Spring naar inhoud

- - - - -

Herkent iemand dit..

• Log in om te reageren
26 reacties op dit onderwerp
Guest_poezenmoeder_*
Guest_poezenmoeder_*

#16 Geplaatst 28 september 2011 - 12:52

Inca doet dat bij mij ook, maar wil dan wel mijn voorhoofd hebben....kijkt dan echt zo naar mijn voorhoofd als ze er niet aankan en tja dan moet ik me dus bukken he en dan begint ze te lebberen.....

Anousje
Anousje
  • 2.436 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 28 september 2011 - 14:26

mijn kat lucy komt altijd als ik in bed lig komt ze aangeholt met droppie erachteraan. en dan komt ze bij mijn borst dan wilt ze even aandacht en dan geeft ze altijd ´kusjes´ en likjes op mijn mond. en doet ze ook weleens overdag. Droppie doet dat niet zoveel, maar goed die heeft ook bijna geen kans want lucy staat altijd op de voorgrond als het om aandacht gaat :p <

Echt ik bewonder het hoe mensen dat doen met 10 katten, ik heb het al druk met 2 katten om me heen die aandacht willen, laat staan als je er 5 hebt :o

Guest_Jools_*
Guest_Jools_*

#18 Geplaatst 30 september 2011 - 22:34

Poezel hier doet dat dus telkens wanneer hij dicht bij men gezicht komt he, als hij dan ineens aan het puntje van je neus likt, geloof me, prettig is anders :) . Vind het wel zoooo lief! Hij is ook altijd in mijn buurt te vinden ( als hij niet zijn dolle-5-minuten heeft )

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 01 oktober 2011 - 08:07

Hier doen mijn lieve kleintjes dat ook :love3: , zo blij met mijn lieve snuitjes!

Elke80
Elke80
  • 82 berichten

#20 Geplaatst 01 oktober 2011 - 11:51

Joske likt mijn handen en duwt haar neus graag tegen de mijne. Of ze ruikt aan mijn adem :s . Findus dierf zelfs mijn haar of mijn tenen mee wassen als hij met zijn eigen wasbeurt bezig was.

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#21 Geplaatst 01 oktober 2011 - 11:56

Zaalig 's morgens die rasptong over je oogleden :LOL: !!!  Dus tijd om op te staan :(

Grietv
Grietv
  • 634 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 05 oktober 2011 - 15:49

Balthazar doet het ook vaak als hij op mijn schoot ligt.  Soms bijt hij zelfs zachtjes in mijn wang.  Treesje, Mientje en Broertje geven me geven kopkes.  Zalig toch... :love3:
Groetjes Griet en knufs van Treesje, Mientje, Balthazar en Broertje...

Ik kwam, ik spon en overwon... :catwalk

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 05 oktober 2011 - 21:15

Nada likt graag mijn gezicht.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#24 Geplaatst 06 oktober 2011 - 19:38

Hier is onzen thor de superlikker, hij laat geen kans voorbijgaan om me in mijn gezicht of gelijk waar dan ook te likken en dan blijft hij ook likken, kwartier tot twintig minuten aan een stuk.
Onze Ramses is ook een likker maar in iets mindere mate.
Ik ben s morgens al regelmatig opgestaan met een kin die volledig  rood is en openligt, omdat ze daar s nachts blijkbaar aan hebben liggen likken.
Onze yoshi likt dan vooral aan ons haar.
En onzen diddl is meer een kopjesgeve
Geplaatste afbeelding

Anousje
Anousje
  • 2.436 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 06 oktober 2011 - 21:54

lathyrus zei:

Ik ben s morgens al regelmatig opgestaan met een kin die volledig rood is en openligt, omdat ze daar s nachts blijkbaar aan hebben liggen likken.

:ha :ha ja het is niet grappig natuurlijk maar je kat denkt goh laat ik eens lief mijn baasje schoonlikken, wordt je wakker heb je een wond op je kin :)

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 06 oktober 2011 - 23:23

Noortje doet het ook, en obsessief mijn handen vooral. Ik kan haar niet wegzetten want ze komt meteen terug en probeert mijn handen dan te pakken. Soms wel lief, soms ook irritant.

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#27 Geplaatst 06 oktober 2011 - 23:25

tini hier geeft ook graag likjes
maar dan vooral op mijn hand

eerst begint ze met likjes en dan
bijten :LOL: :LOL:
om te spelen hé

dan zeg ik tegen haar " bietje bietje"

west vlaams hé :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.