Spring naar inhoud

- - - - -

KS op facebook

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 29 september 2011 - 21:56

Ik zag vandaag iets op de kattensite- facebook pagina en ik snap het niet. Ik weet niet wie het is die dit plaatste maar ik wil graag weten hoe jullie erover denken.

Deze pagina is NIET bedoeld om huisdieren te verkopen. (Er kan enkel een eventuele vergoeding in gemaakte kosten gevraagd worden) Op deze pagina kan je voor een huisdier een nieuwe thuis zoeken, om welke reden dan ook! Gevonden dieren, waar men niet meer kan/wil voor zorgen, ... Of kan je een huisdier een nieuwe thuis geven. Alle dieren zijn welkom! (Deze pagina is bedoeld om het dumpen van huisdieren te vermijden!) Deel deze pagina met zoveel mogelijk vrienden zodat alle dieren snel een gouden mandje vinden!

Mijn reactie was dan als volgt:

Hmmmm... Dus hier gaan we WEL het gratis weggeven van huisdieren promoten??

Daarop volgde: dit is niet om te promoten. dit is om te vermijden dat ze gedumpt worden.

en mijn reactie:

Hoe vermijd je nu dan dat ze eindigen als gratis reptielenvoer, of door oplichters voor geld als zogenaamde raskat worden doorverkocht?
Snap je dat ik dit niet begrjp? Op KS wordt altijd met KLEM afgeraden om ze gratis weg te geven. En dan gaan we hier, op naam van diezelfde KS ineens dat vergemakkelijken?

Daarop kreeg ik geen reactie meer, maar ik wil eens weten hoe dit nu zit.... is dit uit naam van KS of niet..?

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#2 Geplaatst 29 september 2011 - 22:25

Ik weet niet wie die persoon is die dat bericht geplaatst heeft. Iedereen kan op facebook lid worden van de kattensite-pagina en er een bericht op plaatsen. "Uit naam van KS" is het dus niet, ik weet niet eens wie het is.

Annelore
Annelore
  • 1.187 berichten

#3 Geplaatst 29 september 2011 - 22:32

Ik denk dat het gewoon iemand is die een link op de facebook pagina van kattensite geplaatst heeft. Er staat volgens mij ook nergens op dat dit uit naam van kattensite is...

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#4 Geplaatst 29 september 2011 - 22:54

Verder ga ik die facebookgroep trouwens verwijderen. Van zodra ik vind waar dat dat moet. :catnoknow Die pagina vroeg een paar dagen geleden voor een upgrade te doen en sindsdien trekt dat op niet veel meer en heb je bijna geen instellingen meer. We hebben net een nieuwe pagina gemaakt waarbij je wel terug meer kan instellen. Zo kan er in de toekomst ook geen misverstand meer zijn of iets uit naam van kattensite wordt gezegd of niet. Ik kan daar namelijk kiezen om als mezelf te typen of als "kattensite.be". Alles wat niet door "kattensite.be" getypt wordt, is dan niet uit naam van KS.
Nieuwe facebookpagina: Kattensite.be | Facebook (Deze link is ook wel handiger, kon bij de oude groep ook niet gemaakt worden)

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 29 september 2011 - 23:01

Okay.. hoop dat mijn berichtje niet vervelend was, ik was alleen heel erg verbaasd... en ik snap ook niet dat ik elke keer een bericht krijg als iemand iets op die pagina zet trouwens...

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#6 Geplaatst 29 september 2011 - 23:05

Pixel zei:

Verder ga ik die facebookgroep trouwens verwijderen. Van zodra ik vind waar dat dat moet. :catnoknow Die pagina vroeg een paar dagen geleden voor een upgrade te doen en sindsdien trekt dat op niet veel meer en heb je bijna geen instellingen meer. We hebben net een nieuwe pagina gemaakt waarbij je wel terug meer kan instellen. Zo kan er in de toekomst ook geen misverstand meer zijn of iets uit naam van kattensite wordt gezegd of niet. Ik kan daar namelijk kiezen om als mezelf te typen of als "kattensite.be". Alles wat niet door "kattensite.be" getypt wordt, is dan niet uit naam van KS.
Nieuwe facebookpagina: Kattensite.be | Facebook (Deze link is ook wel handiger, kon bij de oude groep ook niet gemaakt worden)

Als je een groep wilt verwijderen moet je al je leden verwijderen uit de groep en daarna jezelf, dan wordt de groep door fb automatisch verwijdert ;)

Ginger-en-Noortje zei:

Okay.. hoop dat mijn berichtje niet vervelend was, ik was alleen heel erg verbaasd... en ik snap ook niet dat ik elke keer een bericht krijg als iemand iets op die pagina zet trouwens...

Dit kan je normaal gezien uitzetten, ga naar de groep, dan boven bij 'instellingen' klikken en dan 'only post I am following' aankruisen ;)
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 29 september 2011 - 23:06

Ik heb mezelf al uit de groep gehaald :)

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#8 Geplaatst 29 september 2011 - 23:19

Ginger-en-Noortje zei:

Niet erg.
Die berichten is een persoonlijke instelling. Andy kreeg die ook heel de tijd sinds de "upgrade" en ik niet.

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#9 Geplaatst 29 september 2011 - 23:24

Dank je Cilia. Ondertussen hadden we dat ook al gevonden, maar dat zal voor morgen zijn. Iedereen tegelijk verwijderen gaat precies ook niet, moet blijkbaar persoon per persoon gedaan worden. Zeer 'handig'. :p Die upgrade die ik moest doen was eerder een "downgrade". :ha