Spring naar inhoud

- - - - -

Onze 2 wespjes

• Log in om te reageren
16 reacties op dit onderwerp
saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 26 september 2011 - 20:13

Hey iedereen,

Vrijdagochtend zijn we onze Vespaatjes mogen gaan halen. Het kon ons niet beter meevallen met het weer :thumb: . Van vrijdagochtend tot gisterenavond hebben we er al 400 km op zitten! Tja, beetje :gek: zijn doet geen zeer hé :ha .

En genieten dat we doen!! Gewoon zaaaalig. En ook de kids genieten enorm. Die zitten de hele tijd met een gelukzalige glimlach op hun gezicht achterop!

De eerste 2 in de rij zijn de onze! Ik rij op de beige, maar die krijgt nog een bruin lederen zadel en misschien een klein windschermpje.

Bijgevoegde thumbnails

• 318357_2413631468058_1469444153_2668342_772670836_n[1].jpg

Geplaatste afbeelding
Groetjes en poezekopjes, Sarah

Armani
Armani
  • 15.761 berichten

#2 Geplaatst 26 september 2011 - 20:19

:thumb: Heel tof Sarah
en nu,....rijden maar :x

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#3 Geplaatst 26 september 2011 - 20:33

zo leuk hé! wil ik ook hebbe hebbe hebbe!!! :thumb:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 26 september 2011 - 21:24

:duim: :duim: :duim:

gini127
gini127
  • 621 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 26 september 2011 - 21:25

superrrrr 8) geniet ervan!
"What greater gift than the love of a cat?" ~ Charles Dickens

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 26 september 2011 - 21:34

Mooi!!! Noemen ze die "wespen" misschien??

Armani
Armani
  • 15.761 berichten

#7 Geplaatst 26 september 2011 - 22:14

Lut zei:

Mooi!!! Noemen ze die "wespen" misschien??

Lut, :wave:

Vespa is het Italiaanse woord voor wesp.

vespaa.jpg

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 26 september 2011 - 22:39

Ooh leuk! :thumb: Nog veel rijplezier alvast! Het belooft nog even mooi weer te blijven. ;)

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 27 september 2011 - 13:09

Tof zeg, geniet er maar van, zeker nu het nog goed weer is ;)
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 27 september 2011 - 16:28

:LOL: Geweldig :thumb:
Ze zien er leuk uit Sarah en al direct zo lang rijden gewoon zalig en het blijft tot na het weekend goed weer dus je kan er even in vliegen! :LOL:

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#11 Geplaatst 27 september 2011 - 16:48

Als ik je een goeie raad mag geven, zet ze niet op hun zijpikkel maar gewoon op hun grote staander. Het zou niet de eerste zijn die kantelt doordat de ondergrond net ietsjes oneffen is, of de pikkel in het zand zakt, of een steentje eronder. En da's echt een dure grap dan.

Mooie kleur trouwens! :thumb:   Veel rijplezier zou ik zeggen en zoals een kameraad van mij altijd zegt "rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen"...

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 27 september 2011 - 17:25

Wat leuk, vele veilige kilometers gewenst!
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#13 Geplaatst 27 september 2011 - 21:01

snoopy zei:

Als ik je een goeie raad mag geven, zet ze niet op hun zijpikkel maar gewoon op hun grote staander. Het zou niet de eerste zijn die kantelt doordat de ondergrond net ietsjes oneffen is, of de pikkel in het zand zakt, of een steentje eronder. En da's echt een dure grap dan.

Mooie kleur trouwens! :thumb: Veel rijplezier zou ik zeggen en zoals een kameraad van mij altijd zegt "rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen"...

Haha, je bent al de 2de die daar een opmerking over geeft, wat betreft de pekkel. Maar je hebt wel gelijk hoor, zo'n pekkel heeft niet veel nodig om in te klappen. Maar weet je wat bij mij wel een beetje een probleem is... Dat ding weegt zo enorm zwaar hé :ha . Tom moet helpen als ik hem op de grote pekkel wil zetten, ik krijg dat ding echt maar niet omhoog/achteruit getrokken :slach: . Erg hé :oops: , maar wat dat betreft heb ik die 150 kg wel wat onderschat. Ofwel ligt het aan de 'techniek'.

Zal het toch dringend wat moeten oefenen, want ik mag er niet aan denken dat mijn Vespaatje tegen de grond kletst :( .
Geplaatste afbeelding
Groetjes en poezekopjes, Sarah

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 28 september 2011 - 13:38

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#15 Geplaatst 28 september 2011 - 13:46

saparapah zei:

Haha, je bent al de 2de die daar een opmerking over geeft, wat betreft de pekkel. Maar je hebt wel gelijk hoor, zo'n pekkel heeft niet veel nodig om in te klappen. Maar weet je wat bij mij wel een beetje een probleem is... Dat ding weegt zo enorm zwaar hé :ha . Tom moet helpen als ik hem op de grote pekkel wil zetten, ik krijg dat ding echt maar niet omhoog/achteruit getrokken :slach: . Erg hé :oops: , maar wat dat betreft heb ik die 150 kg wel wat onderschat. Ofwel ligt het aan de 'techniek'.

Zal het toch dringend wat moeten oefenen, want ik mag er niet aan denken dat mijn Vespaatje tegen de grond kletst :( .

Ligt inderdaad puur aan de techniek hoor...eens je die te pakken hebt, ga je merken dat je zo'n vespa eigenlijk heel gemakkelijk op zijn grote steun kan zetten. Enkel zien dat je bv je achterrem niet aantrekt op het moment dat je hem op die steun wil zetten, want dan krijg je er uiteraard geen beweging in :p