Spring naar inhoud

- - - - -
Vermist

Smokey vermist super nieuws !!!!!! Hij is net terug...

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
44 reacties op dit onderwerp
Guest_Melletje_*
Guest_Melletje_*

#1 Geplaatst 29 september 2011 - 12:45

:cry: Onze lieve Smockey is al een week niet thuis geweest ,
we hebben de buurt al uitgekamd en hij is niet te vinden,
na een week vrees ik het ergste, onze lieve kater gaat nooit lang weg en hooguit tot in onze tuin hij is zeer aanhankelijk maar eerder schuw naar vreemden.
Hij is zwart met witte pootjes en witte buik en een witte kraag rond zijn hals.
Hij draagt een blauw bandje. Hij is 1 jaar en 3 maand heb niet direct een recente foto.
Vermist omgeving Ninove - Outer , Brakelsesteenweg.

Bijgevoegde thumbnails

• 61049_463422314788_648734788_6698868_2219614_n[1].jpg
  • 45383_452577684788_648734788_6430447_7089788_n[1].jpg

Bewerkt door Melletje, 05 oktober 2011 - 19:25.

Guest_Melletje_*
Guest_Melletje_*

#2 Geplaatst 30 september 2011 - 16:22

Ik word gek van het feit niet te weten waar onze lieve Smockey uithangt.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 30 september 2011 - 16:26

Blijven zoeken, en mss best flyers ophangen en flyers bij buren insteken. Je kan ook altijd de dierenasielen in de buurt eens contacteren.
:geluk: :geluk: :geluk:

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 30 september 2011 - 16:29

Het is bijna exact mijn frits, bijna dezelfde tekening...
Ik ga heel erg voor je duimen dat hij snel weer terug is.
Is hij geholpen? zoniet zit hij misschien achter de dames aan.

Guest_Melletje_*
Guest_Melletje_*

#5 Geplaatst 30 september 2011 - 16:29

dierenasielen heb ik gebeld, dierenartsen in de directe omgeving gebeld, mail gestuurd naar politie om na te vragen waar de gevonden poezen zouden opgevangen worden als er 1 word aangegeven nog geen antwoord gehad, gisteren gaan zoeken niets niets niets ik word er gek van.

Bewerkt door Melletje, 30 september 2011 - 16:33.

Guest_Melletje_*
Guest_Melletje_*

#6 Geplaatst 30 september 2011 - 16:31

Hij is al geholpen sinds hij 4 à 5 maanden was, hij gaat normaal nooit lang naar buiten en hooguit tot in onze tuin, gisteren zware telleurstelliing toen mijn man op zoek was dacht hij hem gezien te hebben maar bij nader inzicht bleek het niet onze Smoke te zijn.

Grietv
Grietv
  • 634 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 30 september 2011 - 16:39

Smockey komt vast en zeker weer wel terug.  Onze vorige kater Bengel bleef soms ook wel eens enkele dagen weg.  Ik werd daar idd ook gek van, vandaar dat onze huidige poezen alleen buiten mogen als ik thuis ben.  En dan is het soms nog gekkenwerk om ze alle 4 's avonds terug binnen te krijgen.

Zet mssc een bordje met zijn lievelingseten buiten.  De geur zal hem mssc terug lokken.  Als eens nagevraagd aan de buren of ie niet zit opgesloten in de garage of het tuinhuisje??  Kan natuurlijk ook eh.

En zoals Grumpje het al vermeld kan hij ook achter de meisjes aanzitten en staat ie 1 van de komende dagen vol onschuld terug aan je deur.  Ik hoop het althans voor je!

Groetjes Griet en een dikke knuffel van Treesje, Mientje, Balthazar en Broertje...

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 30 september 2011 - 16:53

ik duim voor jou !!!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 30 september 2011 - 17:08

:( Ik duim mee!

kika
kika
  • 3.844 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 30 september 2011 - 17:17

:duim: :duim: :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding

Guest_zuurstof_*
Guest_zuurstof_*

#11 Geplaatst 30 september 2011 - 20:03

ik duim dat je hem snel terug vindt! :geluk:

Guest_Melletje_*
Guest_Melletje_*

#12 Geplaatst 01 oktober 2011 - 23:27

Nog altijd geen nieuws van Smokey, morgen gaan we terug op zoek. Ik wil hem echt vinden ik voel me zo verloren en bang dat hij ergens ligt en pijn heeft en ik hem niet kan helpen omdat ik niet weet waar hij is, om gek van te worden.

Guest_*Nien*_*
Guest_*Nien*_*

#13 Geplaatst 01 oktober 2011 - 23:35

Ik begrijp heeeeel erg hoe je je voelt! *doodgaan, het gevoel niet weten waar hij is, of hij ok is,...)
Onze Pixel is een 18 dagen weggeweest (alle "meegenomen" bleek achteraf)
Ik geef je ne goeie raad: Flyers, flyers, flyers! In de dichtsbijzijnde winkels enzo ophangen!
We hebben zo onze Pixel na 18 dagen teruggevonden door anders mensen (5km hiervandaan ofzo)
Pixel gaat nooit zover en was toen heel zielig omdat hij gwn zijn weg niet terug vond omdat hij die niet tevoet tot daar had afgelegd...
Wij gingen heel der dagen zoeken (wandelen, roepen en met de koekjes schudden,...), zelfs 's nachts gingen wij op ronde...

Heeeel veel sterkte en de moed echt niet opgeven!

Guest_Melletje_*
Guest_Melletje_*

#14 Geplaatst 01 oktober 2011 - 23:47

Ik ben gisternnacht ook buiten gaan staan om goed te luisteren of ik niks kon horen, maar dit bleek absoluut geen goeie manier omdat ik zoveel geluiden hoorde, ik blijf hopen maar ja.  Ons Poesje loopt ook precies verloren zonder haar zoon(Smokey), tis precies of ze voelt dat er iets niet klopt.

Guest_*Nien*_*
Guest_*Nien*_*

#15 Geplaatst 01 oktober 2011 - 23:55

Ze voelt dat zeker (en ze zal ook voelen dat jij je niet goed voelt) Dat was bij ons ook (maar Dotje is de zus bij ons)

Mja, ik zag op den duur ook overal onze Pixel en hij was het dan niet... Pff, verschrikkelijk gevoel gewoon!!! :(

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Vermist