Spring naar inhoud

- - - - -

Slotje

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
195 reacties op dit onderwerp
cybercat
cybercat
  • 852 berichten
  • 3 katten

#76 Geplaatst 23 september 2011 - 21:01

Shadow zei:

Ik ben van Wetteren en de kittens bevinden zich in Niel volgens het zoekertje dat in in Antwerpen.
Volgens mappy is Niel op 20min(met de auto) van Borgerhout waar mijn schoonouders wonen.
Dus wel een eindje maar wanneer het haalbaar is met de tram/bus wil ik het er echt wel op wagen hoor.

niel is vlakbij mij !!
kijk maar uit dat die persoon hier niet op ks zit ....
zo'n mensen zitten meestal op sites als dit om kittens p te kopen .

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#77 Geplaatst 23 september 2011 - 21:04

ik duim voor je dat het lukt....

ik wil anders ook wel proberen al kan ik die kittens niet opvangen... akira is mogelijk zwanger en heb nog kittens van het vorig nestje zitten. helaas komen er ook geen htk-tjes meer binnen...

cybercat
cybercat
  • 852 berichten
  • 3 katten

#78 Geplaatst 23 september 2011 - 21:06

als er iemand is die morgen naar niel wil rijden ; hou er dan wel rekening mee , dat er tussen schelle en hemiksem werken bezig zijn , het gevolg is :d at de boomsesteenweg pottoe zit en je er makkelijk een uurtje over doet om de ganse boomsesteenweg af te rijden .
maw voor de 9uur !! want om tien uur gaan daar de winkels open en dan is er echt geen doorkomen aan .

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#79 Geplaatst 23 september 2011 - 21:07

ik heb geen auto of rijbewijs anders direct

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#80 Geplaatst 23 september 2011 - 21:18

Hier word ik zo kwaad van. :r :r
Heeft er al iemand effectief gebeld?

Ik hoop dat al deze kittens (niet enkel die 3) er buiten worden gehaald. Dit moet toch al langer bezig zijn? Waarom is dit nog niet eerder aan het licht gekomen? Als je onmiddellijk op die naam klikt voor andere advertenties, zie je direct heel veel kittens staan met verschillende geboortedatums. En dan die uitleg.

Ik kan ze niet bijhouden, maar als ik moet rijden, wil ik me wel kandidaat stellen. Heb nog niet op GPS gekeken hoever en hoelang het rijden is, maar om al deze kittens te redden, wil ik zeker een halve dag vrijmaken. Bijhouden kan ik niet, maar taxi wil ik wel spelen. Dus pb me maar als het nodig is.

shanah
shanah
  • 59 berichten
  • 2 katten

#81 Geplaatst 23 september 2011 - 21:25

Hier nog wat foto's van mij, en van de poesjes online zodat je zelf het oordeel kan maken!
Sofietje
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Rambo
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Truuske
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

de mama
Geplaatste afbeelding

de poesjes
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

toen ik ze pas uit de struik had gehaald
Geplaatste afbeelding
Katten zijn zoals chocolaatjes, je kan het moeilijk laten bij eentje :)

Sofie uit antwerpen
Sofie uit antwerpen
  • 1.042 berichten
  • 1 katten

#82 Geplaatst 23 september 2011 - 21:37

Er staat nog een main coon op haar site en dan dat overduidelijke tijgerhtk'tje dat zogezegd op een britse korthaar lijkt :trance:

Guest_tito_*
Guest_tito_*

#83 Geplaatst 23 september 2011 - 21:52

Wat jammer toch dat er zo een mensen bestaan. Niet te begrijpen. Als je ziet naar haar advertenties zou er bij de mensen toch al een belletje moeten rinkelen. ZE heeft wel 10 verschillende katten, mc, kruising siamees, lijkend op brits kh. Met allemaal verschillende geboortedata die erg kort opeen liggen. Hoe komt iemand aan zoveel verschillende "rassen", uit allemaal verschillende nestjes? Daar stelt men zich toch vragen bij? Ik zou daar alleszins geen poes van willen. De poesjes die verkocht worden komen hopelijk beter terecht dan bij dit louche koppeltje.

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#84 Geplaatst 23 september 2011 - 21:52

Komaan hoe krijgen we dit klaar? Wij zijn hier met zo veel die enkel goed willen doen voor onze katige gezel! We moeten toch zo 1 zwendelaar Klein krijgen neen?

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#85 Geplaatst 23 september 2011 - 22:00

Ik vind dit echt ontzettend erg wat hier gebeurd, maar, in eerste instantie hadden deze kittens niet gratis moeten weggegeven worden.
Indien ze hun inentingen hadden gehad hadden ze ook allen een paspoort gehad. Hadden ze ervoor moeten betalen, en was het al veel moeilijker om ze door te verkopen.

Hoe erg ik dit ook vindt, dit is iets tussen 1ste eigenaar en 2de eigenaar. Ik ga als vreemde mezelf hier niet mee in de problemen brengen, want, je weet tenslotte niet met wie je te maken hebt.
En, je kan wel eens van een kale reis terugkomen, want wie zegt dat ze je binnenlaat?
Wie zegt dat je de kittens meekrijgt, zonder eerst te betalen?
Hoe reageren ze als je ze met de feiten confronteert, kwaad, agressief?

Denk aub goed na, want je weet echt niet waaraan je begint.

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#86 Geplaatst 23 september 2011 - 22:03

Ik zou me voordoen als ge├»nteresseerde en op de moment van afspraak met verschillende personen aan de deur verschijnen zodat ze niet anders kan dan de 3 kittens terug aan jou geven....  het is inderdaad te belachelijk voor woorden wat hier aan de gang is....

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#87 Geplaatst 23 september 2011 - 22:14

Shadow zei:

Heb een reactie gestuurt op het 'maine coon' katje met een bod van 170 bij
Wanneer ze haar adres geeft ga ik het ook doen.
Goed idee. ;)
Hopelijk kan ik er wel geraken met tram/bus anders wordt het natuurlijk weer moeilijk zonder auto. :(
Het doen is geen probleem, heb er zeker het lef voor.
Heb zo eens bij een dierenwinkel ratten meegenomen omdat ze er verschrikkelijk bijzatten.
Maar o wat is een auto toch een prachtige luxe.
Neem met je GSM een foto van haar en zet ze online.  Dan weten de anderen ook aan wie ze zeker geen kitten moeten meegeven/verkopen :evil:

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#88 Geplaatst 23 september 2011 - 22:20

:o :o :o te gek voor woorden! Ik weet even niet wat zeggen...

Bewerkt door Tinne, 23 september 2011 - 22:20.

Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Guest_Wenneke_*
Guest_Wenneke_*

#89 Geplaatst 23 september 2011 - 22:34

Ik weet echt niet wat het beste is nu te doen, inderdaad dit kan echt niet maar ik zou het ook voorzichtig aanpakken, je weet nooit bij wie je terecht komt, voor hetzelfde geld komt er agressie aan te pas. Ik wil ook wel meehelpen maar ik weet gewoon niet hoe.

Ik hoop dat de persoon in kwestie dit topic gewoon niet aan het meelezen is.

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#90 Geplaatst 23 september 2011 - 22:36

ik zou zekers naar daar rijden en die kittens terugeisen desnoods zeggen als ze weigert dat je zich gerechtelijk gaat verder wenden.
Niet iedereen is zo bij gratis kittens... mijn ouders hebben ook een gratis kitten genomen en zorgen er heel goed voor.. maar het is inderdaad uitkijken.. dit zijn echt mensen die erop uit zijn kittens af te halen en winst maken op de rug van de kittens.