Spring naar inhoud

- - - - -

Zinloos geweld..

• Log in om te reageren
44 reacties op dit onderwerp
brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 27 september 2011 - 20:18

Je leest het in de krant , je hoort het op het nieuws en je denkt er niet aan om het zelf mee te maken, helaas is het ons wel overkomen het afgelopen weekend, en echt het is zoo erg je voel je daarna zo onveilig en het is moeilijk te verwerken ook..

We zaten afgelopen zondag middag met vier buurvrouwen koffie te drinken voor ons stoepje en de kinderen waren aan het spelen , en de mannen peter van mij en de buurmannen en mijn twee zoons waren met elkaar in een park met een afstands bedienbaar bootje aan het varen..

Ineens komen er twee stoere grote mannen met een grote mechelse herder aan lopen, en die beginnen te schelden op ons( dus tegn ons vrouwen) zomaar uit het nietst wij waren bang en zeiden niets maar ze werden echt agresief begonnen met stoelen te gooien en gooide de tafel omver enz, ik ben naar binnen gelopen doodsbang en eerst peter gebeld dat ze snel moesten komen, en toen daarna gelijk ons alarm nummer 112 gebeld, en dan maar afwachten, inmiddels was een buurvrouw van mij al aangevallen met een flinke duw, omdat er een andere buuf haar baby van 3 maanden in veilig heid wilde brengen en haar huis in rende en de deur open liet staan en die grote mechelaar het huis in ging , waar ook een poes en een klein hondje binnen zaten , dus andere buuf raakte in paniek en gilde , help die hond gaat binnen en me poes zit daar, en wilde haar huis binnen gaan en toen gaf een van de mannen haar een duw,toen liepen ze weg en kwamen ook onze mannen aanrennen , de buurman en mij kids waren als eerst en als laaste kwam peter van mij de hoek om en die kwam dus de twee mannen met hond tegen, en peter werd direckt tegen de grond geslapen en ze begonnen te schoppen terwijl hij op de grond lag en de mechelaar aan het bijten was, inmiddels zag christiaan mijn oudste zoon dat gebeuren en rent er heen om peter te gaan helpen, en gaat voor de mannen staan om peter te beschermen , ook die kreeg direckt klappen en werd ook door de hun hond gebeten, toen kwamen er vier politie wagens aan en de mannen rende weg, wel wisten wij dat ze achter ons woonden , sinds kort wonen ze daar, de ze zijn meegenomen door de politie en hun hond ook, en hebben een nacht vast gezetten, wij kregen die avond dan wel slachtoffer hulp telefonish , inmiddels zijn de mannen thuis , hun hond nog niet, de mannen hebben op het politie buro net voor ze vrij gelaten werden aangegeven hier zeer veel spijt van te hebben en dat ze graag een gesprek met ons willen aan gaan en ze willen ook de onkosten betalen wat ze kapot hebben gemaakt, zoals de tafel en de stoelen en mijn mobiel en de kleren van peter en christiaan van wege de scheuren van het bijten van de hond..

Wij hebben besloten om idd het gesprek aan te gaan met een politie agent erbij , gewoon omdat we willen weten waarom deed je dit..

Het heeft zo inpack  op ons, peter en christiaan zijn beide twee dagen niet gaan werken, christiaan is bij de arts geweest vanwege tetanes prik en antibiotica vanwege de bijtwond van hun hond( was trouwens een getrainde herder die pak op comando)

En ja we zijn bang en geschrokken waarom is dit ons aangedaan, waarom blijf je maar denken.

Ik ben idderdaad de laaste tijd hier minder, maar er kom zoveel op ons af gewoon, mijn oom waar we  drie keer per week naar het ziekenhuis moeten  die maagkanker heeft en morgen gaat horen hoe of wat er gaan gebeuren, xanthe die is overleden en dan dit er nog eens boven op, we zijn eigelijk allemaal een beetje aan het eind van ons latijn..

Zo heb het nu voor het eerst van me afgeschreven allemaal en dat is misschien wel goed..
Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#2 Geplaatst 27 september 2011 - 20:22

:8 amai wat een erg verhaal! :hug:

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#3 Geplaatst 27 september 2011 - 20:23

dit moet vreselijk zijn om mee te maken! gelukkig heb je de politie gebeld, wat was er anders nog meer gebeurd... kan heel goed begrijpen dat je nu bang bent. men is nergens meer veilig blijkbaar.

als je daar behoefte aanhebt, kan het zeker geen kwaad om een gesprek aan te gaan, al denk dat je nooit echt zal weten 'waarom' ze het gedaan hebben. veel sterkte met alles te verwerken (ook de andere dingen)
Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#4 Geplaatst 27 september 2011 - 20:23

Oei wat een vreselijke ervaring voor jullie allen, kan helaas niet meer dan meeleven en jullie heel veel krach en moed wensen.

Heel veel sterkte!

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 27 september 2011 - 20:26

Wth :trance: :trance: :trance: stuk crapuul :evil: En dan nog die hond achter die dame met dat kind. Ik zou echt furieus staan van colère :evil: :evil: :catcurs
Geplaatste afbeelding

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 27 september 2011 - 20:29

Zooo.Geplaatste afbeelding
Sterkte zeg, heel wat om te moeten verwerken.......
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#7 Geplaatst 27 september 2011 - 20:57

Heel veel sterkte meis!
Heel begrijpelijk dat je hoofd nu even niet naar KS staat hoor

Bewerkt door Cisca, 27 september 2011 - 20:57.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 27 september 2011 - 21:00

Jeezes! Echt totaaaal geschift gewoonweg! Veel sterkte hoor, want zo'n gebeurtenissen worden vaak onderschat! :hug:

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#9 Geplaatst 27 september 2011 - 21:03

Jeetje wat heftig.
Hopelijk komen jullie er achter waarvoor dit is gebeurd en kan je het verwerken.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 27 september 2011 - 21:04

:r Tegen vrouwen en kinderen durven ze wel he! Typisch. En dan daarna jullie mannen aanvallen, ze voelden zich sterk zeker met de hond erbij O:) Ocharme dat beest eigenlijk want die weet niet beter. Die wordt gewoon misbruikt. Ik walg echt van zulke mensen. En dan zouden ze nog schrikken dat een mens met pepperspray e.d. over straat loopt. Hoe zou dat toch komen...
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 27 september 2011 - 21:41

oei nee zeg, wat gemeen :r :r :r
En dan wonen die engerds nog eens bij jullie in de buurt!??
Ik vind het heel moedig van jullie dat je met hen wil praten!! Zorg echter dat er zeker iemand van de politie bij is of zo! Ik zou ook proberen het gesprek op te nemen (maar dit zou ik hen niet zeggen...)
Hoe gaat het vandaag met de verwondingen van Peter en Christiaan?En met die buurvrouw met die baby en die poes?

Veel sterkte bij dit alles lieverd :hug: :hug:
Je weet het he, bel me aub als je het nodig mocht hebben!!!

Knuffels hier van ons en de poezels :hug: :hug:

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#12 Geplaatst 27 september 2011 - 22:11

Jee janet, wat vreselijk!
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Maar wil jou, Peter en je kids van hieruit wel een dikke knuffel geven :hug

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 27 september 2011 - 22:15

auch da's niet fijn :(

Hopelijk kan dat gesprek opluchten he; succes daarmee! :hug:
Geplaatste afbeelding

B&B
B&B
  • 1.146 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 27 september 2011 - 22:26

Schaamteloos! :evil: :evil: :evil:

Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben. Klinkt meer alsof er gewoon een steekje los zit bij hen. Maar aangezien ze bij je in de buurt wonen is een gesprek denk ik wel de moeite waard. Burenruzie is al lastig genoeg en al helemaal met dat soort types. :o

Succes met het verwerken hiervan! :hug:

Guest_Mowgli_*
Guest_Mowgli_*

#15 Geplaatst 27 september 2011 - 22:38

O, wat erg voor jullie, bah, wat een figuren, vreselijk, ik wens jullie veel sterkte bij de verwerking hiervan, en dapper dat julie het gesprek aangaan.