Spring naar inhoud

- - - - -

niet actief op sociale netwerksites, zijn er nog??

• Log in om te reageren
48 reacties op dit onderwerp
Guest_Liselotte_*
Guest_Liselotte_*

#46 Geplaatst 30 september 2011 - 11:25

Pixel zei:

:LOL:

Hier alleen facebook trouwens.

:ha :ha :ha

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#47 Geplaatst 30 september 2011 - 14:50

azrael zei:

Nieuwe aanleiding tot depressie: te weinig reacties en "vind ik leuks" op statussen en foto's op fb...

Achja, die mensen heb je ook op fora, die dan klagen over te weinig reacties. Zijn naar mijn idee overigens vaak de mensen, die zelf ook zelden tot nooit op anderen reageren. :p
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

MiekeV
MiekeV
  • 787 berichten
  • 3 katten

#48 Geplaatst 02 oktober 2011 - 14:42

Ik heb enkel facebook. Ik vind het wel leuk om zo te kunnen volgen waar mensen mee bezig zijn. En het is voor sommige dingen ook wel handig. Als je bv. naar een feestje bent geweest, en je hebt daar foto's genomen, moet je die niet meer naar iedereen liggen doorsturen, je zet ze op facebook en iedereen kan ze zien. Voor evenementen en verjaardagen vind ik het ook wel handig, want anders vergeet ik dat gewoon.
Waar ik me wel enorm aan erger, zijn mensen die heel hun leven op facebook zetten. Mensen die telkens een heel drama verkopen op facebook als het weer eens gedaan is met hun vriendje of als er iets anders mis is in hun leven, dat vind ik echt zielig. Dat is gewoon aandacht zoeken.
Ik heb absoluut niks tegen sociale netwerksites, maar je moet het beperkt houden en natuurlijk slim omgaan met de privacy-instellingen.

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#49 Geplaatst 02 oktober 2011 - 23:20

Hier ook geen...Ik heb er geen en wil er geen meer.

Vroeger had ik fb, maar het enige wat je krijgt als meisje zijn domme reacties van jongens, daar sta ik niet op te wachten. Ik had toen een vriend die er niet zo blij mee was en hup, gewoon eraf gegooid.

Ik vind het totaal onnodig. Mijn vrienden/familie kennen mij in het echt en kunnen dan ook alles in het echt volgend. Vrienden maken doe ik ook liever in het echt. En verder heb ik geen zin mijn info te delen met heel de internetwereld. Dus neen bedankt.
En als je het gebruikt om geen info te delen, heeft het al helemaal geen nut.

Eigen website voor cattery idd, but that's it. ^^
Geplaatste afbeelding