Spring naar inhoud

- - - - -

Lies = schurk

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 27 september 2011 - 09:54

Deze ochtend zat ik rustig op mijn laptop de krant te lezen en te ontbijten...  De katten had "het zot" en raceten maar achter elkaar aan.  Plots zie ik in mijn rechterooghoek Lies al geloperend de woonkamer binnen stuiven, haar achterpoten slingerden onder haar weg in de bocht.  Als een pijl uit een boog springt ze op tafel (waar ik dus zit te ontbijten), ze landt op het tafelkleed dat minstens een halve meter voortschuift, thee zwiept uit mijn tas, plots boterhammen bedolven onder de post (van waar kwam die ? :catscratchhead ) laptop balanceert ineens op het randje van de tafel maw complete chaos !  En nog voor ik kon vloeken was madam met dezelfde snelheid al terug vertrokken achter Bas aan opnieuw...  :o
G*domme roep ik effe luid, *doodse stilte* en een halve minuut later zie ik twee oogjes mij aanstaren vanuit de gang en ik zie haar bijna denken... "moi ?" :catangel
Kan je daar nu boos op zijn ? :heart:
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 27 september 2011 - 09:57

:ha Nee daar kan je niet boos op zijn, ze kunnen dan echt zo kijken :8 heb ik dat gedaan neeee zenne ik was het niet :a :8 :8 :8

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#3 Geplaatst 27 september 2011 - 09:57

Zooo herkenbaar. Ons joske is hier ook een orkaan die door het huis raast, en alles wat zijn pad kruist moet eraan geloven.
Ook al sneuvelt er vanalles, op zo'n lief snoetje kan je toch niet boos zijn he :oops:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 27 september 2011 - 12:53

:lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_poezenmoeder_*
Guest_poezenmoeder_*

#5 Geplaatst 27 september 2011 - 13:03

:LOL: Hier ook herkenbaar ! Breek dikwijls gewoon bijna mijn nek :o :heart: :censored:

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 30 september 2011 - 19:08

Hihi, ze kunnen de baasjes toch zo goed inpakken met die ontschuldige blikken hé!

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 30 september 2011 - 21:21

:lachen: :lachen: daar zijn ze goed in he :d

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten