Spring naar inhoud

- - - - -

Controle van Mama???

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 25 september 2011 - 19:45

Audrey zei:

Ik heb vandaag iets ontdekt waardoor ik helemaal in de war ben.
Mijn laptop is niet aangesloten op onze printer, dus gebruik ik mama haar pc om mijn schooltaken enzo af te drukken.

Nu weet ik dat mama helemaal niets moet weten van Facebook, maar het stond nu toch al een paar keer op de recentst bezochte pagina. Ik dacht van "ah, mama heeft facebook even kijken dus" Maar ik ontdekte iets veel erger. Het was mijn aangemelde facebook die daar opensprong :trance: Ik heb nog nooit facebook open gedaan op mama's pc dus een verstrooide fout van mij om mezelf aangemeld te laten was het zeker niet. Ze zit nu dus al een week (of meer) te bladeren door mijn facebookaccount.

Er staat nu wel niets in wat zij niet mag lezen, maar toch vind ik dit niet kunnen. Ik vertel haar alles, waarom moet zij dan nog zo'n dingen doen :trance:

Ik ben nu dus overal mijn paswoorden aan het veranderen omdat ik bang ben dat ze overal in terecht komt.. :o

Wat vinden jullie? Overdrijf ik een beetje van de schrik, of kan dit echt niet??

Alles hangt af van je leeftijd.. er gebeuren teveel dingen op internet en als je heel jong bent en nog thuis woont vind ik wel dat ze het recht heeft te zien waarmee je bezig bent. ;) Dit zeg ik omdat ik zelf mama bent denk ik.

Maar ik lees net dat je 21 bent dus NEE ze heeft dat recht niet.

Bewerkt door miranda, 25 september 2011 - 19:47.

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 25 september 2011 - 23:25

Ik persoonlijk zou haar eerst vragen of ze het doet en zo ja waarom. En dan zou ik er verder over praten met haar...

Guest_Femmieke_*
Guest_Femmieke_*

#18 Geplaatst 26 september 2011 - 21:31

Ik vind het ook niet echt kunnen! Komaan zeg je bent 21 jaar, geen pubermeisje meer en dan nog... :)

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 27 september 2011 - 13:51

Nou ja zeg, ik vind het niet kunnen nee. Niet meer op jouw leeftijd.......

Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten?? :s
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Guest_Ccharlotteh_*
Guest_Ccharlotteh_*

#20 Geplaatst 27 september 2011 - 15:40

Ah, als je 21 bent veranderd dat inderdaad de zaak. :s

Zou er alsnog gewoon met haar over praten, ze bedoelt het vast niet kwaad. :geluk:

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 27 september 2011 - 21:27

Ik heb eens hetzelfde voorgehad maar dan met mijn mail. Ik had mama in vertrouwen mijn wachtwoord gegeven omdat er een mail was die ze moest lezen en ik was een tijdje niet thuis (kon niet op de pc dus). Achteraf had ik dan mijn wachtwoord veranderd. Vraagt ze boos waarom ik dat gedaan had :o Ja hallo...

@Maylun: erg zeg dat je moeder zo'n dingen doet. Je kan toch moeilijk alle kasten op slot doen? Moest ik weten dat mijn mama zoiets deed dan zou ze het mogen horen denk ik. Ik zit ook niet aan haar spullen dus moet zij dat niet bij mij doen. Er bestaat nog zoiets als privacy.

Bewerkt door Tinne, 27 september 2011 - 21:27.

Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 27 september 2011 - 21:33

Volgens mij  moet jij gewoon eens goed met je mama praten, Doe het op een terrein waar jullie je allebei goed voelen, dus waarom niet bij een kopje koffie met koekje of taartje?
Ze moet beseffen dat je nu je 21 bent toch zeker recht heeft op je privacy! Ik ben ervan overtuigd dat als je dat netjes vraagt, dat het in 1 2 3 in orde gaat zijn; In elk geval het proberen waar he :hug:

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#23 Geplaatst 27 september 2011 - 21:52

Hm, ik zou er toch ook eens over praten hoor, dit hoort ze toch echt niet te doen?
Hier opent mijn pa altijd mijne post, tot grote ergernis van mijn moeder en ikzelf.
En die maakt daar geen geheim van hoor, ik krijg mijn envelop gewoon mooi open in de handen gestopt.
Sinds ik alleen woon komt de meeste post gelukkig hier toe, af en toe komt nog eens iets bij mijn ouders en soms tref ik mijne post open aan, (vooral alst van het uz in gent afkomstig is) maar ik heb niets te verbergen.
Nu opent hij selectief, onder het motto: dat kan wel belangrijk en dringend zijn hé!
Dan zucht ik eens heel diep en rol eens goed met mijn ogen :p is misschien wel niet beleefd, maarja... :oops:

Geplaatste afbeelding