Spring naar inhoud

- - - - -
Ragdoll

verharen van Ragdolls

• Log in om te reageren
26 reacties op dit onderwerp
marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 30 september 2011 - 01:00

ik heb mijne van bij de dierenarts heb hem 27 euro betaald  maar gebruik maar weinig ,1 keer om de 2 maanden , ;)
Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 30 september 2011 - 20:01

De Furmaster zegt mij helemaal niets, kan je hier niet mee helpen :oops:
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 01 oktober 2011 - 11:41

Ik ga binnenkort eens zo een furmaster kopen voor mijn hondje, die verliest momenteel ook heel veel haar. Ik ben gisteren eens naar de wollebollekes gaan kijken.... tja het resultaat zullen jullie wel kennen zeker :heart: :heart: :heart: Het zal waarschijnlijk nog een dik jaar duren vooraleer ik misschien een dolletje kan kopen daar. De poes waar ik graag een kitten van wil, moet eerst nog wat shows in het voorjaar doen om wereldkampioen te worden en dan wordt ze pas gedekt. Ik wil heel graag en blue lynx. Het verharen viel heel goed mee, heel vergelijkbaar met mijn hond....

Picasso
Picasso
  • 377 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 01 oktober 2011 - 23:33

Ik heb de Furmaster en volgens mij is dat ongeveer hetzelfde als de Furminator, maar dan veel goedkoper. Ik gebruik hem ook voor mijn raggies Toulouse en Matisse. Ze zijn er jammer genoeg niet echt dol op. Maar de dagen na de kambeurt verliezen ze beduidend minder haar.

Als je niet zo tuk bent op haren is een ragdoll een slechte keuze :LOL: Maar als je ertegen kunt, dan ga je onherroepelijk als een blok voor hen vallen :heart: :heart: :heart:

:paw van Romeo (†) - Toulouse - Matisse - Fouga (†) - Picasso (†) - Milo

Geplaatste afbeelding

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 02 oktober 2011 - 00:15

't is al gebeurd :)

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 02 oktober 2011 - 00:53

jammer dat je nog zo lang op een kitten moet wachten ,maar je geduld wordt enorm beloond ,ik sta op de wachtlijkst voor een blue mitted katertje en kan ook nog effe duren ,dus nog meer haar want is mijn 3 de ragdoll al ,maar dankzij de swiffer valt het nog goed mee , ;)
Geplaatste afbeelding

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#22 Geplaatst 02 oktober 2011 - 15:37

Hey Marleen, dat gaat idd nog heeeeel lang duren... Maar ik kan wel begrijpen dat ze eerst die titel wil binnenhalen, Inara is momenteel al Europees kampioen, dan is de kat 'uitgeshowed' en kan ze rustig genieten. Met de andere poes Sunshine (Amerikaanse, rechtstreekse afstammeling in chocolate tortie bicolor) heeft ze momenteel kittens, maar helaas niet in de kleur die ik graag zie, alhoewel Sunshine absoluut de allermooiste staart heeft die ik ooit al heb gezien. Eén voordeel : als er kittens zijn kan ik zoveel langsgaan als ik wil, het is maar op 10 min van bij ons !

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 03 oktober 2011 - 00:30

wendyv123 zei:

Hey Marleen, dat gaat idd nog heeeeel lang duren... Maar ik kan wel begrijpen dat ze eerst die titel wil binnenhalen, Inara is momenteel al Europees kampioen, dan is de kat 'uitgeshowed' en kan ze rustig genieten. Met de andere poes Sunshine (Amerikaanse, rechtstreekse afstammeling in chocolate tortie bicolor) heeft ze momenteel kittens, maar helaas niet in de kleur die ik graag zie, alhoewel Sunshine absoluut de allermooiste staart heeft die ik ooit al heb gezien. Eén voordeel : als er kittens zijn kan ik zoveel langsgaan als ik wil, het is maar op 10 min van bij ons !

amai wat fijn dat je de cattery zo dichbij huis hebt :d ,ik zou er ook alle dagen op bezoek gaan ,als je die schatjes ziet zou je ze allemaal willen hebben ,is echt wel een verslaving ,maar vind het verharen op dit ogenblik wel meevallen , ;)
Geplaatste afbeelding

zerkaantje
zerkaantje
  • 903 berichten
  • 16 katten

#24 Geplaatst 03 oktober 2011 - 12:32

ik ken cindy persoonlijk en tis echt een toffe meid, en de papa van de kittens die heeft een oogkleur, echt fantastisch. je wachten zal beloond worden.

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 03 oktober 2011 - 12:37

Ja, Elias is idd een prachtige kater. Die ogen..... zelden gezien ! Cindy valt super goed mee, das ook de reden waarom ik zo lang wil wachten.

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#26 Geplaatst 03 oktober 2011 - 12:38

Hey Marleen, ik heb volgens mij op dit moment meer haren van mijn hond en van mezelf dan julie van de katten :)

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 04 oktober 2011 - 01:06

wendyv123 zei:

Hey Marleen, ik heb volgens mij op dit moment meer haren van mijn hond en van mezelf dan julie van de katten :)

zo zie je maar dat raggie's alleen maar voor vreugde zorgen in je leven ,en het niet zo erg is dat verharen ;)
Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Ragdoll