Spring naar inhoud

- - - - -

Slotje

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
195 reacties op dit onderwerp
Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#136 Geplaatst 24 september 2011 - 21:09

Ik heb hier al duizend keer aangepast wat ik wou zeggen maar eigenlijk kom ik altijd tot de conclusie dat mensen toch niet luisteren dus never mind

Bewerkt door Gorecki, 24 september 2011 - 21:12.

Guest_zuurstof_*
Guest_zuurstof_*

#137 Geplaatst 24 september 2011 - 23:34

ik stel me de vraag, wat als die oplichtster van haar kittens niet afgeraakt? wellicht worden ze dan alsnog gedumpt? hoelang gaat ze deze houden? dus wie weet zien we ze weer snel terug in één of andere opvang/asiel?

Sanke
Sanke
  • 152 berichten
  • 6 katten

#138 Geplaatst 24 september 2011 - 23:56

@zuurstof: daar ben ik dus ook bang voor hé...dan worden ze beter opgehaald maar hoe? wie? Sofietje kan als het haalbaar is qua km. bij ons terecht..dan nog de 2 ander poesjes..maar ja ze moeten er eerst nog buiten geraken en daar vrees ik voor...

Sanke

Bewerkt door Sanke, 24 september 2011 - 23:56.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#139 Geplaatst 25 september 2011 - 00:49

shanah zei:

Daarom dat ik ook deze topic gestart heb, om andere te kunnen waarschuwen en om deze vrouw bekend te maken, dat je voor haar moet oppassen.

In principe willen we dus hetzelfde maar gebruiken verschillende woorden en methoden om tot het doel te bereiken, we spreken soms verschillende talen en verstaan elkaar dan niet op de manier waarop het bedoeld is.

Cat-Alicious
Cat-Alicious
  • 337 berichten

#140 Geplaatst 25 september 2011 - 08:36

Heeft er hier iemand al gebeld? Ik ben heel nieuwsgierig en vind het heel triest voor de kittens.

Cat-Alicious
Cat-Alicious
  • 337 berichten

#141 Geplaatst 25 september 2011 - 08:37

Jezus Christus...7 kitten-advertenties... :censored:

Heeft dat mens nu een foto van een kitten getrokken al rijdende in de wagen?????????

Bewerkt door Cat-Alicious, 25 september 2011 - 08:39.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#142 Geplaatst 25 september 2011 - 09:25

Wet of geen wet. Ik blijf het verschrikkelijk vinden dat ze dan nu maar zou mogen doen met de kittens wat ze wil :evil: . Ze komt de kittens afhalen met een leugen dat ze ze alle drie zelf wil... Eigenlijk al raar... 3 kittens gelijktijdig, maar het kan...
Ik blijf dit afgrijselijk vinden dat je jezelf met zo'n praktijken bezig houd! Wat een mens ben je dan??!! Ik wil het echt niet weten wat er gebeurd als er één ziek word :( .

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#143 Geplaatst 25 september 2011 - 09:55

Mijn broer is op zoek naar 2 kittens om ze binnenshuis te houden....

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#144 Geplaatst 25 september 2011 - 09:56

En Lommel is niet ver van mij.... Ik kan ze ophalen en dan kan mijn broer ze bij mij komen halen... (of andersom).

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.912 berichten
  • 5 katten

#145 Geplaatst 25 september 2011 - 09:57

Ik moet Jubilcats voor een deel toch ook gelijk geven hoor. Voor mensen hun deuren gaan staan, dreigen, met zoveel mogelijk volk er naar toe, katten stelen. Want ja mensen, draai en keer het zoals je wilt, dit is het STELEN van dieren.

Ook het feit dat hier wilde conclusies worden getrokken over dierenmishandeling en dergelijke gaat er toch een beetje over hoor. Zoals eerder al is gezegd, is er iemand bij haar thuis geweest? Heb je daar de omstandigheden met je eigen ogen kunnen vaststellen? Ik denk het niet.

Dit koppel is gewoon erg slim geweest door gratis poezen op te halen en ze daarna te verkopen. Buiten het feit dat de dieren nog eens moeten verhuizen, zie ik daar niet veel dierenmishandeling in.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#146 Geplaatst 25 september 2011 - 10:00

Thundernimf zei:

Ik moet Jubilcats voor een deel toch ook gelijk geven hoor. Voor mensen hun deuren gaan staan, dreigen, met zoveel mogelijk volk er naar toe, katten stelen. Want ja mensen, draai en keer het zoals je wilt, dit is het STELEN van dieren.

Ook het feit dat hier wilde conclusies worden getrokken over dierenmishandeling en dergelijke gaat er toch een beetje over hoor. Zoals eerder al is gezegd, is er iemand bij haar thuis geweest? Heb je daar de omstandigheden met je eigen ogen kunnen vaststellen? Ik denk het niet.

Dit koppel is gewoon erg slim geweest door gratis poezen op te halen en ze daarna te verkopen. Buiten het feit dat de dieren nog eens moeten verhuizen, zie ik daar niet veel dierenmishandeling in.

Mja, dit is inderdaad stelen van dieren, maar wel stelen van je eigen dieren (oke, die je weggegeven hebt).
Maar ook ik zou het er niet bij laten!

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.912 berichten
  • 5 katten

#147 Geplaatst 25 september 2011 - 10:04

dolfjeweerwolfje zei:

Mja, dit is inderdaad stelen van dieren, maar wel stelen van je eigen dieren (oke, die je weggegeven hebt).
Maar ook ik zou het er niet bij laten!

Helemaal niet het stelen van je eigen dieren of gaat het hier over het soort mensen dat iets weggeeft en als ze dan van gedacht veranderen, zeggen dat het nog altijd van hen is en dat je het terug moet geven.

De stappen die Hilleke hier heeft aangehaald, zou ik ondernemen. Maar de cavalerie inschakelen om ze terug te halen, neen dat gaat te ver.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#148 Geplaatst 25 september 2011 - 10:35

Thundernimf zei:

Slim? Daar denk ik gans anders over hoor :evil: .

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.912 berichten
  • 5 katten

#149 Geplaatst 25 september 2011 - 10:37

Opportuun dan, maakt niet uit. Vraag-aanbod-markt-inspelen.

shanah
shanah
  • 59 berichten
  • 2 katten

#150 Geplaatst 25 september 2011 - 11:15

Thundernimf zei:

Ik heb gezegd dat dit mijn persoonlijke mening is dat ik dit mishandeling vind. Er wordt niet gehandeld in de beste interesse voor de katten maar om persoonlijke geldwinning. Een dier ophalen met de bedoeling van er munt uit te slaan om het doorverkopen, met dus een garantie dat de kittens weer maar eens moeten verhuizen, is zeker niet ok! De kittens zijn niet ingent en ik betwijfel dat de ze nu wel ingeënt zijn, omdat dit nergens vermeld staat in de advertentie. En ze zitten dus nog bij een hoop andere kittens uit andere huishouden.... dat is in mijn ogen wel een vorm van mishandeling.

dit koppel speelt het zeker slim! maar dat we dit dan ok moeten vinden? Ik vind dat dit niet zou kunnen of mogen!  
Katten zijn zoals chocolaatjes, je kan het moeilijk laten bij eentje :)