59

Zondag 18 september zijn mijn 3 kleine schatjes, die hier van te voren al op zoek waren naar een nieuw mandje, vertrokken naar een nieuw thuisje.
Ik was zo blij dat een jong koppeltje ze alle drie onder hun hoede wilde nemen.
OF TEMINSTE DIT DACHT IK TOCH!!!

Ik kreeg een mailtje van een lid hier op het forum dat ze mijn katten gewoon terug op het internet had gevonden, om opnieuw verkocht te worden aan belachelijke prijzen! terwijl ik ze GRATIS had meegegeven!!
Het half langharig poesje (afkomstig van zwerfkat van hier) word verkocht als zogezegd main coon poesje voor 150 EURO!!!
dit is haar zoekertje van Sofietje Te koop main coon kittentje | Netmarkt
Onze Rambo en Truus worden ook verkocht voor 50 EURO het stuk!
Te koop kittentje | Netmarkt
ik ben er 100% zeker van dat dit mijn poesjes waren, Sofieke heeft een donker plekje op haar linkerwang en Truuske haar linkeroogje heeft alleen een zwarte omlijning wat wel opvallende kenmerken zijn.
Je ziet dat ze nog veel andere kittens in aanbieding heeft!!!
Ik woon zelf in lommel en zij van antwerpen dus ze zijn bereid om een uur te rijden om katten op te halen en daarna voor veel geld door te verkopen!
Nu weet ik echter niet wat te doen... politie kan/wil niet ingrijpen.. ik kan de site tippen over bedrog omdat het niet gaat over een main coon kitten maar eentje van een zwerfkat maar... het kan dan zijn dat ze verwijderd wordt van de zoekertjessite's maar wat zal er dan gebeuren met de kittens????
Heeft er iemand hier ervaring mee??? Ik ben echt van m'n stuk gebracht omdat de poesjes me zeer nauw aan het hart liggen.
Ik vind het ziekelijk dat iemand gewoon rondrijdt om katten te sprokkelen om er dan geld uit te kloppen! :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Ik wil vooral het lid van het forum bedanken die me heeft getipt over haar bedrog! anders was ik er nooit van op de hoogte geweest :(

WEES DUS ZEKER OP DE HOEDE ALS U REACTIE KRIJGT OP ZOEKERTJES MET HAAR GSM NUMMER! (staat bij de advertenties)
(mss dit ook ff melden bij het vraag/aanbod hoekje?)

Bewerkt door Pixel, 27 september 2011 - 17:38.
Reden van bewerken: De mogelijkheid om de beginpost aan te passen is niet bedoeld om alles te verwijderen zodat het hele topic onleesbaar wordt.

Katten zijn zoals chocolaatjes, je kan het moeilijk laten bij eentje :)

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#2 Geplaatst 23 september 2011 - 16:04

Jeezes wat een ziekelijke rotfiguren zijn dat weer :misselijk: .Ik zou niet weten wat je er aan kan doen maar het moet vreselijk zijn voor je :hug: :( .

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 23 september 2011 - 16:08

ik vrees dat je langs de kant va nde wet niet mag verwachten omdat ze geen wetten breekt.
Als ze je echt nauw aan het hart liggen dan zou ik ze terugkopen

en een les leren: nooit of nooit je katten gratis wegdoen!
There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 23 september 2011 - 16:10

Ik wil de'r wel eens bellen om te horen wat ze te zeggen heeft

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#5 Geplaatst 23 september 2011 - 16:15

Komt dat tegen :misselijk: ! Mensen kunnen soms rare kronkels in hun hoofd hebben ze...  

Sanke
Sanke
  • 152 berichten
  • 6 katten

#6 Geplaatst 23 september 2011 - 16:17

Hey Shanah

Je hebt ondertussen een topic geopend...Razend word ik van deze praktijken... Ik kon het eerst zelf niet geloven en heb de foto's een paar keer vergeleken en kon dan toch niet anders dan geloven dat het jouw poesjes waren... Het was toevallig omdat ik zelf gereageerd had voor het langharige dat ze mij direct opviel tussen de andere kittens...

Die vrouw heeft gewoon een bloeiend zaakje door al de gratis poesjes door te verkopen, wat ik me alleen afvraag is of ze die inkomsten wel allemaal aangeeft..daar heb ik sterk mijn twijfels mee en op dat vlak zou er toch iets moeten kunnen gedaan worden!

Ik zou mijn katjes niet terugkopen maar ze gewoon gratis terugeisen en dreigen dat je anders mss verdere stappen onderneemt... Inderdaad kan ze dan alles van de site schrappen en weet je niks meer..maar ik zou het er toch op wagen..

Die zou van mij zeker een gepeperd telefoontje ontvangen!!

De politie...die hebben geen zin om daar hun tijd in te verdoen, die schrijven liever gewoon boetes uit!!

Hopelijk vind je toch een goeie oplossing...pppff deze dingen maken me echt ziek...

Groetjes Sanke

shanah
shanah
  • 59 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 23 september 2011 - 16:17

wea zei:

ik vrees dat je langs de kant va nde wet niet mag verwachten omdat ze geen wetten breekt.
Als ze je echt nauw aan het hart liggen dan zou ik ze terugkopen

en een les leren: nooit of nooit je katten gratis wegdoen!

Ik heb hier de plaats niemeer voor nog 3 katjes, hun mama zit hier ook nog en heb zelf nog 4 katten :(

Ik hoop maar dat ze een goede thuis vinden, als er iemand die bedragen willen betalen hebben ze hopelijk ook de juiste bedoelingen..

Ik ben allesinds blij dat ik de mamapoes heb laten steriliseren dat ik dit nooit meer moet meemaken :(
Katten zijn zoals chocolaatjes, je kan het moeilijk laten bij eentje :)

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#8 Geplaatst 23 september 2011 - 16:17

Ik zou er gewoon zelf naartoe gaan, iemand anders een afspraak laten maken dat ze interesse hebben in een kitten, en dan kom jij tevoorschijn.

Gewoon proberen ze terug mee te pakken.
Heb je bewijzen dat ze van jou zijn? Foto's met de mamapoes?

Echt, dit mag je zo niet laten.

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 23 september 2011 - 16:18

Ik zou daar aan de deur staan eerlijk gezegd. Misschien niet slim, want dan kan ze de politie bellen. Maar toch... ik zou naar daar gaan en de kittens terug eisen.

Je kan al zeker haar zoekertjes van de website laten halen, toch dat gene over het maine coon kitten omdat het helemaal geen raskitten is.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 23 september 2011 - 16:18

Dat hou je toch niet voor mogelijk, dat zijn die drie lieve dutskes, ocharme zeg! Wat een schandaal :evil:

Hoop dat die dutskes toch goed terechtkomen, pffff

Zou ook iemand anders een afspraak laten maken en dan zelf komen opdagen en die poesjes terug eisen

Bewerkt door Spanishke, 23 september 2011 - 16:19.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#11 Geplaatst 23 september 2011 - 16:20

ik vrees toch voor dat 'mc' katje... wat als de neiuwe eigenaars beseffen dat ze in de zak gezet zijn....
There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#12 Geplaatst 23 september 2011 - 16:22

Het FOD erop af sturen, deze persoon heeft geen HK dus mag niet adverteren daarom ook op zoekertjes.net de advertentie
Hopelijk kunnen die snel iets doen
Sterkte

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 23 september 2011 - 16:24

Ik moet me eerlijk gezegd toch wel inhouden om dit niet te gaan verspreiden op Facebook om te voorkomen dat er iemand zich in het zak laat zetten en om aan te geven wat voor een schandalige praktijken er gebeuren :oops:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 23 september 2011 - 16:24

heb je niemand die ze graag een gouden mandje had gegeven want dan zou ik inderdaad een bedrog spel starten , je zou wel iemand moeten hebben die ze alle drie kan opvangen of toch samen wil ophalen.
De verkoo :misselijk: pster laten opbellen door jouw handlanger, die zogezegde koop laten verlopen en zien dat de katten eerst binnen jullie handbereik zijn.
Dan kan jij tevoorschijn komen en dreigen met een klacht indien ze een scene maakt.
en dan maken dat je wegkomt, en ik zou alsnog een klacht neerleggen indien mogelijk.

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 23 september 2011 - 16:25

Ze verkoopt ook nog een 'half siamees kitten'... :louche: En nog een 'maine coon ' kitten.

Bewerkt door Sakuradrops, 23 september 2011 - 16:27.