Spring naar inhoud

- - - - -

Leuke feestzaal gezocht in provincie antwerpen

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Trolleke
Trolleke
  • 698 berichten
  • 9 katten

#1 Geplaatst 28 september 2011 - 22:27

Paul en ik hebben altijd gegrapt dat we trouwen als we 50 zijn zodat we dan 50 jaar getrouwd zijn als we 100 zijn.  
Dus nu is het zover want begin november en half december worden we (al) 50 :o
Wij zoeken een leuke feestzaal ergens halfweg tussen Hamme (Oost-Vlaanderen) en Hasselt (Limburg).

Iemand tips ?

Geplaatste afbeelding
Linda en de poezenbende

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 28 september 2011 - 22:29

Mss eens googelen. ;)

Trolleke
Trolleke
  • 698 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 28 september 2011 - 22:37

catherine zei:

Mss eens googelen. ;)

Al gedaan maar dan zie je alleen mooie foto's hé.  Hier in mijn eigen  streek ben ik al in verschillende feestzalen geweest en dan weet je van  daar is het lekker of daar niet ben wat bang om zomaar iets uit te  kiezen.
Geplaatste afbeelding
Linda en de poezenbende

Guest_Thushari&Johan_*
Guest_Thushari&Johan_*

#4 Geplaatst 28 september 2011 - 23:04

Proficiat! Waarom ga je niet de feestzalen bekijken die jij of hij kent? Of raad vragen bij familie, vrienden, kennissen, collega's, ... ?

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#5 Geplaatst 29 september 2011 - 10:38

Proficiat - keigoed nieuws. Ik kan je niet helpen voor zalen in het Antwerpse maar één goede raad, bezoek er veel, dan zie je de verschillen en let op de kleine lettertjes in het contract betreffende de obers en de huur

Trolleke
Trolleke
  • 698 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 04 oktober 2011 - 03:46

Eragon zei:

Proficiat - keigoed nieuws. Ik kan je niet helpen voor zalen in het Antwerpse maar één goede raad, bezoek er veel, dan zie je de verschillen en let op de kleine lettertjes in het contract betreffende de obers en de huur

Hey Gaby bedankt maar doordat we het al op 17 december willen laten doorgaan en het wat centraal moest liggen tussen Oost-Vlaanderen en Limburg, hadden we niet veel keuze meer.  Maar we hebben er eentje gevonden nl. Het Hof van Nazareth in Lier.  Mijn voorkeur ging naar een andere maar we hebben echt op ligging gekozen.

Nog meer nieuws Yvonne komt nog eens een workshop geven en ik heb twee nieuwe Brits langhaar kittens 'Lila' een white copper eyes en dit weekend in Tsjechië gehaald 'Pussy' een silver shaded.  Zal straks wat fotokes trekken en hen voorstellen op KS

groetjes en hopelijk nog eens tot binnenkort

Bewerkt door Trolleke, 04 oktober 2011 - 03:48.

Geplaatste afbeelding
Linda en de poezenbende