Spring naar inhoud

- - - - -
Vermist

Smokey vermist super nieuws !!!!!! Hij is net terug...

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
44 reacties op dit onderwerp
chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 01 oktober 2011 - 23:55

De hoop niet opgeven!! Misschien zit hij ergens in de schuur o.i.d. op gesloten en kan hij er niet uit. Een kat van mijn vader is een tijdje geleden ook 2 weken weggeweest. Die kat is meer een binnen dan een buiten kat en is dus ook nooit lang buiten, maar inmiddels is hij al 3 keer een tijdje weggeweest, van 2 dagen tot dus 2 weken. Waarschijnlijk heeft hij steeds ergens opgesloten gezeten, want hij kwam verhongert en vermagerd (vooral toen hij 2 weken weg was) terug.

Ik hoop dat hij snel weer naar huis komt!
Geplaatste afbeelding

Guest_Melletje_*
Guest_Melletje_*

#17 Geplaatst 02 oktober 2011 - 00:09

Ik zou zo graag hebben dat hij terug komt als hij ten minste kan terug komen, deze kat is voor mij een eerste keer dat ik zo'n band heb met een dier, hij is in onze living geboren ik heb nog geholpen want hij was het laatste van 5 kittens en het zwakste, hij was het enige zwartje en de kids waren direct verknocht aan hem, nooit had ik gedacht dat een kat zo aanhankelijk kon zijn en ik aanhankelijk aan hem, hij volgde me een hele dag en stond aan het raam als ik thuis kwam, dit was is echt een specialleke en ik ben bang dat ik nooit nog zo'n band met een kat als Smokey zal hebben. Dit doet pijn zenne.

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#18 Geplaatst 02 oktober 2011 - 11:37

Probeer de zondag nog te gebruiken om te gaan roepen en zoeken...
Zoals ik in mijn lange lijst met tips ook schreef; niet opgeven!
En bij valavond, tja, dan hoor je natuurlijk vanalles.. maar toch zal je zijn antwoorden sneller horen dan overdag... ook omdat hij dan zelf misschien minder bang is en wél zal reageren...
Probeer nog eens alles af te zoeken in de buurt... en hang de flyers inderdaad zeker ver genoeg... ook bij dierenartsen die verder gelegen zijn... en zelf gaan kijken in de asielen..
Veel sterkte, Nadine

Grietv
Grietv
  • 634 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 02 oktober 2011 - 14:47

Wat vreselijk voor je dat Smokey nog steeds niet terecht is.  Ik heb nu ook een katertje waar ik een speciale band mee heb (onze Balthazar).  De band die ik met hem heb had ik nooit tevoren met 1 van onze andere poezen.  Hij volgt me ook de hele dag, zit te wachten aan de deur tot ik thuiskom en verteld ganse verhalen.  Ik moet er niet aan denken dat hij ooit vermist zal zijn.  Heb al dikwijls gezegd dat ik dan het hele land op zijn kop zal zetten.

Blijf vooral zoeken en geef de moed niet op eh.  Ik duim met je mee!!!
Groetjes Griet en knufs van Treesje, Mientje, Balthazar en Broertje...

Ik kwam, ik spon en overwon... :catwalk

Guest_Melletje_*
Guest_Melletje_*

#20 Geplaatst 02 oktober 2011 - 17:50

Vandaag serieuze grote wandeling gedaan, maar met dit warme weer had het niet veel zin, we zijn geen enkele kat op onze weg tegen gekomen zitten vrees ik allemaal in de schaduw weg gedoken.

Guest_Melletje_*
Guest_Melletje_*

#21 Geplaatst 02 oktober 2011 - 19:52

Met de auto eens wat rond gereden, kheb maar 1 kat gezien op onze weg, ppff

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#22 Geplaatst 02 oktober 2011 - 20:17

Ik hoop echt dat je hem nog vind!! blijf voor je duimen

Guest_*Nien*_*
Guest_*Nien*_*

#23 Geplaatst 02 oktober 2011 - 22:19

Ik vind het erg dat je hem nog steeds niet terug hebt! (ik leef met je mee!) :(
Maar echt niet opgeven! Ik weet dat het mssn heel stom gaat klinken, maar brand een kaarsje voor hem en hoop gwn dat hij snel terug is! :)
Komaan, ik geloof er mee in!

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 02 oktober 2011 - 22:28

Niet opgeven, Smokey komt terug hoor!! Mijn Zazou is ook al 2 keer 1 week vermist geweest! Bleek dat ze bij de buren in één van hun schuren opgesloten zat!!

Guest_Melletje_*
Guest_Melletje_*

#25 Geplaatst 02 oktober 2011 - 23:14

Buurvrouw zegde dat er bij haar een bakje eten buiten staat en dat haar poes daar s'avonds niet aan eet aangezien ze binnen is, maar de laatste dagen is het bakje s'morgens wel leeg, zou het kunnen dat onze poes zo dicht bij de buurvrouw alles gaat opeten, tis echt vlak naast onze tuin dit kan toch niet dan zou hij toch naar huis komen.

Guest_Melletje_*
Guest_Melletje_*

#26 Geplaatst 03 oktober 2011 - 09:32

Ik heb de politie Ninove net gebeld en die zijn vrij kort van stof, tja mevrouw een kat is een vrij dier hé, vroeg ik en als er dode katten zijn op de weg wordt dat dan niet bij gehouden a nee hé, honden komen we ophalen zenne ma ja katten zijn vrije dieren hé. Ik ben telleurgesteld.

Grietv
Grietv
  • 634 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 03 oktober 2011 - 14:49

Tuurlijk is het mogelijk dat Smokey daar een hapje komt eten.  Als hij 's avonds of 's nachts naar huis komt met grote honger en hij vindt dan bij de buren lekker eten, dan kan hij daar zijn buikje vullen.  Ik zou dan toch nog eens op de uitkijk gaan staan hoor.  Hij is mssc dichter in de buurt dan je denkt.  Ik hoop het althans voor je...

Toen hij nog bij jullie was, is hij toch ook niet erg geschrokken van iets??  Kan natuurlijk zijn dat hij plots schrok en is gaan lopen en dat hij nu niet meer durft terugkomen.  Allez ja, ik weet het niet eh.  Ik weet dat mijn poezen ook alle kanten uitschieten als mijn vriend het grasmachine start.  Heb vriend daar dus op gewezen en nu mag hij het gras niet meer afrijden als mijn poezels buiten rondlopen.  Met telkens weer een diepe zucht van mijn vriend toch gevolg... :d
Groetjes Griet en knufs van Treesje, Mientje, Balthazar en Broertje...

Ik kwam, ik spon en overwon... :catwalk

smocky
smocky
  • 119 berichten
  • 1 katten

#28 Geplaatst 04 oktober 2011 - 14:04

Ik weet heel goed hoe je je voelt. 1 week geleden is onze kat ook gaan lopen, een langharige pers die eigenlijk niet echt naar buiten gaat. Geen enkel spoor. Gewoon om gek te worden. overal flyers rondgedragen en opgehangen in de buurt waar er veel mensen komen. Gaan kijken bij de buren. Iedere dag op zoek. Zondag nog 10 km gefietst om de buurt uit te kammen maar niks...
Hopelijk vind je Smokey terug

Guest_Melletje_*
Guest_Melletje_*

#29 Geplaatst 04 oktober 2011 - 14:53

Nog geen nieuws van Smokey. :cry:

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#30 Geplaatst 04 oktober 2011 - 16:09

Leef met je mee, is echt verschrikkelijk, maar niet opgeven, wie weet zit hij ergens vast binnen of is hij verloren, van slag enz.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Vermist