Spring naar inhoud

- - - - -

Zinloos geweld..

• Log in om te reageren
44 reacties op dit onderwerp
Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 27 september 2011 - 22:52

Jeetje zeg, wat een verhaal, heel veel sterkte voor iedereen :hug: :hug: :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 28 september 2011 - 00:21

Vreselijk gewoonweg, zoiets wordt inderdaad veel te vaak onderschat. Het zal je maar overkomen.. Heel veel sterkte :hug:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 28 september 2011 - 00:27

Bah zeg, en dat woont dan ook nog vlakbij?? Waar slaat dat gedrag op zeg? Diep triest dit!

PoezieMauMau
PoezieMauMau
  • 794 berichten

#19 Geplaatst 28 september 2011 - 00:41

Heel veel sterkte, moed en kracht toegewenst.
Dit gaat zeker niet in de koude kleren zitten :8 :hug: :hug: .

Ik vind het wel ongeloofwaardig dat die ''mannen'' er ineens spijt van hebben, komt gewoon dat de politie hun te pakken hebben gekregen anders hadden hun zeker niet uit eigen initiatief hun excuses aangeboden.
En wat voor ''mannen'' zijn het, eerder zwakke lulletjes dat ze tegen (een) vrouw(en) wat doen, en dan met z'n tweeen iemand pakken. Heel zwak.
Kan me niet voorstellen dat hun die mechelse herder tot politiehond hebben getraind, die moeten ze ergens tweedehands aangeschaft hebben.
..... Een vriend zal met je zingen als je op een berg staat, en zwijgend naast je lopen door een dal .....

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#20 Geplaatst 28 september 2011 - 00:49

Idd wij zijn ook bang dat ze niet werkelijk spijt hebben, maar we willen daarom wel het gesprek aangaan, om te zien hoe ze reageren hoe ze doen, wij willen rust en het kunnen verwerken, we hebben kinderen en dieren, we willen die angst een plekje kunnen geven, en ook willen we niet dat het escaleerd hier, want inmiddels staan ook veel vrienden van ons en onze buren in de buurt nu op scherp die op zekker nu ons in de gaten houden en komen helpen als het moet, en dan krijg je hier een gebeuren waar we niet op zitten te wachten toch..

maar hoe positief als we kunnen toch het gesprek aan gaan, zijn we en blijven we allert, want hun hond is nog niet terug dus ook dat kan dat ze het daarom doen, terwijl wij de hond juist terug bij hun willen hebben want zo beesje moet niet de dupe worden, we wachten af, ik ben ben heel rusteloos en kan slecht slapen nu en heb me mobiel constant in me zak , en er is constant iemand op de hoogte en in de buurt als me kids of ik de deur uit moeten en dat is gewoon geen doen..

ook peter is in slechte doen, en zit er heel erg mee, het komt nu allemaal zo naar boven wat er allemaal nog meer zou kunnen gebeurt zijn..

Je leest zo veel erover maar begrijpen doe je het pas als je het mee heb gemaakt :cry: :cry:

PoezieMauMau zei:

Heel veel sterkte, moed en kracht toegewenst.
Dit gaat zeker niet in de koude kleren zitten :8 :hug: :hug: .

Ik vind het wel ongeloofwaardig dat die ''mannen'' er ineens spijt van hebben, komt gewoon dat de politie hun te pakken hebben gekregen anders hadden hun zeker niet uit eigen initiatief hun excuses aangeboden.
En wat voor ''mannen'' zijn het, eerder zwakke lulletjes dat ze tegen (een) vrouw(en) wat doen, en dan met z'n tweeen iemand pakken. Heel zwak.
Kan me niet voorstellen dat hun die mechelse herder tot politiehond hebben getraind, die moeten ze ergens tweedehands aangeschaft hebben.

Bewerkt door brithany, 28 september 2011 - 00:49.

Geplaatste afbeelding

PoezieMauMau
PoezieMauMau
  • 794 berichten

#21 Geplaatst 28 september 2011 - 00:58

brithany zei:

ook peter is in slechte doen, en zit er heel erg mee, het komt nu allemaal zo naar boven wat er allemaal nog meer zou kunnen gebeurt zijn..

Je leest zo veel erover maar begrijpen doe je het pas als je het mee heb gemaakt :cry: :cry:

Ik begrijp het meer dan je ooit zal weten :hug: .
Het is heel begrijpelijk dat Peter (en jullie allemaal) uit zijn doen is/zijn.
Ik vind het heel moedig dat jullie het gesprek met hun aangaan.
Fijn dat iedereen toch op scherp staat, mocht er wat gebeuren dat je er niet alleen voor staat. Ik hoop dat de kinderen en de dieren hier snel van zullen herstellen.

Dit verdienen jullie zeker niet om zo behandeld te worden.
Ik hoop dat het nu eindelijk eens wat meer de betere en positievere kant op mag gaan, want het is nu onderhand wel genoeg geweest met al die ellende :hug: :hug: :hug
..... Een vriend zal met je zingen als je op een berg staat, en zwijgend naast je lopen door een dal .....

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 28 september 2011 - 01:23

wat een nachtmerrie is dat ,ik ben zo kwaad op zulke lelekerds :evil: zo laf met een hond anderen aanvallen , :evil: heel veel sterkte :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 28 september 2011 - 09:25

:hug: Sorry dat ik gisteren niet meer antwoordde op msn, ik had toen nét mijn laptop dichtgeklapt en was gaan slapen........... :hug:

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 28 september 2011 - 09:44

Wat een verhaal en wat erg voor jullie! :hug: :hug: Tegen mannen hoort dit gedrag absoluut ook niet, maar het is nog 10 keer erger dat het ook tegen vrouwen (met een baby) was! Gun jullie zelf de tijd om dat allemaal rustig te verwerken. Ben wel curieus wat die te zeggen gaan hebben op dat gesprek...

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#25 Geplaatst 28 september 2011 - 09:50

Oei Janet wat een verhaal eerst en vooral ,heel veel sterkte en dikke knuffels :hug: :hug: :hug:
Ik vindt het goed dat je een gesprek wil aangaan maar zie dat er dan politie aanwezig is .Want zulke kerels kunnen van alles beloven ,en doe het ook met alle buren waar je mee samen was op dat ogenblik .Tegenwoordig mag je niet eens meer gezellig buiten zitten en van het weer genieten . Hopelijk komt voor Peter en je zoon alles goed want na zoiets dat blijft wel een tijdje in je hoofd zitten .
Janet ik hoop dat je alles goed kan verwerken en ook vergeten ....dikke knuffels van ons allen hier :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 28 september 2011 - 11:30

:trance: :trance: :trance: , wat een verhaal, wat bezield sommige mensen toch. Ik kan heel goed begrijpen dat je angstig bent, je zou voor minder. Veel sterkte om dit te verwerken :rub: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#27 Geplaatst 28 september 2011 - 15:56

Vanmiddag een gesprek gehad met de politie, we moeten vanavond met onze buren overleggen voor een datum voor het gesprek, en dat gaat op het politieburo gebeuren met alle buren en de twee mannen dan.

Verder is me te orde gekomen dat er iemand of enkele zich afvroeg wat er vooraf was gebeurt, nu zoals ik al eerder zei in mij verhaal , er is niks vooraf gebeurt , ik vertelde al dat wij koffie zaten te drinken daarom word het dus zinloosgeweld genoemd , dat er zoiets gebeurt uit het niets en niet door een ruzie..
Maar ieder zijn mening uiteraard, mijn mening is , dat ik hoop dat niemand dit mee zou mogen maken

Bewerkt door brithany, 28 september 2011 - 16:01.

Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#28 Geplaatst 28 september 2011 - 17:31

Opgroeiend in de kroeg heb ik helaas vaker zulke idioten als de randfiguren zoals de aanvallers mee gemaakt en weet dat zulke gevaarlijke gekken helemaal geen reden nodig hebben om door het lint te gaan.

Jij, de buurvrouwen en jullie mannen hoeven zich niet te verontschuldigen of schuldig te voelen, de aanvallers zijn hartstikke fout!

Niemand heeft ooit het recht zich zo agressief te gedragen en wie zich wel zo gedraagt zou opgesloten moeten worden. Sleutel mag worden omgesmolten als zulk volk opgesloten is.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 28 september 2011 - 20:53

Alé, zoiets verstaat en normaal en degelijk mens toch niet. Zoiets zou al niet mogen gebeuren 'met reden'. Laat staan dat ze je gewoon beginnen af te kloppen en hun hond op je los laten zonder enige aanleiding. :wall:
Geplaatste afbeelding

Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#30 Geplaatst 29 september 2011 - 09:14

Heel veel sterkte! :hug:
Neem zeker je tijd om dit te verwerken, want het heeft vaak meer impact dan je eerst denkt!