Spring naar inhoud

- - - - -

Slotje

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
195 reacties op dit onderwerp
B&B
B&B
  • 1.146 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 23 september 2011 - 16:27

Ik zou haar opbellen en enorm tegen haar bluffen dat als ze niet gauw de katjes komt terugbrengen, dat je de politie inschakelt en desnoods een rechtzaak begint. Jullie hebben dan misschien niets op papier staan, maar een mondelinge overeenkomst is ook bindend!

Ik snap dat je geen plek hebt om de kittens te houden, maar ik zou dit toch niet over mijn kant laten gaan!!! Niet te geloven dat mensen zo achterbaks kunnen zijn. :evil:

En inderdaad nooit meer kittens gratis weggeven. Een kleine vergoeding voor DA kosten vind ik niet meer dan redelijk.

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 23 september 2011 - 16:29

Dit kan inderdaad toch niet ongestraft voorbijgaan!? :trance: zou ik kunnen ik zou helpen maar ik kan geen katten opvangen ( heb er voldoende :d )

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#18 Geplaatst 23 september 2011 - 16:30

maar je kan geen klacht indienen tegen haar. Enkel dat ze niet mag adverteren zonder HK nummer. maar uiteindelijk doet ze niks onwettigs met die katten, opnieuw te koop aanbieden.

Of mss toch wel via consumentenbedrog ivm die maine coon. en wacht eens even, ik denk dat een handelaar verplicht is tegelijk ook fokker te zijn. dus als ze geen enkel fokdier heeft...
There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 23 september 2011 - 16:30

Ocharme zeg en dat tijgertje van 9 weken oud moet al op de foto staan als dat onmens dan nog aan het rijden is :censored:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#20 Geplaatst 23 september 2011 - 16:32

Wea, toch wel ze mag niet aanbieden zonder hk nr en ook verhandelen valt onder de hk regel zover ik weet

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#21 Geplaatst 23 september 2011 - 16:32

Dit poesje
Geplaatste afbeelding
Is niet het zelfde als het poesje op de site.
Geplaatste afbeelding

Tja kittens gratis wegdoen, brengt dit in de hand.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 23 september 2011 - 16:36

Kijk er is maar een ding dat je kan doen om zeker te weten dat het de jouwe zijn en dat is bellen onder het mom dat je wil weten hoe het met de kittens gaat. Dan weet je tenminste al of die vrouw je kittens heeft. Heb je trouwens geen gegevens van de mensen waar je kittens naartoe gingen?

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#23 Geplaatst 23 september 2011 - 16:36

Ik zou een zoekertje plaatsen op netmarkt en eventueel andere sites, dat mensen die gratis kittens wegdoen moeten oppassen, want dat je zelf de dupe bent geworden dat iemand ze voor veel geld doorverkoopt. Zo zien anderen dit zoekertje ook en denken ze hopelijk 2x na vooraleer hun kittens gratis weg te doen.

Guest_*Nien*_*
Guest_*Nien*_*

#24 Geplaatst 23 september 2011 - 16:37

Pfff, tegenwoordig zou je van niets meer verschieten! MAAR hier verschiet ik toch wel van hoor !!! :trance:
Als ik jou was en zoals vele anderen zeggen zou ik ook een vriendin ofzo laten bellen dat ze interesse hebben en zelf voor hun deur gaan staan!
Of je nu plaats hebt of niet, ze tijdelijk even terugnemen (al is het voor die schatjes te helpen!) En we zoeken allemaal samen mee naar een echt goed gouden mandje!
Zeg je gedacht maar tegen hun en ik zou ook dreigen dat je verdere stappen zal ondernemen,...

Pfffff, schande schande schande van die mensen! (zelfs ik heb nu moeite om me in te houden om die onmensen te bellen en hen is goed mijn gedacht te zeggen!)

Tis erg om te zeggen, maar tegenwoordig kan je bijna niemand meer vertrouwen! (Ook wij zijn pas opgelicht door een aannemer, die er toch met een hoop centen vandoor is)
Maar als ik dit lees, bij ons zijn het "maar" centen. Ocharme de lieverdjes! :(

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 23 september 2011 - 16:42

jubikelcats zei:

Dit poesje
Geplaatste afbeelding
Is niet het zelfde als het poesje op de site.
Geplaatste afbeelding

Tja kittens gratis wegdoen, brengt dit in de hand.

Neen inderdaad aangezien foto 1 overeenkomt met het poesje dat wordt aangeboden als main coon
de tweede foto is inderdaad niet hetzelfde als foto 1

Bijgevoegde thumbnails

• A.jpg
  • A2.jpg

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 23 september 2011 - 16:43

En over de tweede poes is ook weinig twijfel lijkt mij

Bijgevoegde thumbnails

• 329130_2169424667458_1001949410_32461850_4488530_o.jpg
  • 1580444-9164-500x375-f.jpg

Sanke
Sanke
  • 152 berichten
  • 6 katten

#27 Geplaatst 23 september 2011 - 16:44

@ Jubikelcat: inderdaad je hebt niet de juiste foto's vergeleken..

"Tja kittens gratis wegdoen, brengt dit in de hand"...   misschien wel maar zelfs had ze dit katje voor 30€ weggegeven had ze het ook nog voor 150€ verkocht hoor.. Ik heb ook al katjes gekocht die nog geen inentingen hadden en een gratis katje dit kwam van bij een alcoholiste en was mishandeld en ondervoed en ook heb ik er eentje van de poezenboot.. Het is niet omdat je het gratis weggeeft dat je het met de beestjes niet goed voorhebt hé!!

Moest ik geen katjes hebben ik zou ze alledrie nemen maar we hebben er ook al 5 dus ik was nog op zoek naar ééntje...maar Lommel was veel te ver vandaar..

Groetjes

Bewerkt door Sanke, 23 september 2011 - 16:53.

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 23 september 2011 - 16:47

Mischien dat als er hier 3 mensen zijn die er 1 kunnen nemen dat het nog steeds kan om ze proberen terug te halen. Alleen zouden ze of alle drie tegelijk moeten opgehaald worden of door 1 persoon gehaald worden.

Guest_Wenneke_*
Guest_Wenneke_*

#29 Geplaatst 23 september 2011 - 17:00

Ik zou het hier ook niet bij laten... Ik ben hier echt niet goed van, hoe durft die persoon? Puur katten gratis af halen en dan met winst proberen te verkopen. :trance:

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#30 Geplaatst 23 september 2011 - 17:00

je voelt je in de zak gezet omdat deze persoon de kittens doorverkoopt (wat ik niet goedkeur) maar je wilt ze ook niet terughalen omdat je er de plaats niet voor hebt...

Plaats of niet, zie je deze snotters graag, haal ze dan terug. eerst met bluf proberen, nadien desnoods geld betalen ervoor. zoek hun een gouden mandje en op die paar weken komt het ook niet meer aan