Spring naar inhoud

- - - - -

Slotje

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
195 reacties op dit onderwerp
chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#61 Geplaatst 23 september 2011 - 19:37

Selmo zei:

Gaat iemand echt die poesjes weghalen jeej ! Ik zou
niet liever willen! Och ik zou soms toch Willen dAt mijn kat gemakkelijk was en dat ik er eentje zou bij kunnen nemen :(

Ik zou er ook graag 1tje willen opvangen, maar heb hier ook een kat zitten die niet zo blij is met andere katten...hij is al niet blij met mn andere kat, dus nog 1tje erbij wordt echt drama vrees ik :( Anders had ik er graag 1tje gewilt, ook al woon ik niet direct in de buurt! Vind het echt erg dat mensen zo met dieren omgaan
Geplaatste afbeelding

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#62 Geplaatst 23 september 2011 - 19:38

Selmo zei:

Brussel ligt niet echt op de baan zeker ?! Ja aarderijkskunde suckt bij mij maar indien ik kan helpen zou ik het zeker doen
Ik ben van Wetteren en de kittens bevinden zich in Niel volgens het zoekertje dat in in Antwerpen.
Volgens mappy is Niel op 20min(met de auto) van Borgerhout waar mijn schoonouders wonen.
Dus wel een eindje maar wanneer het haalbaar is met de tram/bus wil ik het er echt wel op wagen hoor.

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#63 Geplaatst 23 september 2011 - 19:43

Niel is voor mij niet zover maar zoals ik zei mijne selmo kan er echt geen poes bij hebben. Indien er hulp nodig is stuur een pb dan geef ik mijn nummer wel door ofZo als ik kan helpen wil ik dat zeker doen maarik kan er ook moeilijk gans België voor doorkruisen hè :)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#64 Geplaatst 23 september 2011 - 19:51

Gruwelijk vind ik deze praktijken!!! :misselijk: :misselijk: :misselijk:
Ik ben eens gaan kijken naar de advertenties en de manier waarop ze bepaalde kittens vast heeft en ze in een hoekje duwt voor een foto :( . Ze leven zeker niet in hun living maar op de badkamer dat zie je op al de foto's. Ik vind dit een gruwelijk handeltje waar die mee bezig is!!! Echt verschrikkelijk. Mocht dit bij mij zijn ik stond nog geen uur later aan haar deur!!!!! Wat een mens ben je als je je hiermee bezig houd???!!!!

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#65 Geplaatst 23 september 2011 - 19:52

Morgen bel ik, eerst nog een paar mailtjes afwachten van een paar mensen dat ik lekker sterk sta wanneer ik het adres in handen heb.

Ik speel even dat ik het 'Maine Coon' katje wil en dan wanneer ik het adres heb ga ik er eventueel morgen al achter.
Ik moet dan el nog kijken ivm vervoer en degelijke.

Naar Antwerpen centraal of Borgerhout is geen probleem.
Kijken of Niel waar het zoekertje op staan eventueel kan...
Anders zoek ik vervoer van Borgerhout tot Niel.

Ook ga ik alle artikels dat hier staan morgen afprinten en haar persoonlijk mooi voorlezen als ze denkt iets in te brengen tegen mij.
Vooral de foto's en mails van die persoon die je krijgt NIET verwijderen, zeer belangrijk voor wanneer er een staartje aan komt.
(Normaal niet maar je weet natuurlijk nooit...)

verder hoop ik dat ik snel en mail terugkrijg en haar adres heb want dan pas weet ik meer, als ik er kan geraken sta ik voor haar deur voor 3 kittens!
GRATIS op te halen. :p
Ik hoop echt dat ze verstand heeft en dan niet moeilijk gaat doen want ik ben in form. 8)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#66 Geplaatst 23 september 2011 - 19:52

Shadow zei:

Ik ben van Wetteren en de kittens bevinden zich in Niel volgens het zoekertje dat in in Antwerpen.
Volgens mappy is Niel op 20min(met de auto) van Borgerhout waar mijn schoonouders wonen.
Dus wel een eindje maar wanneer het haalbaar is met de tram/bus wil ik het er echt wel op wagen hoor.

Eerlijk? Ik vind dat dit je verplichte taak is :oops: . Je moet toch wel iemand kennen die dit voor je wil doen? Heeft je vriend/mama/broer?/zus? geen wagen?

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#67 Geplaatst 23 september 2011 - 19:59

Is die man een vreemdeling? Ik zie bij een zoekertje staan mvg Amhet...

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#68 Geplaatst 23 september 2011 - 19:59

Fairness zei:

Eerlijk? Ik vind dat dit je verplichte taak is :oops: . Je moet toch wel iemand kennen die dit voor je wil doen? Heeft je vriend/mama/broer?/zus? geen wagen?

Mijn moeder is niet zoon dierenmens en gruweld al van mijn katten dus ik kan haar NO WAY overtuigen naar Niel te rijden. (2uur auto voor katten, ze wordt gewoon knettergek!)
Mijn vriend geeft geen auto en geen rijbewijs. Hij gaat er aan werken maar dat is natuurlijk te laat.
En echt vrienden die willen rijden voor kittens te 'redden' heb ik niet in de buurt wonen.
Ook mijn schoonouders hebben geen auto anders was het makkelijk geweest.
Mijn schoonouders zijn gek op katten en zouden geen seconde twijfelen.
Maarja...

Ik zeg het eerst het adres kijken of het kan met bus/tram en dan zie ik verder.

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#69 Geplaatst 23 september 2011 - 20:00

Fairness zei:

Ik vrees het wel. :(
En ergens boezemd me dat wel wat schrik in.
Niet verkeerd bedoelt tegenover vreemdelingen he, maar ik denk wel dat iedereen me er wel ergens in snap he.
Maar borst vooruit en lekker stoer doen, komt wel goed. 8)

shanah
shanah
  • 59 berichten
  • 2 katten

#70 Geplaatst 23 september 2011 - 20:01

Fairness zei:

Hier bij mijn thuis was een jong koppel, blank meisje ongeveer mijn leeftijd 21 jaar denk ik zoiets, en ze had haar/een vriend bij die van turkse? afkomst was denk ik.
Katten zijn zoals chocolaatjes, je kan het moeilijk laten bij eentje :)

Sanke
Sanke
  • 152 berichten
  • 6 katten

#71 Geplaatst 23 september 2011 - 20:04

Goh wat spannend hier allemaal! Leuk dat mensen echt in staat zijn om anderen die ze niet kennen te helpen...  Je kan hier bijna een boek van schrijven ;-)

De laptop is hier niet van mijn schoot om alle reacties te lezen...

Die zullen ook niet weten wat hen overkomt als er hen zo iemand komt overvallen aan de deur!!

Ik ben benieuwd of je reactie gaat krijgen Shadow...

Wel spijtig dat wij als 'gewone burger' het weer zelf moeten doen, want de politie wil hieraan geen tijd besteden...en dan te bedenken dat het daar waarschijnlijk om meer dan alleen die 3 katjes gaat...ik moet er niet aan denken dat ze in de badkamer ofzo gehouden worden, die worden daar gek... als de politie of weet ik veel welke organisatie dat ziet moet er toch iets aan gedaan worden hé!

Sanke

Bewerkt door Sanke, 23 september 2011 - 20:09.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#72 Geplaatst 23 september 2011 - 20:06

Gruwelijk en ik vind dat daar zware straffen zouden moeten opstaan op de dierenhandel!! Ik heb echt zin om te bellen want zoiets raakt mij heel diep :evil: !! Moesten het de mijne zijn ik vloog naar daar! Maar da's idd makkelijk gezegd als je een auto hebt :oops: . Jammer dat ik niet in je buurt woon :( . Miss een oproep aan degene die in de buurt wonen??!! Is er hier niemand die de tijd heeft om met Shadow te rijden??

Bewerkt door Fairness, 23 september 2011 - 20:06.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#73 Geplaatst 23 september 2011 - 20:13

Ik heb naar de advertenties gekeken en zij biedt zomaar 10 kittens aan op die site er staan erbij van 27 augustus .
De zogezegde maincoon kitten aan 150 euro
De andere kittens aan 50 euro
Zulke mensen zijn geen huisdieren waard dat is geldklopperij . :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Hopelijk Lukt het nog om ze daar weg te halen .

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#74 Geplaatst 23 september 2011 - 20:18

Ik moet ECHT op mijn handen zitten om deze persoon niet de huid vol te schelden :r !! Zo misbruik nemen!! De kittens moeten zich nu opnieuw gaan huisvesten en krijgen alles behalve een goede start zo!! Wie weet hoe ze erbij zitten :cry: . Geen entingen,.. en dan verschillende kittens zomaar bij elkaar zetten. Moest er ééntje ziek worden dan vrees ik 't ergste :cry: .

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#75 Geplaatst 23 september 2011 - 20:47

Eigenlijk zou er iemand de katjes moeten in de dag ophalen zo Miss hien dat er dan minder kans dat de vriend thuis is en shadow ga niet alleen aub ik zou ook gaan maar ik kan de poezen echt niet opvangen selmo heeft enkel jaren gelede een penisamputatie gehad en het is echt een aandachts kat geworden ik kan er helaas geen kittens bijnemen