Spring naar inhoud

- - - - -

niets laten horen

• Log in om te reageren
88 reacties op dit onderwerp
nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#76 Geplaatst 30 september 2011 - 09:15

Leenaria zei:

Vind ik dus een heel mooi gebaar, want dat ben je niet verplicht, vermoed ik (ken de wetgeving daarrond niet)

En er is een verschil tussen dubbel ontvangen en schadevergoeding voor jou, vind ik persoonlijk :oops:

uiteraard is er een verschil tussen dubbel ontvangen en een schaderegeling... Maar heb zoiets van op die 2weken eet hij niet voor 150euro. En ik ben vooral blij dat hij naar mensen gaat die hem wel verdienen. geld id niet het belangrijkste, hun welzijn later wel!

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#77 Geplaatst 30 september 2011 - 13:06

nisha zei:

uiteraard is er een verschil tussen dubbel ontvangen en een schaderegeling... Maar heb zoiets van op die 2weken eet hij niet voor 150euro. En ik ben vooral blij dat hij naar mensen gaat die hem wel verdienen. geld id niet het belangrijkste, hun welzijn later wel!

Helemaal mee eens :)
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#78 Geplaatst 04 oktober 2011 - 00:32

Nooit meer iets gehoord van dat model?

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#79 Geplaatst 04 oktober 2011 - 12:33

nee, niks meer en boyan is inmiddels verhuist naar zijn nieuwe baasjes...

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#80 Geplaatst 04 oktober 2011 - 13:02

Ik heb het hele verhaal net gelezen en ik was gewoon stom verbaasd! :o
Hoe kan een mens nu zoiets "vergeten" ofzo?

In elk geval is het zéér goed nieuws dat hij nu een goede thuis heeft gevonden!
En erg knap van jouw om die mensen geen voorschot te laten betalen! :)

Thunderke
Thunderke
  • 726 berichten
  • 6 katten

#81 Geplaatst 04 oktober 2011 - 16:55

Ik lees het ook net allemaal. Wat een situatie!
Ik ben blij dat Boyan toch een goede thuis heeft gevonden, en wat het model betreft, tjah, ze zeggen altijd dat je niet slim moet zijn om model te worden. Ze begreep wellicht niet de helft van wat er in het contract stond. :x

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#82 Geplaatst 05 oktober 2011 - 18:54

Thunderke zei:

Ik lees het ook net allemaal. Wat een situatie!
Ik ben blij dat Boyan toch een goede thuis heeft gevonden, en wat het model betreft, tjah, ze zeggen altijd dat je niet slim moet zijn om model te worden. Ze begreep wellicht niet de helft van wat er in het contract stond. :x

:thumb: :thumb: dat heb ik ook al gedacht maar haar mama begreep er blijkbaar genoeg van. Ach dat is zo een meid die denkt dat de wereld rond haar draait vermoed ik...
Boyan zit supergoed nu en dat is het voornaamste, zijn welzijn!

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#83 Geplaatst 06 oktober 2011 - 09:49

Inderdaad ^^ Ben blij dat hij zijn gouden mandje heeft!  :)

Guest_beke_*
Guest_beke_*

#84 Geplaatst 07 oktober 2011 - 00:37

Zoals ik al eerder vermoed heb, is dit iemand die haar interesse verloren heeft.
Blijkbaar scheert ze alles over dezelfde kam, kleding, schoenen, schmink, huisdieren...
Wil je het niet meer, dan gooi je het toch gewoon weg en dit zonder enige verantwoordelijkheid op te nemen.
Hoe makkelijk is dat toch niet?
Dit zegt genoeg over haar karakter!

Super dat Boyan een heel goede thuis gevonden heeft!
Moge hij lang gezond en gelukkig leven!

Guest_Beau_*
Guest_Beau_*

#85 Geplaatst 07 oktober 2011 - 00:40

ik zou geen zin meer hebben mijn kitten aan deze mensen af te staan.

Geloof mij, als ik een kitten koop zal ik dag en nacht paraat staan. Ik ga toch zeker niet zonder wat te laten weten op vakantie als ik mijn kitten op mag halen? Heel erg vreemd dit

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#86 Geplaatst 07 oktober 2011 - 01:09

wat fijn dat Boyan zijn gouden mandje heeft gevonden :d ,wat een verhaal zeg ,die geeft niets om dieren als je dat zo hoort dat doe je toch niet :evil: ,en die is zwanger las ik ,
Geplaatste afbeelding

Guest_Nicole2_*
Guest_Nicole2_*

#87 Geplaatst 07 oktober 2011 - 07:56

Een hele goeie keuze om voor het kitten een ander mandje te zoeken. Ik heb iets soortgelijk meegemaakt. Wel niet met raskittens maar toch... deze liggen ook nauw aan m'n hart omdat ze van onze zwerfpoes komen en die hebben we ondertussen een gouden mandje gegeven. Ook 1 van de kittens blijft bij ons.

Volgende week verlaten ze allen het nest dan zijn ze 12 weken. De nieuwe eigenaars van het kitten dat als eerste een mandje vond heeft ons ook 14 dagen laten plakken. Namen geen telefoon op, belde ook niet terug na ingesproken bericht en reageerde niet op mail.

Ondertussen vonden we voor het kitten opnieuw een mandje. Ongelooflijk maar waar belde madam me enkele dagen geleden op om verder af te spreken. Ik heb gezegd wat de stand van zaken waren en kwaad dat ze werd, van het schelden nog maar gezwegen. Ze deed nog niet eens een uitleg waarom ze niet gereageerd heeft, dat was toch het minste dat ze kon doen.

Ik ben blij dat het lieve kitten niet bij deze mensen zal terechtkomen.

Fijn dat jouw kitten het ondertussen ook een het gouden mandje vond dat hij verdient.

Bewerkt door Nicole2, 07 oktober 2011 - 07:57.

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#88 Geplaatst 07 oktober 2011 - 14:59

het is niet erg leuk als ze niks van hen laten horen he... momenteel is er ook een probleem voor bonita maar die dame, laat het mij wel weten.
nu ja... ik heb haar ook gevraagd een beslissing te nemen ivm haar prive-problemen maar ze is dan tenminste zo eerlijk dat ze wat zegt.
de kans bestaat dat bonita ook terug vrij komt maar dit is volledig anders.

Roos* en Minousch
Roos* en Minousch
  • 4 katten

#89 Geplaatst 07 oktober 2011 - 15:23

Jeetje, over 2 weken komt Kira, hoe kan je dat nu vergeten......
je leeft er toch volledig naar toe(ik wel dus), ik mail de fokster bij wijze van speken helemaal plat met vragen enz.

Ik ben blij dat hij nu een goed huisje heeft gevonden.

Groetjes van Linda, Lisa, Chico, Vlinder en Kira
Geplaatste afbeelding