Spring naar inhoud

- - - - -

Mee met een controleur van dierenwelzijn

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 30 september 2011 - 19:37

Vond dat van die meneer met 100 honden ook niet helemaal juist. Ok die honden zaten deftig en zagen er ook deftig uit. Maar dan doe je toch niet aan rasverbetering, maar wel aan vermeerdering. Hij zij het ook vlakaf dat hij gewoon afgaat op de vraag naar.
Geplaatste afbeelding

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#17 Geplaatst 30 september 2011 - 22:01

Ik durfde eerst niet kijken, maar heb het net toch gedaan. Het was een goede reportage die op korte tijd veel toonde. Ik word daar wel zo triest van.
Ik ben wel blij dat ik onze overburen heb aangeklaagd omwille van verwaarlozing van pony's, geiten en konijntjes. Alle konijntjes, zeker 1 pony en 1 geit hebben het zeker niet overleefd :cry: . Maar nu staat er niets meer in die stomme mensen :evil: hun tuin en ik ben blij dat ik toch íets heb kunnen doen.

Dawn
Dawn
  • 105 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 01 oktober 2011 - 01:05

Roosje zei:

heb er een stukje van gezien - dat van Heusden vond ik nogal raar, die eigenaar was blijkbaar een leraar, van zulke mensen zou je toch verwachten dat ze meer verantwoordelijkheidszin hebben

Heusden-Zolder weliswaar. Heusden gewoon ligt in Oost-Vlaanderen :)

Dawn
Dawn
  • 105 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 01 oktober 2011 - 01:11

Ik denk dat elke dierenliefhebber daar triest van wordt. De omstandigheden waar die 64 honden (+ 9 puppy's nog eens!), 4 katten, chinchilla's, 2 konijntjes en 6 parkieten inzaten. Komaan, zo een aantal dieren kan niemand aan. Die collie met zijn ontstoken ogen, of dat bastaardje (denk ik) met zijn ontstoken tandvlees. Dat zijn dieren die dringend medische hulp nodig hebben. Ik begrijp wel dat mensen dieren graag zien, maar dat was dus echt DE verkeerde manier...

Wat ik ook erg vond is het deel van die paarden. Je zag echt dat die beestjes veel te weinig eten kregen. En dan zeggen ze doodleuk dat die man zijn paarden terugkrijgt wanneer hij een schuilhok voorziet.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 01 oktober 2011 - 07:49

Net ook via internet gekeken. Ik vond het ook fijn te zien dat ze eindelijk hier ook eens zo'n situaties gaan aanpakken.
Ik moest wel even lachen met die vrouw :oops: . Doeme nu hem ik de verkeerde mee... Nathalie!! Ik hem de verkeerde mee, ik hem ons Agneta ni mee. Vond ik wel grappig. Ik heb geen medelijden met zo'n mensen! Haar dieren waren echt niet goed verzorgd en toen ze zag dat die hond niet de hond was die ze wou meenemen duwde ze hem maar terug in het bakje alsof 't haar ni kon schelen...

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#21 Geplaatst 11 oktober 2011 - 20:44

In het dierenasiel van Sint Truiden staan nu een deel van die aangeslagen hondjes ter adoptie sinds vandaag.
Ocharme die beestjes hebben de buitenwereld nooit gezien, hopelijk krijgen ze allemaal een leuke thuis.
Dierenasiel

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 11 oktober 2011 - 20:47

Dat hoop ik ook!
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.