Spring naar inhoud

- - - - -

niets laten horen

• Log in om te reageren
88 reacties op dit onderwerp
nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#46 Geplaatst 26 september 2011 - 11:03

ga ik ook doen babetatilla, maar ik wil haar wel persoonlijk het zeggen. Niet via mail.
Momenteel neemt ze geen telefoon op ook!

moeshie
moeshie
  • 239 berichten

#47 Geplaatst 26 september 2011 - 11:31

sneeuwwitje zei:

wat een zever allemaal, tis niet omdat ze geluk heeft met haar "schoonheids-genen" dat ze voor de rest ook goed bedeeld is hé!

Effe citeren dat je voor model te zijn verre van ''mooi'' moet zijn hoor ;) Haleluja uitvinding fotoshop :)
Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding
Lieve poezenknuffels ; Toulousie & mam

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#48 Geplaatst 26 september 2011 - 11:36

nisha zei:

ga ik ook doen babetatilla, maar ik wil haar wel persoonlijk het zeggen. Niet via mail.
Momenteel neemt ze geen telefoon op ook!

Ze kent waarschijnlijk je nr en dan zal ze mss niet opnemen.

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 26 september 2011 - 12:05

Even je nummerherkenning blokkeren en dan bellen naar haar misschien?

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#50 Geplaatst 26 september 2011 - 12:15

Als ik op vakantie ben loop ik ook niet altijd met mijn gsm op zak. Dus ik denk gewoon nog even geduld hebben, en een paar dagen later opnieuw proberen.

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#51 Geplaatst 26 september 2011 - 12:54

ik probeer het later wel opnieuw en met nr herkenning af...boyan en haar voorschot is ze sowieso kwijt maar ik wil dit haar wel persoonlijk melden.

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#52 Geplaatst 26 september 2011 - 12:55

moeshie zei:

Effe citeren dat je voor model te zijn verre van ''mooi'' moet zijn hoor ;) Haleluja uitvinding fotoshop :)

ik had toch ook al knapper gezien hoor maar dat is een kwestie van smaak he!

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#53 Geplaatst 26 september 2011 - 23:19

Je hebt een goede beslissing gemaakt Nisha's, ik zou het ook zo doen ! :thumb:
Zeker niet toegeven moest ze plots 'flauw' gaan doen aan telefoon of compassie trachten te wekken, hou voet bij stuk. :)

En nu hop naar een goede thuis voor deze knapperd :d !!

Bewerkt door Serenity, 26 september 2011 - 23:19.

Geplaatste afbeelding

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#54 Geplaatst 26 september 2011 - 23:54

Serenity zei:

Je hebt een goede beslissing gemaakt Nisha's, ik zou het ook zo doen ! :thumb:
Zeker niet toegeven moest ze plots 'flauw' gaan doen aan telefoon of compassie trachten te wekken, hou voet bij stuk. :)

En nu hop naar een goede thuis voor deze knapperd :d !!

dank je... Mij laten inpakken doe ik echt niet. ik hou jullie wel op de hoogte na al jullie raad!

hopelijk vind hij snel zijn gouden mandje en anders blijft hij gewoon hier!

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#55 Geplaatst 27 september 2011 - 11:51

Lol, ik moet je bekennen dat als ik het geld had, ik het meteen zou doen ^^ Helaas moet lieve Dido nog gesteriliseerd en gecheckt worden voor haar niesziekte, en door onverwachte financiële tegenvallers is dat al opgeschoven. Ik ben echt aan het volgen met spanning!

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#56 Geplaatst 27 september 2011 - 13:20

das lief van je nakthis!

Isis
Isis
  • 92 berichten
  • 2 katten

#57 Geplaatst 27 september 2011 - 13:53

Ik heb alle berichten even nagelezen en ik begrijp ook niet hoe je kan "vergeten" je kitten op te halen. Toen ik mijn lieve Isis ben gaan halen, ben ik een maand later op vakantie vertrokken naar Frankrijk en ze is gewoon meegegaan.
Ze heeft lekker op mijn schoot liggen slapen in de auto.
Ik was inderdaad de uren en de minuten aan het aftellen om haar te gaan halen.

azrael
azrael
  • 442 berichten
  • 1 katten

#58 Geplaatst 27 september 2011 - 19:38

Even snel doorgelezen:

even zeggen dat je moet opletten met meldingen via facebook, telefoon... Ons gerechtssysteem werkt nog zoals in de late middeleeuwen. Zij erkennen enkel de (aangetekende) brief als sluitend bewijs. Tegenwoordig wordt ook e-mail wel al erkend, maar toch nog oppassen hiermee. Daarmee wil ik zeggen, als zij een rechtszaak zou aanspannen, omdat ze zogezegd niet op de hoogte werd gebracht dat ze haar kitten mocht afhalen, het een heel gedoe kan worden.

Nu, zoals gezegd, heb alles rap rap eens gelezen, 't kan zijn dat wat ik hier schrijf niet ter zake doet, maar ik wilde er toch voor waarschuwen.

En verder: niet mee inzitten. Zo iemand verdient helemaal niet om zo'n lief beestje te krijgen! Als wij onze poes indertijd mochten afhalen, telden wij, zoals iedereen hier, elke seconde af. Meer zelfs, mijn vriendin en ik hebben toen zelfs om beurt een week verlof genomen, zodat het beestje de eerste 2 weken niet alleen zou zijn in die nieuwe omgeving en opgevolgd kon worden. Dàt noem ik betrokkenheid!! Model of niet, druk werkschema of niet, dat is allemaal larie. Wij hebben ook een druk werkschema en zoals iedereen (denk ik toch ;) ) moeten wij ook werken voor ons geld, net als mevrouw fotomodel. Dat is geen excuus.

Guest_Ccharlotteh_*
Guest_Ccharlotteh_*

#59 Geplaatst 28 september 2011 - 09:09

azrael zei:

Even snel doorgelezen:

even zeggen dat je moet opletten met meldingen via facebook, telefoon... Ons gerechtssysteem werkt nog zoals in de late middeleeuwen. Zij erkennen enkel de (aangetekende) brief als sluitend bewijs. Tegenwoordig wordt ook e-mail wel al erkend, maar toch nog oppassen hiermee. Daarmee wil ik zeggen, als zij een rechtszaak zou aanspannen, omdat ze zogezegd niet op de hoogte werd gebracht dat ze haar kitten mocht afhalen, het een heel gedoe kan worden.

Nu, zoals gezegd, heb alles rap rap eens gelezen, 't kan zijn dat wat ik hier schrijf niet ter zake doet, maar ik wilde er toch voor waarschuwen.

En verder: niet mee inzitten. Zo iemand verdient helemaal niet om zo'n lief beestje te krijgen! Als wij onze poes indertijd mochten afhalen, telden wij, zoals iedereen hier, elke seconde af. Meer zelfs, mijn vriendin en ik hebben toen zelfs om beurt een week verlof genomen, zodat het beestje de eerste 2 weken niet alleen zou zijn in die nieuwe omgeving en opgevolgd kon worden. Dàt noem ik betrokkenheid!! Model of niet, druk werkschema of niet, dat is allemaal larie. Wij hebben ook een druk werkschema en zoals iedereen (denk ik toch ;) ) moeten wij ook werken voor ons geld, net als mevrouw fotomodel. Dat is geen excuus.

Bestaat er dan niet zoiets als een mondelinge overeenkomst in Belgie? Die zijn minder bindend maar niet minder rechtsgeldig, in NL althans, voor zover ik weet. :catscratchhead

Hoop dat je het snel kan afsluiten, Nisha, en een goed thuis vindt voor de knapperd. :love3:

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#60 Geplaatst 28 september 2011 - 09:15

Mondelinge overeenkomst is ook bindend hier hoor :) (Dat heb ik wel onthouden van mijn 1 jaar recht, hehe)