Spring naar inhoud

- - - - -

Overgeven, diarree,...

• Log in om te reageren
100 reacties op dit onderwerp
Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#46 Geplaatst 30 september 2011 - 12:43

BabyDreamXxX zei:

Ohja en trouwens heb nog naar 2 andere artsen hier in de buurt gebeld EN t dierenkliniek en ze zeiden allemaal dat het inderdaad bacterieel zou zijn of viraal....

Dat is makkelijk gezegd. Ik geloof best dat je tevreden bent van je DA, en dat het een goede is.
Maar geloof me, zelfs de besten maken fouten. Het zal de eerste niet zijn.

Dat het bacterieel of viraal is kan iedereen zeggen ;)
Het belangrijkste is dat de DA kan zeggen welke van de 2 het is.
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#47 Geplaatst 30 september 2011 - 12:47

Kunnen ze de medicatie via een spuit geven? Of gaat dat niet?

Zou toch vroeger teruggaan als hij de medicatie niet wil nemen of niet binnenhoudt.  Maar alé, het is toch al goed dat hij niet achteruit gaat...

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#48 Geplaatst 30 september 2011 - 12:51

ja zeggen dat een infectie of viraal of bacterieel is, is hetzelfde dan een gynecoloog tegen een zwanger zegt het is of een meisje of een jongen...

Het is heel belangrijk om kunnen uit te sluiten wat het niet is, voor een bacteriële infectie werk antibiotica voor een virale niet

BabyDreamXxX
BabyDreamXxX
  • 137 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 30 september 2011 - 15:56

Dat weet ik ook allemaal wel :s
En ben bij een andere dierenarts langsgeweest aangezien ik t gevoel krijg dat vele denken dat ik dat er niet voor over heb...
En guess what...Net dezelfde conclusie, denken aan iets bacterieel, weer medicatie mee gekregen en als t ni beterd trug gaan...
Dus wat weten we nu meer....NIKS :cry:
Fangio & Bruno :heart:

kika
kika
  • 3.844 berichten
  • 2 katten

#50 Geplaatst 30 september 2011 - 17:06

Veel beterschap!!! :duim: :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#51 Geplaatst 30 september 2011 - 17:10

BabyDreamXxX zei:

Dat weet ik ook allemaal wel :s
En ben bij een andere dierenarts langsgeweest aangezien ik t gevoel krijg dat vele denken dat ik dat er niet voor over heb...
En guess what...Net dezelfde conclusie, denken aan iets bacterieel, weer medicatie mee gekregen en als t ni beterd trug gaan...
Dus wat weten we nu meer....NIKS :cry:

We weten hier allemaal best wel dat je enkel en alleen het beste voor hebt met je katjes, maar dat is nu eenmaal het "nadeel" van een forum.

Je vraagt om raad, onze mening, en dan geven we die.

ik vind het gewoon raar dat er blijkbaar nog steeds geen test is gedaan, zoals je eerder zei, maar dat je dat nog niet durfde, maar anderzijds, dan kan je dat eventueel al uitsluiten of weet je tenminste waar je staat, nu blijft die onzekerheid knagen, en dat is moeilijk om dragen.

Ik wens je heel veel sterkte en hoop echt dat hij er spoedig weer bovenop komt.

Bewerkt door hilleke, 30 september 2011 - 17:10.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#52 Geplaatst 30 september 2011 - 17:42

Hoe gaat het met hem nu, en heeft hij al terug gegeten?

BabyDreamXxX
BabyDreamXxX
  • 137 berichten
  • 2 katten

#53 Geplaatst 30 september 2011 - 22:39

Weet wel dat jullie enkel raad en jullie mening geven, dat begrijp ik, maar zoals ik al dacht...Een tweede mening maakte niets uit, want denkt net hetzelfde en naar een 3e DA te gaan vind ik er wat over, nuja das mijn mening, denk gewoon dat hij net hetzelfde gaat zeggen :s
Deze DA heeft FELV en FIP zelfs totaal niet vernoemd, zei meteen dat het bacterieel is :trance: En als ik de meningen van anderen hier in de buurt huur enzo ben ik bij 2 van de beste hier in de buurt geweest :o
K weet het gewoon allemaal niet meer.
Deze middag weer wat natte voeding gegeven (korrels wilt hij echt niet eten nu, of toch nog niet gezien) en daar heeft hij enkel al de 'saus' vantussen gelikt en een brokje of 2 door geslikt.
Hij speelt wel terug met zijn pluimpje enzo, zakt nog wat door de poten, maar ondanks dat hij veel rust zie k hem af en toe toch wat spelen, wat hij voor t eerste DA bezoek niet deed, bekeek zijn pluimpje zelfs amper O:)
Hoop echt dat t beterd, na t weekend als hij er dan niet meer bovenop komt trug naar DA en van daar zien we wel he, houd hem in ieder geval nauw in t oog, zoveel ik kan in ieder geval en zorg er toch wel voor dat hij genoeg drinkt, want met dat warme weer de laatste 2 dagen daar nog is bij... :(

Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#54 Geplaatst 30 september 2011 - 23:32

Is er geen staal van de diarree onderzocht,zomaar zeggen,dat het viraal of een bacterie is zonder verder onderzoek is natte vinger werk :s

Vraag me of of de kat al ziek was voor hij herplaatst werd,ook al omdat je geen contact krijgt met de vorige eigenaar.

Bewerkt door Karwendel, 30 september 2011 - 23:34.

Groetjes van de Karwendeltjes.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#55 Geplaatst 30 september 2011 - 23:57

Hopelijk gaat het voor Fangio de goede kant uit :hug: :hug: :hug:
Sterkte en veel beterschap voor Fangio :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#56 Geplaatst 01 oktober 2011 - 05:34

Heb je al contact gehad met
cattery du domaine des lutins
die kunnen mss helpen vermits Fangio van daar komt?
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

BabyDreamXxX
BabyDreamXxX
  • 137 berichten
  • 2 katten

#57 Geplaatst 01 oktober 2011 - 12:01

De cattery kunnen we niet bereiken en de vorige eigenaars al zeker niet...
Heb al verschillende malen gebeld en pakken echt NOOIT op, mijn vriend al een paar keer gebeld...Ook totaal geen antwoord.
Op smsjes reageren ze niet, al verschillende keren sms gestuurd voor de adreswijziging enzo en daar hebben ze een keer op gereageerd dat ze het gingen bekijken en dat was echt alles, niets meer van gehoord....
Vind dat eerlijk gezegd maar raar, wil die mensen niet zwart maken he, echt niet, maar ze zeiden dat ze het erg vonden dat hij weg moest en nu negeren ze al onze pogingen tot contact en zijn ze niet te bereiken, duwen ze af en hoor je er niets meer van.....Denk dat ik niet de enige ben die dan eens zou denken van dit klopt niet........

Fangio ziet er trug wat beter uit,... Hij drinkt regelmatig en eet met kleine beetjes per keer, speelt terug wat meer en begint terug goed rond te lopen ipv enkel te slapen, de hoop groeit trug :love3:

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#58 Geplaatst 01 oktober 2011 - 14:01

BabyDreamXxX zei:

De cattery kunnen we niet bereiken en de vorige eigenaars al zeker niet...
Heb al verschillende malen gebeld en pakken echt NOOIT op, mijn vriend al een paar keer gebeld...Ook totaal geen antwoord.
Op smsjes reageren ze niet, al verschillende keren sms gestuurd voor de adreswijziging enzo en daar hebben ze een keer op gereageerd dat ze het gingen bekijken en dat was echt alles, niets meer van gehoord....
Vind dat eerlijk gezegd maar raar, wil die mensen niet zwart maken he, echt niet, maar ze zeiden dat ze het erg vonden dat hij weg moest en nu negeren ze al onze pogingen tot contact en zijn ze niet te bereiken, duwen ze af en hoor je er niets meer van.....Denk dat ik niet de enige ben die dan eens zou denken van dit klopt niet........

Fangio ziet er trug wat beter uit,... Hij drinkt regelmatig en eet met kleine beetjes per keer, speelt terug wat meer en begint terug goed rond te lopen ipv enkel te slapen, de hoop groeit trug :love3:

Dat ze alle contact weigeren is inderdaad maar raar.

Normaal staan de gegevens van de vorige DA in zijn boekje.

Als ik van jou was zou ik daar even contact mee opnemen. Informeren of er in het verleden al iets gelijkaardigs is voorgevallen.

Want ja, hij is tenslotte ook nog zo lang niet bij jullie he.

Evelien87
Evelien87
  • 2.257 berichten
  • 2 katten

#59 Geplaatst 01 oktober 2011 - 14:06

ik duim dat alles in orde komt :duim:

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#60 Geplaatst 01 oktober 2011 - 15:23

Hier duimen we mee.